Marius2002 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Haha suckers, i Bergen var det knallvær som vanlig! Kjørte en tur med sykkelen, litt vått på veien innimellom, ellers bra. HAHA Litt sol må dere jo få, det er har dere vel fortjent Med hilsen i fra landsdelen med flest soldøgn i året Akkurat dette spiller VG og dagbladet på hele tiden. De skal fremstille sørlandet som delen med best vær. Det er like komisk hvert år, eller igrunn bare tragisk. De har flere sider om at det blir sol på sørlandet dag inn og dag ut. Og skal det vise seg å bli regn, ja da skryter de av det også, og nevner mange grunner til at regn er bedre enn sol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Bra vær = ikkje så altfor mykje regn. Knallbra vær = opphold. Tilfellene der det er bedre enn opphold er så skjeldent at noke uttrykk for da har me ikkje bruk for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Akkurat dette spiller VG og dagbladet på hele tiden. De skal fremstille sørlandet som delen med best vær. Det er like komisk hvert år, eller igrunn bare tragisk. De har flere sider om at det blir sol på sørlandet dag inn og dag ut. Og skal det vise seg å bli regn, ja da skryter de av det også, og nevner mange grunner til at regn er bedre enn sol. Men når dette er sagt så ligger faktisk ikke Østlandet så mye etter på antall soldøgn, Østlandet har også noe høyere middeltempraturer. Jeg har ikke noe i mot sol, men jeg skal ærlig innrømme at det kan bli litt for mye av det gode til tider. I sommer regnet det ikke en dråpe i hele Juli og godt inn i August, dette gir økt skogbrannfare og svært lite vann i vannmagasinene som fører til høyere strømpriser. Snø derimot kan vi få jævlig mye av, enten får vi en snøfattig vinter eller så har vi full vinter med en meter snø til langt ut i Mars. Vintern 2011/2012 var så snøfattig at hvis jeg kunne latt bilen stå den ene uka vi hadde snø så kunne jeg kjørt på sommerdekk hele året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Nå har det seg sånn at tonedøve meg, har fått interesse av og lage musikk. Har sittet en god stund nå og trikset med FL Studio. Jeg har ingen kunnskap innen musikk, så det er som bingo for meg og finne toner som jeg tror passer sammen. Jeg kan altså ikke teorien. Hadde satt pris på om dere hadde gitt den et ''hør'' og fortalt meg om det var noe dere likte eller ikke https://soundcloud.com/yvind-slettvoll- ... -adventure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Det er jo hipt å være tonedøv musiker i 2013. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Det er jo hipt å være tonedøv musiker i 2013. Hahaha, du sier noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Det er jo hipt å være tonedøv musiker i 2013. Kommer langt med god takt og driv i musikken.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Det er jo hipt å være tonedøv musiker i 2013. Kommer langt med god takt og driv i musikken.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 La nettop merke til flere feil, litt rare akkorder på slutten av noen av segmentene. Slik at det ikke hørtes naturlig ut når den neste akkorden kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Nytt leketøy i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 nytt prosjekt/leketøy i hus hos meg og, e30 325ix godkjent med turbo i vognkortet denne gang. så da har jeg 3x e30 med skilt, 2 uten skilt, en e34, og en halv e30 på en henger i hagen, på tide å kvitte seg med noe (2 av de skal høgges,så hjelper jo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Grattis med dagen Marius2002 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Satan å varmt det er i Malta i natt, 25 grader viser gradestokken nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Noen som har formening om hvilke dekk som er smalest i forhold til dimmensjonen av continental, goodyear å pirelli? må bestille dekk nå i natt så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Satan å varmt det er i Malta i natt, 25 grader viser gradestokken nå! Cute... Kl. er 02:30 og temperaturen 37+ her i Emiratene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Grattis med dagen Marius2002 \:D/ Takk skal du ha! Jeg tillater meg selv litt ost og kjeks som starten på dagen, med melk attåt. Så blir det mye mer av det gode når jeg våkner igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg