S.Hafsmo Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Mors iPhone ble bare stående og blinke med Apple logoen etter å ha godtatt oppdatering.. Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Mors iPhone ble bare stående og blinke med Apple logoen etter å ha godtatt oppdatering.. Noen råd? Prøv en av disse fremgangsmåtene http://support.apple.com/kb/HT1808 http://support.apple.com/kb/TS3281 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Hmm.. ja. Får prøve å forklare over telefonen til en 55 år gammel frue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Hmm.. ja. Får prøve å forklare over telefonen til en 55 år gammel frue. Åja, det blir en litt annen sak. Du får ha lykke til med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roald520 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 noen som har greie på styresnekke? er en e34 det er snakk om, jeg holder på å bytte styrestag, paralellstag og hjelpesnekka, og da lurer jeg på om det er noe som heter senter på styresnekka? Når jeg ligger under bilen og ser opp på styresnekka ser jeg to uthevet felt, og det jeg lurer på egentlig er om desse to skal være på linje når snekka er i senter? Også går jeg ut i fra det når jeg justerer inn styrestaga. Og til slutt forhjulskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 man kan scrolle fra bunn sånn verktøymeny der man fort kan skru av wifi/bluetooth/skru av og på musikk osv, sånn som android har når du scrollen ned fra øverst på skjermen. Håhåhå, håper Google saksøker Apple til helvete nå Desperasjonen stinker *plystrer og ser en annen vei* Takk for svar hermanoo Ja, iOS ble plutselig bedre enn Android igjen. Nå kan dere angre. Desperasjon å lage det kundene ønsker? Bra sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 GRATULERER SÅ MYE TIL VÅR -Erik-! Hvorfor, jo det får han skrive selv! :D :D Ja, gratulerer så masse! Jeg ble PAPPA igår!!!! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Ah damefri helg Tror det kan samenlignes med "ungefri" for dere med unger. Øl, fotball, chees doodles, bilvideoer og god stemning. Ingen maser om at jeg må rydde eller at øl klokken halv 4 er for tidlig. Bli grandis til middag i dag. Livet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Tok å søkte skole på onsdag.. Begynner på mandag Hvor og hva? Noe som begynner nå eller hopper du inn i et påbegynt semester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Begynte på fagskolen i Ålesund, nautikk Fikk heldigvis hoppe inn i et påbegynt semester. Hadde igrunn ikke forventa det, men jammen gikk det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 møtte på en i3 istad synes bilen er tøff jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Fikk litt snacks idag. Må si jeg er glad i min svigerfar som ga meg dette i gave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Flaks er oppskrytt og ingenting for en pakistaner... Er uflaks som gjelder her i gården Flaksen min er vel at jeg har en nydelig kone som tross vekta mi fremdeles digger meg Fått deg pappapondus? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Det høres sånn ut, men slik er det jo for de fleste når man får barn og 20-årenes ville festing så smått begynner å bli et fjernt minne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Det høres sånn ut, men slik er det jo for de fleste når man får barn og 20-årenes ville festing så smått begynner å bli et fjernt minne... Jeg festet vel ikke all verden før Inaya kom heller...Men kan lissom ikke bare ta en tur ut med gutta og ta en matbit lenger...Alt må planlegges på en helt annen måte... Men jeg er happy faktisk! Tilbringe tid med familien er mye viktigere enn å spise kebab med gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg