Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cool... Litt usikker på Mini da jeg er keen på å lese magasiner osv...

Vil ikke ha Android-nettbrett btw ;) Er 'droid tilhenger på mobilfronten, men mener at iPad er mye bedre på nettbrett pga enorm bredde med standardiserte apps (har endel Android-apps på min S2 som fungerer bra, men som ikke er installerbare på min nr 2 telefon Samsung Star pga liten skjerm og oppløsning!)

Man får kjøpt Android 4.0 brett til rundt 500-lappen her btw. Kollega som bestilte til dattera si... Men jeg orker ikke low-end crap etter min low-end Android-telefon erfaring...

Kjøp deg tab 3, eller note 10.1 siste gen, de ble forresten lansert i Berlin idag. :=)

Note er absolutt ikke det samme som et nettbrett, da :P

Jeg skal prøve en dyrere modell av Samsung Galaxy Tab i butikken for å se hvordan de er... Men står mest mellom iPad 16GB og iPad Mini 16GB :)

En stor investering for min del, så kommer til å kjøpe noe jeg kan beholde lenge :)

Skrevet

Note er absolutt det samme som nettbrett jo :) Du tenker på Note 1-2-3, som er mobiltelefonene, men i fjor ble Note Tab lansert, som er ett nettbrett med penn, i motsetning til feks Galaxy Tab 3, som blir levert uten...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Skrevet

Du betaler jo mye ekstra penger for den pennen når alikevell tab 3 er bedre :P vertfall enn note 10.1

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Skrevet
Jeg er per dags dato 22 år men blir 23 år om 2 uker. hvis jeg tar mellomtunglappen neste vår (23år gammel da) vil lappen bli oppgradert til tung, når jeg fyller 24?

ja.

Sikker på det? :-k

Skrevet

Da har jeg misforstått deg litt her :) Er veldig glad i at det er langt mindre korrupsjon her i landet :D

Fort gjort :P Ja jeg tror nok vi alle kan være glade for at det ikke er så mye og så åpenlyst med korrupsjon i Norge. Selv om det hadde vært sabla greit å kunne betale seg unna ett eventuelt førerkortbeslag eller betale litt under bordet for å få prosjektbilen godkjent :wink:

Så sant, så sant :lol:

Skrevet
Jeg er per dags dato 22 år men blir 23 år om 2 uker. hvis jeg tar mellomtunglappen neste vår (23år gammel da) vil lappen bli oppgradert til tung, når jeg fyller 24?

ja.

Sikker på det? :-k

Tar du "tunglappen" i "mellomklasse" tiden, så må du ta eit 7 timers teori kurs når du har hatt mellomklasse i 2år, eller du fyller 24år og vil oppgradere! :)

Altså du må være fylt 24 når du tar lappen for å slippe unna de ekstra 7 ufattelig unødvendige timene...

Skrevet

Dette var bilene vi hadde med i Bavaria Karavan!

Fikk dessverre ikke prøvd alle bilene, og den eneste jeg ikke fikk prøvd som jeg hadde skikkelig lyst til å teste var 328ix, men vi får en 428ix som demobil snart, så det får vente til da :)

• BMW 118d xDrive M sport

• BMW 318d Touring xDrive M sport

• BMW 328i Touring xDrive M sport

• BMW 320i GT xDrive M sport

• BMW 520d xDrive M sport

• BMW 530d Touring xDrive M sport

• BMW M550d Touring xDrive

• BMW 730d xDrive M sport

• BMW X1 20i xDrive M sport

• BMW X3 20i xDrive M sport

• BMW X3 20d xDrive M sport

• BMW X3 30d xDrive M sport

• BMW X6 30d xDrive M sport edition

+ Porsche Panamera og Cayenne. Begge 3.od.

M550d er noe av det sykeste. kanonfamiliebil, sivilisert og fin. satt som klistret til veien. å gikk sinnsykt godt!

Skrevet

den begynte i lillestrøm 22.08. og avsluttes i molde 28.09. da skal den rundt til alle Bavaria butikker i landet.

den er nå i kristiansand :)

Skrevet
Cool... Litt usikker på Mini da jeg er keen på å lese magasiner osv...

Vil ikke ha Android-nettbrett btw ;) Er 'droid tilhenger på mobilfronten, men mener at iPad er mye bedre på nettbrett pga enorm bredde med standardiserte apps (har endel Android-apps på min S2 som fungerer bra, men som ikke er installerbare på min nr 2 telefon Samsung Star pga liten skjerm og oppløsning!)

Man får kjøpt Android 4.0 brett til rundt 500-lappen her btw. Kollega som bestilte til dattera si... Men jeg orker ikke low-end crap etter min low-end Android-telefon erfaring...

Kjøp deg tab 3, eller note 10.1 siste gen, de ble forresten lansert i Berlin idag. :=)

Note er absolutt ikke det samme som et nettbrett, da :P

Jeg skal prøve en dyrere modell av Samsung Galaxy Tab i butikken for å se hvordan de er... Men står mest mellom iPad 16GB og iPad Mini 16GB :)

En stor investering for min del, så kommer til å kjøpe noe jeg kan beholde lenge :)

Har nå tab 2 i snart 1,5 år, stor fornøyd da. Virker som den skal, og ikke minst batteri-levetiden er sykt. Klarer med 9 timers video avspilling, som i mitt tilfelle er avgjørende når det gjelder et nettbrett.

PS: Når det gjelder Apple vs Android størte minuset til eplet er itunes. Men på taben kan jeg overføre hvilke som helst filer, ved bare å dra dem rett fra pc til nettbrettet. Avi, Mp4, msk osv spilles uten noen som helst problem.

Skrevet

^ Kjenner til det med filoverføring/videofiler da... Tror ikke jeg kommer til å bruke den til film! YouTube og Netflix blir det sikkert mye av. Pleier å ha laptopen koblet til TVen hjemme så film ser jeg på storskjerm uansett :)

Tenker likevel at 16GB kanskje blir litt lite i lengden, 32GB modellen av iPad 4 koster så utrolig mye mer enn 16GB modellen! (600 føkkings kroner) Bare Apple kan ta så rått betalt og komme unna med det :o Ferrari er også sånn... Koster 20.000 NOK for en koppholder i F12-modellen f eks... (tuller ikke, sjekk selv)

Skrevet
^ Kjenner til det med filoverføring/videofiler da... Tror ikke jeg kommer til å bruke den til film! YouTube og Netflix blir det sikkert mye av. Pleier å ha laptopen koblet til TVen hjemme så film ser jeg på storskjerm uansett :)

Tenker likevel at 16GB kanskje blir litt lite i lengden, 32GB modellen av iPad 4 koster så utrolig mye mer enn 16GB modellen! (600 føkkings kroner) Bare Apple kan ta så rått betalt og komme unna med det :o Ferrari er også sånn... Koster 20.000 NOK for en koppholder i F12-modellen f eks... (tuller ikke, sjekk selv)

I believe you. Det er også en grunn til Android brettene er bedre, min støtter 64gb miniSd, plus med denne, min blir helt rått å bruke http://dx.com/p/3-in-1-30-pin-male-to-u ... ite-153246

Btw kjøp det du liker og synes er best, ikke gå i trend, sånn som flere gjør! [-X

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...