Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Han nevner at det er en utlendig ja, men det er nå enn slik det er å være en minoritet i Norge. Hadde jeg som nordmann slått ned noen Pakistanere i Pakistan så kan du banne på at det hadde blitt lagt vekt på at jeg var utlending...

Jeg oppfattet ikke innlegget til Powerfuglen som rasistisk på noen som helst måte :)

"Det er slik det er"??+ Er du seriøs?

Veit du hva fredrik90. du er umulig.

Jeg er ferdig med deg. Vær vennlig og ikke svar eller inkluder mine innlegg i noe fremover.

Jeg kommenterte med vilje ikke opplysningen om at voldsutøveren ikke er etnisk norsk fordi det i utgangspunktet ikke er relevant for saken (som du også nevnte mer direkte Wicky). Jeg tror imidlertid at det Fredrik90 sikter til er at man de fleste steder i Norge vanskelig kan unngå å legge mer merke til en person som f.eks er mørk i huden enn hvit i huden. Altså ene og alene fordi over 85% av befolkningen er hvit i huden. Fredrik´s uttalelse kan med andre ord oppfattes helt konkret og uten rasistiske undertoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Har så lyst på serval som katt (siste bildet) [-o<

Men er ikke lov i norge :(

Hva med en Savannah? Mener de er lovlige, og er store kattepuser se også :)

Det er en krysning mellom Serval og Felis Catus, huskatt :mrgreen:

Ja, savannah er lovlig fra 4 eller 5 generasjon. Men det blir jo ikke helt det samme :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er slik det er"??+ Er du seriøs?

Veit du hva fredrik90. du er umulig.

Jeg er ferdig med deg. Vær vennlig og ikke svar eller inkluder mine innlegg i noe fremover.

Bare til din opplysning så vil jeg informere deg om at jeg svarer og siterer akkurat de innlegg som passer meg og når det passer meg. Du står selvsagt fri til å la være å svare :)

Men dette er bra, ser ut som vi kan gå roligere stunder i møte selv om du er tilbake fra bann :)

Jeg kommenterte med vilje ikke opplysningen om at voldsutøveren ikke er etnisk norsk fordi det i utgangspunktet ikke er relevant for saken (som du også nevnte mer direkte Wicky). Jeg tror imidlertid at det Fredrik90 sikter til er at man de fleste steder i Norge vanskelig kan unngå å legge mer merke til en person som f.eks er mørk i huden enn hvit i huden. Altså ene og alene fordi over 85% av befolkningen er hvit i huden. Fredrik´s uttalelse kan med andre ord oppfattes helt konkret og uten rasistiske undertoner.

Helt korrekt :) Folk har en fæl tendens til å tolke andres innlegg og meninger slik dem selv vil at det skal være og da blir det feil. Jeg tror overhode ikke Powerfuglen var rasistisk, noe jeg heller ikke var med min uttalelse...

Den som først brakte rasisme på banen var vår venn over her, hadde ikke det blitt gjort så hadde ingen tenkt i de baner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro da vel ikke inn rasisme?? Var powerfuglen som nevnte flere ganger at denne voldsutøveren var innvandrer... hva i all verden har dette med saken å gjøre?? En norsk kar kan da vel likeså godt være den som utøvde vold?!? Hva med han som nettop voldtok og drepte Anja... Han var jo norsk...betyr det at verden er farligere fordi han er hvit?

Jeg anbefaler deg atter en gang å IKKE kommentere eller inkludere mine innlegg. Jeg har ingen interesse av å kaste bort tid på en banal idiot som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ute i 42+ og enda en dag er sløst her i Emiratene i håp om å få ferdigregistrert firma. Det landet her er helt koko på forskjellsbehandling. Hadde vi kjent en høytstående etnisk emirater så kunne vi neesten ha smuglet heroin uten problemer. Men det gjør vi ikke, så det er ingen som tar oss seriøst på noen av de offentlige institusjonene. Kroppen koker og bena er slitne bare etter 2-3 timer.

Det er egentlig HELT latterlig hvor godt man har det i Norge som en helt vanlig person. Jeg liker ikke sosialisme, men setter nå større pris på prinsippene til den campen enn det jeg pleide å gjøre.

Fra nå av kommer jeg garantert til å bli provosert at innvandrere OG etniske nordmenn som klager på bagateller i Norge. Sånn seriøst.

Det jeg savner mest nå er en tur i BMWen og Hondaen gjennom norske og svenske skoger. Gjerne på en grå og kald dag. Jeg savner fjell og snø og skog og kald vind!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRO meg altså... Du hadde garantert også gått lei etter 3-4 uker... Når du har sett alt det Dubai har å by på (øst-europeiske horer, shopping, superbiler og fancy arkitektur) så er det faktisk ikke så mye annet å se på (bortsett fra ørken-safari med firehjulstrekkere, det står på prioritetslista mi nå).

Emiratene er rått hvis du er mangemillionær (alt koster mye penger - bortsett fra mat og tobakk, det er rimelig i forhold til norske priser), hvis du er en hvit person (ja, faktisk, da får du enda bedre behandling), hvis du er internasjonal VIP eller bare kommer hit på en to-tre ukers ferie. For alt annet suger det balle. Jeg gidder ikke lenger å snu meg etter Ferrarier, begrensa hvor mange ganger det også kan imponere deg :P

Heldigvis har vi en velprøvd forretning som vi har hatt i flere år med en annen partner her og i det vi har vårt eget firma på papiret så blir ting mye lettere. Men lykke til om du kommer hit uten en plan og prøver å jage en drøm om å bli rik fra grunnen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...