Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, Ford Consul... Den første utforkjøringen jeg var vite til i nabolaget her var med en slik bil..! Blå av farge, leeenge før det i heletatt var asfaltveier.. Han som kjørte utfor samt en kompis av han var gira på samme kvinnemenneske, og det resulterte i at han med Forden tapte for han som hadde B-ascona med 400-styling, senk foran og heving bak, og dro av veien rett her nede hvor jeg bor, mens jeg sto å så han kom med sleng på sleng til d ble en kontra han ikke klarte fra kvinnemennesket :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig gjennsyn :) Ja det var ikke ofte Derrick kjørte noe annet enn BMW, tror du kan telle de gangene på en hand ;) Er det som er så artig med de første seriene at du får se biler som 1602, 1800, 2002, E3 og E12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Ford Consul... Den første utforkjøringen jeg var vite til i nabolaget her var med en slik bil..! Blå av farge, leeenge før det i heletatt var asfaltveier.. Han som kjørte utfor samt en kompis av han var gira på samme kvinnemenneske, og det resulterte i at han med Forden tapte for han som hadde B-ascona med 400-styling, senk foran og heving bak, og dro av veien rett her nede hvor jeg bor, mens jeg sto å så han kom med sleng på sleng til d ble en kontra han ikke klarte fra kvinnemennesket :lol: :lol: :lol:

Ok, det er sikkert jeg som ikke er blant de skarpeste, men denne skjønte jeg ikke helt: Valgte hun Ascona-mannen fordi Forden hadde kjørt av veien, eller kjørte han utfor i ren frustrasjon over å ha blitt dumpet?

Og når vi snakker om det: Da jeg vokste opp leide naboen ut hybel til en som kjørte en slik tidlig Granada. (Vi hadde forresten asfalt, så dette må ha vært noen år senere.) En dag var hybelboeren på vei hjem med en nyinnkjøp melkekartong han hadde satt på gulvet foran passasjersetet. I en venstresving oppdaget han at melkekartongen holdt på å velte, og derfor slengte han ut høyrearmen for å prøve å redde melken sin.

Men akkurat idet han slengte seg ned på gulvet på høyre side av bilen, ble rekkevidden hans for kort, slik at venstrearmen som fortsatt holdt i rattet ble dratt med slik at bilen svingte til høyre.

Det gikk bra med mannen og bilen, selv om Granadaen fikk seg en veldig lang tur ut i en myr. Hvordan det gikk med melken vet jeg ikke. :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, han kjørte nok derfra etter og ha blitt avvist ja, så det skulle være grunnen til for høy fart og slengkjøring over evne ;) 
....når det er sagt så var det faktisk Ford-mannen som kapret henne til slutt og de er et par den dag i dag!! Hoho

Det skulle vel være en rimelig utrivelig situasjon for melkemannen kan jeg tenke meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villt med så mye tap på en 3-er som er noen år gammel fra før. Se på 7-serien også, F01 har hundretusener i tap i året!

Nyere BMW eierskap gir ny mening til uttrykket "koster å være kar!"

Derfor man skal kjøpe en 4 år gammel sjuer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor man skal kjøpe en 4 år gammel sjuer :)

Tja joo... De skal sikkert fortsatt tape 70-100.000 i året, selv de rimeligste. Også kjøper man en mandagsbil så blir det altfor dyrt også...

Det jeg heller hadde gjort var å kjøpe en helt ny 3-serie Touring med OK utstyrsnivå og full garanti og gått inn for å ha den i minst 10 år. Det hadde jeg tålt :P Rundt 50.000 kr. i året i tap da...

Og før du nevner at 7ern har bedre duppeditter; Jeg føler at overkill utstyrsnivå på mange disse toppmodellene er litt sånn som alle appsene på mobilen - man bruker jo egentlig bare 15 av 100 man har :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...