Thundercoil Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Jeg har dessverre klinisk høydeskrekk, så legen har sagt at jeg er nødt til å kjøre med lav bil. Ellers vil jeg dø. I frustrasjon over diagnosen, spurte jeg legen hvordan enkelte klarer å kjøre rundt i så høye biler. Legen svarte da at det er veldig høye mørketall for menn som blir seksuelt misbrukt og dermed må sitte på badering og kjøre på ballongdekk for "komfortens skyld". Jeg tenkte da at jeg burde være takknemlig for å få kjøre lave biler og at jeg har nok hatt det bedre enn mange her i landet. Så den dag i dag plager ikke denne diagnosen meg lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Du må være fryktelig lav, skal 6 cm gjøre det redd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Du kan faktisk falle ned og dø, når du skal gå ut av en høy bil!Det er ikke snev av HMS og fallsikring i dagens biler.Tenk sikkerhet, senk bilen! -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Bruker også å unnskylde meg med høydeskrekk når folk spør hvorfor jeg ødelegger bilene med senk osv. Men det faller hvis litt igjennom når vinteren kommer, bmwen blir parkert og hevet pajero med 32" blir bruksbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Så sant, så sant! Det som er greit med justerbart! Siden hjulene synker ned i snøen, får man en illusjon av at bilen er lavere, dermed kan man lure høydeskrekken og justere bilen opp, vinterstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Begynner vel å bli et par år siden det snødde såpass i Bergen at det blir helt sammenlignbart for min del.. Ganske nøyaktig året før jeg fant det for godt å kjøpe meg dedikert vintertraktor hvis jeg husker rett... Har dog store håp for i år. Så tror det kommer litt bodylift osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Så enkelt som dette, gjør dette til tidenes svar, noensinne, noenstans! Jeg vil gjerne, om jeg får din tillatelse, bruke siste setning i en diskusjon IRL! Hahahaha. Ler så jeg griner :D Kvasi Feel free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 En liten kommentar til stanceworks-klistremerkediskusjonen... det er ikke et klistremerke som sier at bilen er lav, det er jo laget for de som er medlem på forumet... blir det samme som at folk har bimmers-skiltholdere osv, like idiotisk å ha bmwklistremerker på en bmw. Folk skjønner at det er bmw uten å se det, men det kan passe seg å ha det alikevel da er det vel værre å ha "low'n slow" "down and out" osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Kvasimodo: Har du en sang som er fin å teste anlegg med? (Sub) Alltid drit når jeg skal justere nytt anlegg o.l, så finner jeg bare sanger med crappy bass/kvalitet og må justere i evigheter. Haha. Edit: fin slede, kvammis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Fy faen sier jeg bare........ grøvi forum blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 En liten kommentar til stanceworks-klistremerkediskusjonen... det er ikke et klistremerke som sier at bilen er lav, det er jo laget for de som er medlem på forumet... blir det samme som at folk har bimmers-skiltholdere osv, like idiotisk å ha bmwklistremerker på en bmw. Folk skjønner at det er bmw uten å se det, men det kan passe seg å ha det alikevel da er det vel værre å ha "low'n slow" "down and out" osv? StanceWorks klistremerke er da lov om man er aktiv på stanceworks.com... Jeg skal ha "No airbags. We die like real men!" bak på neste gamlingbilen min hvertfall. Det er sikkert mange som syns det er harry med klistremerker på bakluka også, men fuck dem, kan ikke tilfredsstille alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Kvasimodo: Har du en sang som er fin å teste anlegg med? (Sub) Alltid drit når jeg skal justere nytt anlegg o.l, så finner jeg bare sanger med crappy bass/kvalitet og må justere i evigheter. Haha. Edit: fin slede, kvammis Jepp; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Haha. Har på følelsen av at det der var tull, ja! Får Google litt, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 StanceWorks klistremerke er da lov om man er aktiv på stanceworks.com... Jeg skal ha "No airbags. We die like real men!" bak på neste gamlingbilen min hvertfall. Det er sikkert mange som syns det er harry med klistremerker på bakluka også, men fuck dem, kan ikke tilfredsstille alle. Kjøper jeg meg en roadster skal jeg skrive "Midtlivskrise..." bakpå den!! Kjøper jeg meg en oldschool veteran med masse hester skal det stå "Det er aldri forsent å få en god barndom" Men den airbag tingen din var litt fet egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg