wicky124 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Ungen har ikke gjort noe annet enn å være våken de 4 siste nettene. Hylgrini hele natta.... Jeg er helt utslitt.Var hos legen med han idag, (endelig hadde de tid...) og fikk bekreftet at han har halsbetennelse. Og attpåtil så holder jeg på å pusse opp videre i huset til langt på kveld, fra morgenen av. Så jeg vet det skal bli deilig å ha en barnefri dag når vi endelig flytter inn, sånn at vi kan sove lenge på morgenen. Det trenger vi. Hvertfall jeg. Haha. Starta med å legge henne i 20tiden..og hu sovna 0315.... Og var oppe igjen 07...så idag er både mor og far slitne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Mmmm, the slothness!I must say, jeg liker dovendyr-fokuset her om dagen! Gikk nylig en kjempefin dokumentar om dovendyr på NRK forresten, kan godt finne url om noen vil se Ja, bryster! Jeg ser bryster! Jeg så den dokumentaren...eller...litt... og jeg synes seriøst disse slothsgreiene er ekle...og creepy.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 GRATULERER SÅ MYE TIL VÅR -Erik-! Hvorfor, jo det får han skrive selv! :D :D Ja, gratulerer så masse! Jeg ble PAPPA igår!!!! Gratulerer masse!!! Og velkommen i gjengen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Mors iPhone ble bare stående og blinke med Apple logoen etter å ha godtatt oppdatering.. Noen råd? Be hu kjøpe android..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Flaks er oppskrytt og ingenting for en pakistaner... Er uflaks som gjelder her i gården Flaksen min er vel at jeg har en nydelig kone som tross vekta mi fremdeles digger meg Fått deg pappapondus? ;D Pappapondus nei....gikk ned 7kg de 3 første ukene med henne... Pondusen er nok mer basert på kebab...og cola...og påmfri...og chips...og sjokolade... hmm.. blei sulten as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Gratulerer som far! 7 uker til her! Alt er på plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Flaks er oppskrytt og ingenting for en pakistaner... Er uflaks som gjelder her i gården Flaksen min er vel at jeg har en nydelig kone som tross vekta mi fremdeles digger meg Fått deg pappapondus? ;D Pappapondus nei....gikk ned 7kg de 3 første ukene med henne... Pondusen er nok mer basert på kebab...og cola...og påmfri...og chips...og sjokolade... hmm.. blei sulten as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Odd Børretzen har skrevet noen ganske fine tekster http://open.spotify.com/track/4ZfTvIkOA1rlsRfyGAHsR9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Jeg vet at det er flott jeg også, men personlig synes jeg det er nitrist. Dette er flott: http://open.spotify.com/track/3UOrKWXdwUVtDglahh3OQj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Brothers In Arms er vel en av mine yndlingslåter da jeg satt baki bilen som 5-6åring på vei til og fra hytta i høstmørket mens jeg stirret på månen og den merkelig nok alltid fulgte bilen hele veien Har dessverre hørt meg litt lei på Dire Straits, men det går litt i bølgedaler.. Føler jeg til tider hører litt for mye på musikk, hører stadig på nye ting som det ikke kunne falle meg inn å høre på for et halvt år siden. Skal jeg høre på en Dire Straits låt nå, så hadde det vel blitt Telegraph Road. Har planer om å tweake lyden i anlegget litt med utskiftning til andre typer rør, forholdsvis billige endringer å gjøre i anlegget inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Jørn Hoel er også fantastisk, faktisk http://open.spotify.com/track/6L4zwotJvY5BUYkNyvbRiK Denne sagen er skikkelig magisk. Og denne er omtrent like bra: http://open.spotify.com/track/4gxOSJI3TBLv7YK0h2HO9Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Brothers In Arms er vel en av mine yndlingslåter da jeg satt baki bilen som 5-6åring på vei til og fra hytta i høstmørket mens jeg stirret på månen og den merkelig nok alltid fulgte bilen hele veien Har dessverre hørt meg litt lei på Dire Straits, men det går litt i bølgedaler.. Føler jeg til tider hører litt for mye på musikk, hører stadig på nye ting som det ikke kunne falle meg inn å høre på for et halvt år siden. Skal jeg høre på en Dire Straits låt nå, så hadde det vel blitt Telegraph Road. Har planer om å tweake lyden i anlegget litt med utskiftning til andre typer rør, forholdsvis billige endringer å gjøre i anlegget inntil videre. Telegraph Road er helt klart undervurdert... godlyd. Har du hørt Sailing to Philadelphia og Feel like going Home?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Hadde inne en E46 facelift 316ia i dag for litt rep. Vindusviskere, vibrasjonsdemper og reim, olje og filter, luftfilter og tennplugger. Stakkars bil. Har ikke blitt vedlikeholdt på 3 år. I det hele tatt. Tok bremseklossene på den for 3 uker siden da, det var da jeg satt foten ned og ba dem få bilen i orden. Uansett, på 80k km, har de ikke tatt et eneste oljeskift. Motorrommet så ut som en ørkendyne (støv), oljen var uggen, oljefilteret dro jeg enkelt av og det gikk i fra hverandre. Kjentes ut som en våt serviett. Motoren har nå gått 122k km, og den tikker allerede. (Shocker). Interiøret trenger sikkert rens for 10k, et eneste støvfylt askebeger. I tillegg fant jeg en defekt ABS sensor, skjev hjulstilling, fastrustet peilepinne, en reimstrammer, alt for lavt dekktrykk og defekt rele til varmetråder i bakrute. Stakkars bil. Eieren er en pensjonistdame, og hun har hatt bilen i 3,5 år. Kjøpte den for rundt 150k. Med sånn behandling hadde jeg heller kjørt en bil verdt 5k. Hehe. Får frysninger av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Velkommen til Malta! Skål alle bimmersfolk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Brothers In Arms er vel en av mine yndlingslåter da jeg satt baki bilen som 5-6åring på vei til og fra hytta i høstmørket mens jeg stirret på månen og den merkelig nok alltid fulgte bilen hele veien Har dessverre hørt meg litt lei på Dire Straits, men det går litt i bølgedaler.. Føler jeg til tider hører litt for mye på musikk, hører stadig på nye ting som det ikke kunne falle meg inn å høre på for et halvt år siden. Skal jeg høre på en Dire Straits låt nå, så hadde det vel blitt Telegraph Road. Har planer om å tweake lyden i anlegget litt med utskiftning til andre typer rør, forholdsvis billige endringer å gjøre i anlegget inntil videre. Telegraph Road er helt klart undervurdert... godlyd. Har du hørt Sailing to Philadelphia og Feel like going Home?... [ Bilde ] Sailing To Philadelphia står pent på plass i CD-hylla ja Liker det albumet godt! Et av de bedre albumene fra Mark Knopfler som soloartist, samme med Golden Heart. Sailing To Philadelphia har også en svært god inspillingskvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg