Markus E30 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Matten alt fram til r1 var enkelt, men så kom alle regnestykkene med svar man ikke kan bruke til noe praktisk matte er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Er vel rånere med fersk lapp som står der, uten at jeg skal si det sikkert Jeg sier pass! Ble ferdig med den fasen for et tiår siden Skal møte hermanoo en dag å se på tralla hans! men no esso råning skal jeg ikke begynne med Får si fra når jeg er hjemme i Oslo igjen, da kan også jeg hilse på hermanoo (for første gang) og kanskje prøve å få dratt med andre lokale superhelter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Finnes det egentlig noe bmw "treff" miljø i oslo? Ser jo bare masse VAG rundt omkring på alle bensinstasjonene :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Fredrik. Rett herlig, liker livekonserter. Her fra Paul Simon live i Zimbabwe. Folkelivet er råbra og bandet er råbra! Kanskje ikke akkurat det samme som du poster, men absolutt verdt en titt! Jeg liker Poul Simon, men han er nesten for intellektuell for meg. Jeg sliter litt med å få tak i dybden på musikken hans. Da er det litt enklere med artsfrenden Peter Gabriel... og dette er veldig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Matten alt fram til r1 var enkelt, men så kom alle regnestykkene med svar man ikke kan bruke til noe praktisk matte er gøy Holder på med r2 selv, jævla irriterende med ulogisk matte :/ hva faen skal jeg bruke asymptoter til lism Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Nei si det Kjører forresten rundt i en brokatrot e34 535i for tiden så om noen ser meg så er det bare å blinke med lysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Finnes det egentlig noe bmw "treff" miljø i oslo? Ser jo bare masse VAG rundt omkring på alle bensinstasjonene :/ Ingen spesifikt... For det meste folk som henger i denne tråden som treffes aaav og til utenom de annonserte treffene, hvis det begynner å bli snakk om det slik som nå f. eks. Det beste er arrangerte treff, som E30Meet, BMWCCN sine treff, Cars n coffee (Tønsberg, både BMW og VAGina) o.l. Da får man møtt Oslo-folket samt mange fra omegn (alltid en overraskende stor mengde Bimmers-medlemmer som pleier å joine). Kjører forresten rundt i en brokatrot e34 535i for tiden så om noen ser meg så er det bare å blinke med lysa Hva om det er din bror som låner bilen en dag? "Det var fælt med blinking, da...!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Matten alt fram til r1 var enkelt, men så kom alle regnestykkene med svar man ikke kan bruke til noe praktisk matte er gøy Holder på med r2 selv, jævla irriterende med ulogisk matte :/ hva faen skal jeg bruke asymptoter til lism R2? Det er jo rent koselig sammenligna med Ingeniørmatte 1,2 og 3. ... kan jeg friste med trippel-integraler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Hva er galt med ingeniørlinjer? ... bortsett fra den forbanna matta? Slett ingenting galt med den, kun min subjektiv mening. Og ja, matte r2 er noe ulogisk dritt som jeg aldri får nyte av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Matten alt fram til r1 var enkelt, men så kom alle regnestykkene med svar man ikke kan bruke til noe praktisk matte er gøy Holder på med r2 selv, jævla irriterende med ulogisk matte :/ hva faen skal jeg bruke asymptoter til lism R2? Det er jo rent koselig sammenligna med Ingeniørmatte 1,2 og 3. ... kan jeg friste med trippel-integraler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Omtrent sånn jeg sitter om dagen, holder på med Ing. Matte 3 nå. Forbaska jævelskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Kjører forresten rundt i en brokatrot e34 535i for tiden så om noen ser meg så er det bare å blinke med lysa Hva om det er din bror som låner bilen en dag? "Det var fælt med blinking, da...!" Haha det kan faktisk skje da det er brukis'n vår xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Tro meg, dagen du får deg jobb, vil du ikke bruke halve parten av ting du lærte ved universitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Tro meg, dagen du får deg jobb, vil du ikke bruke halve parten av ting du lærte ved universitet. Fult klar over det, men jeg må fortsatt gjennom det for å få papirene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Det er jo det som er meste skuffende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg