Shattered Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=43909900&ref=fas&sort=0&q=PlymouthHar kontakt med selger på Mail. Ser ut til at jeg endelig kan realisere guttedrømmen! Sent from my Ifaun using Tapatalk Tøft, fikk du godkjent det av dama? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Bilen ja, pengebruken .. Nope! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Bilforsikringer er ikke lette å forstå seg på, sitter på nettet og sjekker litt priser rundt forbi. En bil kan hos det ene selskapet koste 49000,- i året og 15000 hos det andre Men mest latterlig var Nemi forsikring, der kom bilen på 35 000,- i året, men når jeg forandret min alder fra 23 til 24 år så sank prisen brått til 16000,- i året Forstå det den som Codan ville ikke en gang forsikre den aktuelle bilen på meg Kan se ut som jeg handler meg en bil til:-OSent from my Ifaun using Tapatalk Du er gal Vegar Hva er det snakk om? Er ikke de forsikringsgreiene enkle å forstå? Det dreier seg vel om ungdomstillegget opp til du er 18+5? Da er jo forsikringene hinsides dyre. Likevel om den markante forskjellen var forholdsvis i drøyeste laget.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Ringte rundt ørten plasser for forsikring på 328n min.. Værste var vell da dama i andre enden begynte og le og sa at ansvar kosta 56k... Generelt var prisene mellom 25-40k for delkasko får dem som ville forsikre bilen. Men fikk i dnb får 13k delkasko 20k km og en annen ting, fyyyy faen så bensin 328n sluker i forhold til 320n jeg hadde. ekstremt dyr å kjøre.. må roe ned kick down bruken tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=43909900&ref=fas&sort=0&q=PlymouthHar kontakt med selger på Mail. Ser ut til at jeg endelig kan realisere guttedrømmen! Sent from my Ifaun using Tapatalk Hahaha, av alle ting Gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 På vei til Bsr Norge for å teste chip til bilen min gleder meg!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 På vei til Bsr Norge for å teste chip til bilen min gleder meg!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=43909900&ref=fas&sort=0&q=PlymouthHar kontakt med selger på Mail. Ser ut til at jeg endelig kan realisere guttedrømmen! Sent from my Ifaun using Tapatalk Hahaha, av alle ting Gøy! litt vanskelig å få finansiert dette da.. må være over 25 for å få forbrukslån, å billån fra santander er jeg ikke motivert for å gjøre igjen.. det er det mest kompliserte greiene jeg noensinne har vært borti! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=43909900&ref=fas&sort=0&q=PlymouthHar kontakt med selger på Mail. Ser ut til at jeg endelig kan realisere guttedrømmen! Sent from my Ifaun using Tapatalk Hahaha, av alle ting Gøy! litt vanskelig å få finansiert dette da.. må være over 25 for å få forbrukslån, å billån fra santander er jeg ikke motivert for å gjøre igjen.. det er det mest kompliserte greiene jeg noensinne har vært borti! Prøv DnB Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Ikke for å være frekk eller vanskelig, men om du trenger forbrukslån for å kjøpe en bil til 50k, er det nok greiest å bare la vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Ikke for å være frekk eller vanskelig, men om du trenger forbrukslån for å kjøpe en bil til 50k, er det nok greiest å bare la vær. Jeg tenker litt det samme, dersom et forbrukslån skal brukes må en svært effektiv nedbetalingsplan være på plass. Er no dritt å la noe slikt gå løpsk på renter. Nå taper vel ikke bilen seg så voldsomt i verdi heller, bare man får betalt fortest mulig ned, så burde det jo gå bra. Du har ikke noen slektninger som kan låne deg penger da? Er gjerne litt greiere det. Selv kommer jeg nok aldri til å låne til bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 BMW 6 serie Coupe sin fremtidige konkurrent? http://www.dinside.no/922499/her-er-mer ... se-som-kup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Den ligger nok en god del hakk over 6-serie. Den ville vært en konkurrent til en moderne 8-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Selv kommer jeg nok aldri til å låne til bil. Jeg er enig, men tillater meg å ta sikkerhet i huset. Da blir det egentlig bare å låne opp egenkapitalen i boliglånet, også kjøre parallelle lån.. Da slipper man også å ha pant i bilen ved salg etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg