Jordfræsar Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Hehe, kult! Sykla så veldig små ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Ja synes det bilde var bra. som regel så er jo alle bilder av biler som er i lufta eller lignende, så er det race preget ikke en original bil og ihvertfall ikke en 7 serie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Haha, stilig Ikke hver dag man ser en E38 med luft under hjula, i tillegg utstyrt med sykler på taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Da lastes iOS 7 ned... "Omtrent 3 timer gjenstår" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 7 timer her, hadde nedlastning i starten på 1mægab i sekundet, men den falt fort ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Har fått "programvare oppdatering mislykkes" 2 ganger nå... ene gangen var jeg halveis i nedlastingen Nå står det bare "forbereder oppdatering" så da er den nok snart done! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Er det kun til Iphone eller er det komt noe til ipad og? er så dårlig nett ombord her så får ikke sjekket.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Er det kun til Iphone eller er det komt noe til ipad og? er så dårlig nett ombord her så får ikke sjekket.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Komt til Ipad 2, 3 og 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Jeg tar via iTunes vel å merke. Clean install, just the way I like it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Laster iOS7 her også. Tror jeg må sette tlf på flymodus, den har ringt 2 ganger siden jeg startet oppdateringen, og da er nesten tilbake til start... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Jeg tar via iTunes vel å merke. Clean install, just the way I like it Ja... oppdatering og sikkerhetskopiering via iTunes fungerer virkelig helt genialt. Jeg er ingen eplemann, men jeg har prøvd disse funksjonene i forbindelse med en iPad Mini... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Er det kun til Iphone eller er det komt noe til ipad og? er så dårlig nett ombord her så får ikke sjekket.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Komt til Ipad 2, 3 og 4 Fikk det opp nå, måtte vist ha 3,4 gb ledig å det har ikke jeg så da får set bare vere.. Sent from iPaddo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Er det kun til Iphone eller er det komt noe til ipad og? er så dårlig nett ombord her så får ikke sjekket.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Komt til Ipad 2, 3 og 4 Fikk det opp nå, måtte vist ha 3,4 gb ledig å det har ikke jeg så da får set bare vere.. Sent from iPaddo Jeg måtte slette en del gamle mail, tømme mail søppelkurven, slette hele ipod biblioteket(bruker kun spotify) og et par bilder for å få plass. Tror det er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Aaah, der stoppa den. På 1gb av 1.3... var 18min igjen! Bælle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Er det kun til Iphone eller er det komt noe til ipad og? er så dårlig nett ombord her så får ikke sjekket.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Komt til Ipad 2, 3 og 4 Fikk det opp nå, måtte vist ha 3,4 gb ledig å det har ikke jeg så da får set bare vere.. Sent from iPaddo Jeg måtte slette en del gamle mail, tømme mail søppelkurven, slette hele ipod biblioteket(bruker kun spotify) og et par bilder for å få plass. Tror det er verdt det Vist jeg sletter Tapatalk, har jeg plass til det igjen etter iOS7 er innstalert? siden den versjonen jeg har nå blir vell slettet tenker jeg? Sent from iPaddo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg