Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var sammen med ei for noen år siden som pleide å se ei jente som sto borte i andre stua her. Ho beskrev henne i detalj og mente at hun var her pga at hun likte meg. 3 år senere var jeg sammen med ei som så nøyaktig lik ut som beskrivelsen. Ganske lita, kort svart hår, veltrent, etpar piercinger og tattoveringer.

Men det er ikke spooky i forhold til når jeg traff ho som så "gjesten"

Hadde akkurat truffet henne og var på besøk og dattera på 12, som bodde sammen med faren laangt herfra og aldri hadde hørt om meg, ringte. De snakke litt svada og så spurte tydeligvis dattera hvem som var på besøk, mora satte på høyttaler på tlf og spurte dattera om hun så hvem det var.

Og hun beskrev meg heelt nøyaktig, inkl klærne jeg hadde på meg. Alt stemte, tom fargene, mønsteret og merket på boxeren..

WTF tenkte jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jaa kan være litt skummelt det der.
Dama til en jeg jobba sammen med før driver og ser ting også, har sett ei lita jente i kjelleren i huset deres som driver og gjemmer seg under trappa osv.
Broren hadde vist introdusert en kompis til en han trodde satt vedsiden av ham på en fest eller noe.. Ganske sykt :P

Men det jeg så, blir ikke mindre troverdig av at det var en kar som omkom på jobb for mange år side, ble klemt mellom to betongelementer en lørdag han var alene på jobb. Så man kan jo begynne og lure..  :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jaa kan være litt skummelt det der.

Dama til en jeg jobba sammen med før driver og ser ting også, har sett ei lita jente i kjelleren i huset deres som driver og gjemmer seg under trappa osv.

Broren hadde vist introdusert en kompis til en han trodde satt vedsiden av ham på en fest eller noe.. Ganske sykt :P

Men det jeg så, blir ikke mindre troverdig av at det var en kar som omkom på jobb for mange år side, ble klemt mellom to betongelementer en lørdag han var alene på jobb. Så man kan jo begynne og lure..  :-k

Men det blir ikkje meir troverdig heller.

Eg trur ikkje på spøkelser. Det eg derimot trur på, er folk som trur på spøkelser. Dei finst det mange av.

Ufint overfor etterlatte også å påstå at omkomne går igjen.

Endret av S.Hafsmo
Unødvendig språk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...