Thundercoil Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Okidoki! Haha. Noen vil kanskje ha et par kroner for det, men ikke mye Og på nav kan du ta med minnepenn og printe, men biblioteket er litt mer redd for virus o.l. Så da er det greit hvis du kan printe direkte fra nettet. Gjerne laste opp et sted på forhånd, slik at du slipper å bruke minnepenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Siden det "krangles" om telefoner, litt vann på mølla; Hva kommer det av at alle Appleeiere, uten unntak, sier at de skal ut og hente iphonen sin. Hvis de feks har glemt den i bilen?Alle andre skal jo ut og hente telefonen sin .. Dem skal ikke hente iPhonen i bilen, dem skal hente den i BMW'n, Audien osv Værste er jo de som gir bilen(e) sin(e) kallenavn! Bimmfrid osv, skjønner jeg meg svært lite på greit nok å skille når man har flere "like" som "523'n" "touringen" og "M5'n" i midt tilfelle, men det er ikke egennavn iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Nei, nei, nei! nå tuller du deg! En bil med sjel, må ha et navn! M5en din heter herved Gottskalk Von Silver. Vi kaller vår for blåbæret innimellom, men det er ment som tull, pga den så litt femi ut på annonsebildene. Er ikke noe man sier til folk på gaten, skolen osv, og det er ikke noe man lager klistremerker av. Haha. Så etter 330ci med manuell så lenge at fargen ble prioritert bort. Men når vi så den IRL, fant vi ut at vi ville beholde den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Fått EU godkjent Golfen min i dag med 0 feil en kompis tok eu kontrollen, og han som eier kjappa klødde seg fært bak øret når han så at 81 modell gikk rett igjennom PS, den er helt orginal Golf 1, ikke noe ulovlig og alt funker , kun stått i 15 år bremser som hang litt , eneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Har det på mail så bør gå greit Haha enig med Joachim ass kaller min bare for e30'n mens venna mine kaller den for kjeksen ( siden den er vist så rusten å gammel ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Jeg kaller mine for sølvpilen og gråtass Bruker det ikke i særlig grad men det er viktig å ha kjelenavn på bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Var og leverte bilen istad..steinsprut etter 100meter på en ny frontrute..artig... Kundebehandleren bare "kan du vente litt eller, skal bare rane en gullsmed her på GTA".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Var og leverte bilen istad..steinsprut etter 100meter på en ny frontrute..artig... Kundebehandleren bare "kan du vente litt eller, skal bare rane en gullsmed her på GTA".... haha tok det oppdraget i går Bra det spillet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 M3'en går som "kebaben", eventuelt "jallatralla". Grunnen til at mange kaller iphonen sin for iphone er vel fordi apple har flinke folk som har klart å etablere det som et merkenavn. Ser ikke noe problem med det. Kaller ipad'en min for padda og galaxy tab'en min for tabben, og det passer jævla bra for det var ein enaste stor tabbe å kjøpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Var og leverte bilen istad..steinsprut etter 100meter på en ny frontrute..artig... Kundebehandleren bare "kan du vente litt eller, skal bare rane en gullsmed her på GTA".... Hvordan kan du ha så mye uflaks? Har du mye flaks som du ikke forteller om også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Flaks er oppskrytt og ingenting for en pakistaner... Er uflaks som gjelder her i gården Flaksen min er vel at jeg har en nydelig kone som tross vekta mi fremdeles digger meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Jeg hadde fått sammenbrudd hadde jeg hatt like mye uflaks som deg wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Se positivt på det... shit happenz...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Jeg skal også rane gullsmed i helga!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Det er faen meg deilig å få ting godkjent, sikkert den eneste i landet som har dette godkjent Grei, jeg biter på. Hva har du fått godkjent? ____ Jeg er ikke en stor fan av baseball, men må si dette var tøft http://www.wimp.com/instantreplay/ Jeg monterte og godkjente hartge fjærer i mai, men forhandleren min likte ikke dette med tanke på garanti. Montert performance fjærer for det er det forhandler vil ha, kom ditt i dag tidlig og kontroløren spør har du gjort noen endringer siden sist du var her. Jeg har montert nye fjærer som er høyere og er sikkert den eneste som har gjort det sier jeg og han bare små ler Alt i alt, bilen ble godkjent senket med Performance fjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg