Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tar via iTunes vel å merke. Clean install, just the way I like it :P

Ja... oppdatering og sikkerhetskopiering via iTunes fungerer virkelig helt genialt. Jeg er ingen eplemann, men jeg har prøvd disse funksjonene i forbindelse med en iPad Mini... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun til Iphone eller er det komt noe til ipad og? :P er så dårlig nett ombord her så får ikke sjekket..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Komt til Ipad 2, 3 og 4

Fikk det opp nå, måtte vist ha 3,4 gb ledig å det har ikke jeg så da får set bare vere..

Sent from iPaddo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun til Iphone eller er det komt noe til ipad og? :P er så dårlig nett ombord her så får ikke sjekket..

Komt til Ipad 2, 3 og 4

Fikk det opp nå, måtte vist ha 3,4 gb ledig å det har ikke jeg så da får set bare vere..

Sent from iPaddo

Jeg måtte slette en del gamle mail, tømme mail søppelkurven, slette hele ipod biblioteket(bruker kun spotify) og et par bilder for å få plass. Tror det er verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komt til Ipad 2, 3 og 4

Sent from iPaddo

Jeg måtte slette en del gamle mail, tømme mail søppelkurven, slette hele ipod biblioteket(bruker kun spotify) og et par bilder for å få plass. Tror det er verdt det :)

Vist jeg sletter Tapatalk, har jeg plass til det igjen etter iOS7 er innstalert? :P siden den versjonen jeg har nå blir vell slettet tenker jeg?

Sent from iPaddo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...