noekult Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Cool... Litt usikker på Mini da jeg er keen på å lese magasiner osv...Vil ikke ha Android-nettbrett btw Er 'droid tilhenger på mobilfronten, men mener at iPad er mye bedre på nettbrett pga enorm bredde med standardiserte apps (har endel Android-apps på min S2 som fungerer bra, men som ikke er installerbare på min nr 2 telefon Samsung Star pga liten skjerm og oppløsning!) Man får kjøpt Android 4.0 brett til rundt 500-lappen her btw. Kollega som bestilte til dattera si... Men jeg orker ikke low-end crap etter min low-end Android-telefon erfaring... Kjøp deg tab 3, eller note 10.1 siste gen, de ble forresten lansert i Berlin idag. :=) Note er absolutt ikke det samme som et nettbrett, da Jeg skal prøve en dyrere modell av Samsung Galaxy Tab i butikken for å se hvordan de er... Men står mest mellom iPad 16GB og iPad Mini 16GB En stor investering for min del, så kommer til å kjøpe noe jeg kan beholde lenge
Eksos Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Note er absolutt det samme som nettbrett jo Du tenker på Note 1-2-3, som er mobiltelefonene, men i fjor ble Note Tab lansert, som er ett nettbrett med penn, i motsetning til feks Galaxy Tab 3, som blir levert uten... Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Haukefer Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Du betaler jo mye ekstra penger for den pennen når alikevell tab 3 er bedre vertfall enn note 10.1 Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Larsinnj Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Jeg er per dags dato 22 år men blir 23 år om 2 uker. hvis jeg tar mellomtunglappen neste vår (23år gammel da) vil lappen bli oppgradert til tung, når jeg fyller 24? ja. Sikker på det?
gallay Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Da har jeg misforstått deg litt her Er veldig glad i at det er langt mindre korrupsjon her i landet Fort gjort Ja jeg tror nok vi alle kan være glade for at det ikke er så mye og så åpenlyst med korrupsjon i Norge. Selv om det hadde vært sabla greit å kunne betale seg unna ett eventuelt førerkortbeslag eller betale litt under bordet for å få prosjektbilen godkjent Så sant, så sant
Sleire Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Jeg er per dags dato 22 år men blir 23 år om 2 uker. hvis jeg tar mellomtunglappen neste vår (23år gammel da) vil lappen bli oppgradert til tung, når jeg fyller 24? ja. Sikker på det? Tar du "tunglappen" i "mellomklasse" tiden, så må du ta eit 7 timers teori kurs når du har hatt mellomklasse i 2år, eller du fyller 24år og vil oppgradere! Altså du må være fylt 24 når du tar lappen for å slippe unna de ekstra 7 ufattelig unødvendige timene...
-Roger- Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 noen som har peiling på landeveissykkel her? Er dette en grei pris? Og ikke minst en god sykkel? http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=43678317
VegarVS Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Dette var bilene vi hadde med i Bavaria Karavan! Fikk dessverre ikke prøvd alle bilene, og den eneste jeg ikke fikk prøvd som jeg hadde skikkelig lyst til å teste var 328ix, men vi får en 428ix som demobil snart, så det får vente til da • BMW 118d xDrive M sport • BMW 318d Touring xDrive M sport • BMW 328i Touring xDrive M sport • BMW 320i GT xDrive M sport • BMW 520d xDrive M sport • BMW 530d Touring xDrive M sport • BMW M550d Touring xDrive • BMW 730d xDrive M sport • BMW X1 20i xDrive M sport • BMW X3 20i xDrive M sport • BMW X3 20d xDrive M sport • BMW X3 30d xDrive M sport • BMW X6 30d xDrive M sport edition + Porsche Panamera og Cayenne. Begge 3.od. M550d er noe av det sykeste. kanonfamiliebil, sivilisert og fin. satt som klistret til veien. å gikk sinnsykt godt!
awt Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Går denne karavanen landet rundt? Har du evt. noen datoer?
VegarVS Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 den begynte i lillestrøm 22.08. og avsluttes i molde 28.09. da skal den rundt til alle Bavaria butikker i landet. den er nå i kristiansand
gallay Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Cool... Litt usikker på Mini da jeg er keen på å lese magasiner osv...Vil ikke ha Android-nettbrett btw Er 'droid tilhenger på mobilfronten, men mener at iPad er mye bedre på nettbrett pga enorm bredde med standardiserte apps (har endel Android-apps på min S2 som fungerer bra, men som ikke er installerbare på min nr 2 telefon Samsung Star pga liten skjerm og oppløsning!) Man får kjøpt Android 4.0 brett til rundt 500-lappen her btw. Kollega som bestilte til dattera si... Men jeg orker ikke low-end crap etter min low-end Android-telefon erfaring... Kjøp deg tab 3, eller note 10.1 siste gen, de ble forresten lansert i Berlin idag. :=) Note er absolutt ikke det samme som et nettbrett, da Jeg skal prøve en dyrere modell av Samsung Galaxy Tab i butikken for å se hvordan de er... Men står mest mellom iPad 16GB og iPad Mini 16GB En stor investering for min del, så kommer til å kjøpe noe jeg kan beholde lenge Har nå tab 2 i snart 1,5 år, stor fornøyd da. Virker som den skal, og ikke minst batteri-levetiden er sykt. Klarer med 9 timers video avspilling, som i mitt tilfelle er avgjørende når det gjelder et nettbrett. PS: Når det gjelder Apple vs Android størte minuset til eplet er itunes. Men på taben kan jeg overføre hvilke som helst filer, ved bare å dra dem rett fra pc til nettbrettet. Avi, Mp4, msk osv spilles uten noen som helst problem.
noekult Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 ^ Kjenner til det med filoverføring/videofiler da... Tror ikke jeg kommer til å bruke den til film! YouTube og Netflix blir det sikkert mye av. Pleier å ha laptopen koblet til TVen hjemme så film ser jeg på storskjerm uansett Tenker likevel at 16GB kanskje blir litt lite i lengden, 32GB modellen av iPad 4 koster så utrolig mye mer enn 16GB modellen! (600 føkkings kroner) Bare Apple kan ta så rått betalt og komme unna med det Ferrari er også sånn... Koster 20.000 NOK for en koppholder i F12-modellen f eks... (tuller ikke, sjekk selv)
gallay Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 ^ Kjenner til det med filoverføring/videofiler da... Tror ikke jeg kommer til å bruke den til film! YouTube og Netflix blir det sikkert mye av. Pleier å ha laptopen koblet til TVen hjemme så film ser jeg på storskjerm uansett Tenker likevel at 16GB kanskje blir litt lite i lengden, 32GB modellen av iPad 4 koster så utrolig mye mer enn 16GB modellen! (600 føkkings kroner) Bare Apple kan ta så rått betalt og komme unna med det Ferrari er også sånn... Koster 20.000 NOK for en koppholder i F12-modellen f eks... (tuller ikke, sjekk selv) I believe you. Det er også en grunn til Android brettene er bedre, min støtter 64gb miniSd, plus med denne, min blir helt rått å bruke http://dx.com/p/3-in-1-30-pin-male-to-u ... ite-153246 Btw kjøp det du liker og synes er best, ikke gå i trend, sånn som flere gjør!
Anbefalte innlegg