Halvor_nor Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Til dere som driver litt motor: er den noe håp for å få ut litt futt av en m20b20 uten drastise tiltak ? hvor mye kan jeg forvente og hente ut med turbo konvertering på uåpnet motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Se der ja, der kom "registrerings dato" på plass på profilen, nå mangler bare kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Tipper du hadde fått samme følelsen i en ny F-20 116i eller 118i bare bedre Har hatt f20 116d i en mnd, morsom bil å kjøre sett bort ifra det knuseverket av en kjedelig motor. Var det ikke du som sytet og klagde over den 1serien a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Se der ja, der kom "registrerings dato" på plass på profilen, nå mangler bare kjøretøy Er vel det man har signaturen til? Synes ikke man skal ha så mye info under avatarbildet egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Til dere som driver litt motor: er den noe håp for å få ut litt futt av en m20b20 uten drastise tiltak ? hvor mye kan jeg forvente og hente ut med turbo konvertering på uåpnet motor? skal ikke si det helt sikkert, men noen snakket om ca170hk ved og lade 0,5bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Til dere som driver litt motor: er den noe håp for å få ut litt futt av en m20b20 uten drastise tiltak ? hvor mye kan jeg forvente og hente ut med turbo konvertering på uåpnet motor? Kjøp deg en m20b25 eller en m52b28 f.eks, penger og tid spart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Kjøp deg en m20b25 eller en m52b28 f.eks, penger og tid spart.Hvordan er det med m50/m52 motorene på e30 karosseri? Kan samme ledningsnett brukes opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 På vei til IKEA i Åsane.... Wish me good luck.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Huff, den Ikeaen er hakket for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Ja den er det, hadde vert bedre å reist til stavanger Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Huff, den Ikeaen er hakket for stor. Er ikke det Norges største IKEA da, mener å huske at IKEA i Kristiansand var størst fram til "butikken" i Åsane åpnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Åsane IKEA'en er helt ubrukelig stor.. Men overraskende nok kjapt gjort å gå igjennom vis man vet hva man trenger.. De har så og si alt på lager også, aldri hørt om noen som må vente på ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Var det ikke du som sytet og klagde over den 1serien a? jo er trang med kjedelig motor(den jeg hadde) A3 er nå ikke akkurat noe plassmester heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Åsane IKEA'en er helt ubrukelig stor.. Men overraskende nok kjapt gjort å gå igjennom vis man vet hva man trenger.. De har så og si alt på lager også, aldri hørt om noen som må vente på ting.. Pluss at nå kan man gå der, stort sett hele uken, uten å måtte brøyte seg gjennom folkemengdene.Før kunne man bare drite i å gå der før skolestart, eller i helgen generelt, men nå er det liiitt mer plass å boltre seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Høhø... folka inne på bimmerforum.com er ganske hissige av seg. Skrev jeg likte 540'n min bedre enn m5 3.8 pga tidligere moment og følte ikke m5, n var opp til mine forventninger.... De klikka jo helt! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg