hermanoo90 Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Både og. Falt litt for dette temaet. http://www.themetent.com/themes/shadowed 15 dollas. Men det er jo bare min smak... funka ikke den linken der, men skal se litt på siden og se om jeg finner noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Ok, prøv disse 2 http://www.ipbforumskins.com/premade/ortem/index.php http://www.ipbforumskins.com/premade/subway/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Flere som påstår at de har sett "spøkelser" i huset mitt, så det var nesten ikke spooky i det heletatt at håndkleet ved vasken hang og slang når jeg kom ut av dusjen i kveld .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Pervospøkelse? Edit: haha, der hørte jeg noe som datt ned ute på badet. Er ingen der. Fin timing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Pervospøkelse? Edit: haha, der hørte jeg noe som datt ned ute på badet. Er ingen der. Fin timing. Hehe, hunted house of bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Hva er btw greia med at det står advarsler under avataren min, aldri sett før .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Du ser bare dine egne advarsler. Mange forum som har det. Hvis du bryter retningslinjer o.l. Får du poeng. Når du når en viss sum blir du utestengt. Men vet ikke om de har innført noe slikt, eller om det bare følgte med nye plattformen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Så det nå, forumet her er jo heelt likt e46zone nå og er samme greia der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Jeg har sett spøkelse på jobb en gang for mange år siden når jeg jobba kveldsskift.. Selvsagt ingen som tror på meg, og jeg forstår jo det.. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Var sammen med ei for noen år siden som pleide å se ei jente som sto borte i andre stua her. Ho beskrev henne i detalj og mente at hun var her pga at hun likte meg. 3 år senere var jeg sammen med ei som så nøyaktig lik ut som beskrivelsen. Ganske lita, kort svart hår, veltrent, etpar piercinger og tattoveringer. Men det er ikke spooky i forhold til når jeg traff ho som så "gjesten" Hadde akkurat truffet henne og var på besøk og dattera på 12, som bodde sammen med faren laangt herfra og aldri hadde hørt om meg, ringte. De snakke litt svada og så spurte tydeligvis dattera hvem som var på besøk, mora satte på høyttaler på tlf og spurte dattera om hun så hvem det var. Og hun beskrev meg heelt nøyaktig, inkl klærne jeg hadde på meg. Alt stemte, tom fargene, mønsteret og merket på boxeren.. WTF tenkte jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 sett på ``beautiful mind`` Kvasi ? hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Hehe, jaa kan være litt skummelt det der.Dama til en jeg jobba sammen med før driver og ser ting også, har sett ei lita jente i kjelleren i huset deres som driver og gjemmer seg under trappa osv.Broren hadde vist introdusert en kompis til en han trodde satt vedsiden av ham på en fest eller noe.. Ganske sykt Men det jeg så, blir ikke mindre troverdig av at det var en kar som omkom på jobb for mange år side, ble klemt mellom to betongelementer en lørdag han var alene på jobb. Så man kan jo begynne og lure.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Unnskyld meg for tullete svar gutter, men det eneste jeg kan tenke på når jeg leser slike spøkelses-historier er den Valen-sketsjen http://www.youtube.com/watch?v=ccve80GnQKE Edit: Begynte å se på klipp av valen, ler så tårene triller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Hehe, ja de er artige de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 (endret) Hehe, jaa kan være litt skummelt det der. Dama til en jeg jobba sammen med før driver og ser ting også, har sett ei lita jente i kjelleren i huset deres som driver og gjemmer seg under trappa osv. Broren hadde vist introdusert en kompis til en han trodde satt vedsiden av ham på en fest eller noe.. Ganske sykt Men det jeg så, blir ikke mindre troverdig av at det var en kar som omkom på jobb for mange år side, ble klemt mellom to betongelementer en lørdag han var alene på jobb. Så man kan jo begynne og lure.. Men det blir ikkje meir troverdig heller. Eg trur ikkje på spøkelser. Det eg derimot trur på, er folk som trur på spøkelser. Dei finst det mange av. Ufint overfor etterlatte også å påstå at omkomne går igjen. Endret September 29, 2013 av S.Hafsmo Unødvendig språk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg