gallay Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 BMW-merket på panseret flaug av i fart i dag Siterer meg selv her.. ser GS skal ha over 400,- kr for et nytt. Tror jeg bestiller nytt i taiwan-quality. Vi får huske å lime bedre denne gangen Same shit, why pay more? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Nja det er det nok ikke, men de ser identiske ut og jeg var meget imponert over kvaliteten sist gang jeg bestilte til 25,- kr på ebay fordi orginalen var slitt og stripete. Har holdt siden i fjor sommer og jeg har vaska bilen mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 http://mobil.ba.no/nyheter/article6872722.ece Haha. Enkelte blir kreative når de slipper å betale for noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Sikkert en inder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Noen i Oslo som har lyst på gratis kebab? Hva trenger du hjelp til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Må si det og leve i middelhavs området er helt annerledes en Norge haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Kjære facebook; i dag spiste jeg mat på kafé. Stay tuned for more groundbreaking news tomorrow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Kjære facebook, I dag spiste jeg mat på kafé. Stay tuned for more groundbreaking news tomorrow! Checked inn at:Jeg er sunn og spiser god mat og trener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Kjære facebook; i dag spiste jeg mat på kafé. Stay tuned for more groundbreaking news tomorrow! Rimelig urbant det har blitt i skogen nå @flonoen: Her kan du lese om forskjellene, så ser du selv at det du skriver ikke stemmer! http://www.anandtech.com/show/7335/the- ... s-review/7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Hva syns du om oppgraderingene, fræsarn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Fræsar'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Fræsar'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Grattis md dagen fræsern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Haha, the slothness!! Grattis med dagen, fræsemannen! Håper du får kake, gaver og taco! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Kjære facebook; i dag spiste jeg mat på kafé. Stay tuned for more groundbreaking news tomorrow! Rimelig urbant det har blitt i skogen nå @flonoen: Her kan du lese om forskjellene, så ser du selv at det du skriver ikke stemmer! http://www.anandtech.com/show/7335/the- ... s-review/7 Tenker du på at eg skreiv at konkurrentene har 3x bedre specs enn apple? Det rekna eg med ikke var sant, bare skreiv det slik siden det virker til tider som det eneste folk bryr seg om, at speccen på samsungen er bedre enn apple sin, til en lavere eller lik pris. Eg mener spec har nada å si, brukeropplevelse betyr alt. Elendig spec vil mest sannsynlig føre til dårlig brukeropplevelse, men vanvittig god spec vil ikke nødvendigvis bety bedre brukeropplevelse enn bare god spec. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg