Fredrik 90 Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Nei jeg tenkte bare på at det ene tar det andre også har man hele tomta overvåket, Dashcam er sikkert greit det Blir det mer populært og at det lønner seg forsikringssmessig så kan jeg vurdere det...
[space] Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Det ble vel akkurat diskutert lovligheten av helmetcam for syklister. Mener datatilsynet kom frem til at det var greit. Da regner jeg med dashcam også er innafor. Fantastisk kjekt om du kommer opp i noe, og det er den andres feil. Er det din egen feil er det vel best å bare holde tett
Thundercoil Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Haha. Så lenge det setter deg selv i et godt lys, ja! Er du blitt hipster, Fredrik? Siden det må bli mer populært før du bruker det.
Fredrik 90 Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Er du blitt hipster, Fredrik? Siden det må bli mer populært før du bruker det. Jeg har alltid vært hipster jeg vettu, hehe
fish Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Får vel sette over en vask da... Mathias Holtsdalen reagerte på dette 1
scoot Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Dashcam er blitt ganske vanelig i lastebil-industrien i allefall? Min onkel driver med krantransport, han har dashcam i alle sine biler nettopp mhp. forsikring.
Thundercoil Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Tenkt på det selv. En man kan filme turer osv og poste på forumet, eller banekjøring (så må kunne feste det utenpå bil også) Så er jo bonusen at den kan være "vitne" til ting som skjer foran deg, eller bevise din uskyld i en evt kollisjon.
Jørgen Lie Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Bare jeg som føler at det er mindre aktivitet på forumet etter update? Og at det er lettere å "legge fra seg bimmers og gjøre andre ting" enn før? Synes det har dabbet av lenge før noen i det heletatt viste om at det skulle bli nye eiere.. Tror ikke det har gått veldig mye ned etter ny layout heller.. Mer at folk ikke gidder sikkert, vært sommer og sesong for å holde på med bil/hobbyer, ikke henge på nett hele døgnet..
scoot Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Synes det har dabbet av lenge før noen i det heletatt viste om at det skulle bli nye eiere.. Tror ikke det har gått veldig mye ned etter ny layout heller.. Mer at folk ikke gidder sikkert, vært sommer og sesong for å holde på med bil/hobbyer, ikke henge på nett hele døgnet.. Slenger meg på denne, men er samtidig litt enig med wicky. Synes oppdateringen var nødvendig, men det gamle designet var veldig "rent og ryddig". Det nye krever vesentlig mye mer scrolling. Savner en "theme-funksjon" som gir muligheten for et mer gammeldags designvalg for oss som skulle ønske dette.
evi Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Det meste handler om tilvenning, det forrige designet var bra, men absolutt ikke optimalt. Det er ikke det nye heller, men her har man muligheten til å endre på ting på en helt annen måte enn på den gamle platformen. Må bare holde ut i oppussingsfasen for å få sett resultatet Vinteren kommer og da er det sesong for å skru bil. Aktiviteten kommer nok tilbake, forhåpentligvis ikke bare de samme 10 som holder tulletråden, men også på resten av forumet
hermanoo90 Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Forumet trengte en oppdatering sikkert, men jeg må helt ærlig innrømme at jeg likte det gamle bedre. Men kan jo være at det kun er tilvenning, men synes at fargene er for like (for lyst) er ikke sterk nok kontraster, noe som gjør det mer slitsomt å sitte her lenge av gangen .. Håper jeg enten blir vandt til det eller at de forandrer og finpusser på det =)
Jordfræsar Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Finner mye rart av themes, så kanskje du finner noe du liker her http://community.invisionpower.com/files/category/147-themed-skins/?dosort=1&sort_key=file_updated&sort_order=desc&filter_key=all og gi lyd til admin. Men er vel vanskelig å blidgjøre samtlige medlemmer
hermanoo90 Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 koster det penger? themes til bimmers?
Jordfræsar Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Både og. Falt litt for dette temaet. http://www.themetent.com/themes/shadowed 15 dollas. Men det er jo bare min smak...
tordah Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Blir garantert mer aktivitet nå som vinteren sniker seg på. Regner også med at det kommer til å komme en del nye prosjekter
Anbefalte innlegg