Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Okidoki! Haha. Noen vil kanskje ha et par kroner for det, men ikke mye :)

Og på nav kan du ta med minnepenn og printe, men biblioteket er litt mer redd for virus o.l. Så da er det greit hvis du kan printe direkte fra nettet. Gjerne laste opp et sted på forhånd, slik at du slipper å bruke minnepenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det "krangles" om telefoner, litt vann på mølla; Hva kommer det av at alle Appleeiere, uten unntak, sier at de skal ut og hente iphonen sin. Hvis de feks har glemt den i bilen?

Alle andre skal jo ut og hente telefonen sin ..

Dem skal ikke hente iPhonen i bilen, dem skal hente den i BMW'n, Audien osv :-D

Værste er jo de som gir bilen(e) sin(e) kallenavn! Bimmfrid osv, skjønner jeg meg svært lite på :P greit nok å skille når man har flere "like" som "523'n" "touringen" og "M5'n" i midt tilfelle, men det er ikke egennavn iallefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei! nå tuller du deg!

En bil med sjel, må ha et navn!

M5en din heter herved Gottskalk Von Silver.

Vi kaller vår for blåbæret innimellom, men det er ment som tull, pga den så litt femi ut på annonsebildene. Er ikke noe man sier til folk på gaten, skolen osv, og det er ikke noe man lager klistremerker av. Haha.

Så etter 330ci med manuell så lenge at fargen ble prioritert bort.

Men når vi så den IRL, fant vi ut at vi ville beholde den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3'en går som "kebaben", eventuelt "jallatralla". Grunnen til at mange kaller iphonen sin for iphone er vel fordi apple har flinke folk som har klart å etablere det som et merkenavn. Ser ikke noe problem med det. Kaller ipad'en min for padda og galaxy tab'en min for tabben, og det passer jævla bra for det var ein enaste stor tabbe å kjøpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og leverte bilen istad..steinsprut etter 100meter på en ny frontrute..artig... Kundebehandleren bare "kan du vente litt eller, skal bare rane en gullsmed her på GTA"....

Hvordan kan du ha så mye uflaks?

Har du mye flaks som du ikke forteller om også eller? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faen meg deilig å få ting godkjent, sikkert den eneste i landet som har dette godkjent :D

Grei, jeg biter på. Hva har du fått godkjent? :-k

____

Jeg er ikke en stor fan av baseball, men må si dette var tøft

http://www.wimp.com/instantreplay/

Jeg monterte og godkjente hartge fjærer i mai, men forhandleren min likte ikke dette med tanke på garanti. Montert performance fjærer for det er det forhandler vil ha, kom ditt i dag tidlig og kontroløren spør har du gjort noen endringer siden sist du var her. Jeg har montert nye fjærer som er høyere og er sikkert den eneste som har gjort det sier jeg og han bare små ler :lol:

Alt i alt, bilen ble godkjent senket med Performance fjærer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...