Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

noen som har greie på styresnekke? er en e34 det er snakk om, jeg holder på å bytte styrestag, paralellstag og hjelpesnekka, og da lurer jeg på om det er noe som heter senter på styresnekka?

Når jeg ligger under bilen og ser opp på styresnekka ser jeg to uthevet felt, og det jeg lurer på egentlig er om desse to skal være på linje når snekka er i senter?

Også går jeg ut i fra det når jeg justerer inn styrestaga. Og til slutt forhjulskontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan scrolle fra bunn sånn verktøymeny der man fort kan skru av wifi/bluetooth/skru av og på musikk osv, sånn som android har når du scrollen ned fra øverst på skjermen.

Håhåhå, håper Google saksøker Apple til helvete nå :mrgreen:

Desperasjonen stinker *plystrer og ser en annen vei*

Takk for svar hermanoo ;)

Ja, iOS ble plutselig bedre enn Android igjen. Nå kan dere angre.

Desperasjon å lage det kundene ønsker? Bra sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah damefri helg :D

Tror det kan samenlignes med "ungefri" for dere med unger. Øl, fotball, chees doodles, bilvideoer og god stemning. Ingen maser om at jeg må rydde eller at øl klokken halv 4 er for tidlig.

Bli grandis til middag i dag.

Livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks er oppskrytt og ingenting for en pakistaner... Er uflaks som gjelder her i gården :P

Flaksen min er vel at jeg har en nydelig kone som tross vekta mi fremdeles digger meg :P

Fått deg pappapondus? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres sånn ut, men slik er det jo for de fleste når man får barn og 20-årenes ville festing så smått begynner å bli et fjernt minne... :)

Jeg festet vel ikke all verden før Inaya kom heller...Men kan lissom ikke bare ta en tur ut med gutta og ta en matbit lenger...Alt må planlegges på en helt annen måte...

Men jeg er happy faktisk! Tilbringe tid med familien er mye viktigere enn å spise kebab med gutta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...