Odd-M Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Windows sier nå at jeg ikke lengre har internet-oppkobling og at det er derfor jeg ikke får gjort det jeg vil. Jeg beviser herved det motsatte.... Arg Deler forøvrig din begeistring for XP og Win7. Savner good old days med DOS 6.2 og Win 3.11. Da var det faktisk forståelig å få en pc til å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Nå har jeg riktignok konvertert til OSx, og det er jeg i grunn forbaska fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Epleskrotter? Det holder jeg meg langt unna etter et rett og slett elendig inntrykk av brukergrensesnitt. Jeg har kjøpt ett i-produkt. Det forblir stadig ubrukt i skuffen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Epleskrott her. Jeg er frelst av OSx kombinert med Apples touchpad. Det er rett og slett ingenting som slår det oppsettet i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Eg e lur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 "Laster ned oppdateringer" står det på Windows Update her nå, uendret status i snart 20 min. Flott.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 "Laster ned oppdateringer" står det på Windows Update her nå, uendret status i snart 20 min. Flott.... Hihihihi Windows <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Nå har jeg riktignok konvertert til OSx, og det er jeg i grunn forbaska fornøyd med Det gjorde jeg også, jeg liker ikke W7, jeg liker XP, kan ikke fordra noe nyere enn dette.. Konverterte derfor til OSx og er sabla fornøyd! Bruker WinXP gjennom VirtualBox dersom jeg må kjøre noe småtteri der.. Jeg spør Windows brukere som er litt glad i data om hva de synes om Vista, W7 og W8 utgivelsene, og de deler visst ikke samme syn som meg. 98 var forsåvidt dritt, 98SE var bra greier, og da visste man eksakt hva man drev med til enhver tid, dersom man kunne bruke det. XP ble mer brukervennlig, og det var fremdeles mulig å holde oversikt. Vista og W7 ble bare dritt, kreves tillatelser for å gjøre hver minste endring, også ble det så mye rart, som feks. "Nettverk og Delingssenter" jeg klarer omtrent ikke koble meg på internett med en W7 maskin.. Spør meg hvordan man setter statisk IP på en W7 maskin? Svaret er:"Hakke peiling". på 98SE og XP kan jeg gjøre dette i blinde.. Brukervennligheten gikk så kraftig ned at jeg ved kjøp av ny EDB maskin ønsket å prøve meg på MAC OSx og jeg angrer ikke akkurat... Litt uvant i starten, men touchpaden og selve operativsystemet(etter litt personlige endringer i innstillingene) går alt sømløst, raskt og effektivt! Uten å være en Apple-fanboy, kan jeg si at Windows brukere som ikke ønsker å sette seg inn i OSx, går igrunn glipp av noe nytt og spennende de kan like. En kamerat ønsker å selge sin 530DAT E39 2000 modell. Mye utstyr, bilen er gubbekjørt og urørt! km.stand på ca. 275 000km. Selvfølgelig noen bruksskrammer Noen som kan være interessert?! Han pendler mellom Tusenfryd og Halden daglig, helt sikkert mulig å få sett på den i Halden på dagtid. Solgt ny i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Av uforståelige grunner ordnet alt seg av seg selv her, helt plutseligm og uten mer informasjon. Jaja, får nyte det så lenge det varer... Jeg kjører Win7 Enterprise på min jobbmaskin og det er rett og slett _sømløst_ og problemfritt. Elsker det rett og slett Kan ikke huske at jeg har opplevd problemer på de årene som har gått siden vi oppgraderte fra XP, foruten et litt annerledes brukergrensesnitt som krevde marginalt med tilvenning. Det er raskt og det er enkelt. Denne kvasi-løsnignen Win8 med apper og møl tilpasset mobile enheter venner jeg meg ikke til. Har sverget til Android på mobil i mange år nå, etter en skjev start på smart-telefoner med Windows Mobile, som i beste fall kan sies å være noe som kommer ut av toern på en søppeldynge-måse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Men om noen sliter med å sette statisk ip på win7 så kommer det vel kun med ka de er vant til.. Er ikke noe særlig mer omfattende enn på xp. Trykk på connectionikonet ved klokka, velg åpne nettverkssenter eller ka det står, trykk så der det står connections, så er det likt som på xp derifra. Ca like mange tastetrykk.. Gikk nettopp over fra xp til win7 på jobbpc'en, og gud bedre for en befrielse! Har vel aldri vert en dag uten problem med jobbpc'en mens eg hadde xp, mens på hjemmepc'en min med win7 fra bukta og som blir utsatt for uendelig mye mer snusk enn jobbpc'en har det aldri vert problem. Var på en jobb for to uker tilbake med en kollega, og vi måtte fyre opp pc'en min og åpne et vedlegg for å se på noe tegninger, 18 minutter tok det fra jeg trykte på knappen til vedlegget var oppe. Nå fikk eg heldigvis ny pc samtidig med byttet, men noen kollegaer som pcbyttet ligger litt fram i tid for har oppdatert til win7 på sine antikvariske maskiner, og der gitt det merkbart fortere. Men mange er negative til win7, hauggamle programmer vil ikke kjøre osv.. Selv ikke i virtuell maskin heller. Eg er spent på korleis det blir når eg begynner på jobb igjen, no er det heldigvis friperiode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Det gjorde jeg også, jeg liker ikke W7, jeg liker XP, kan ikke fordra noe nyere enn dette.. Konverterte derfor til OSx og er sabla fornøyd! Bruker WinXP gjennom VirtualBox dersom jeg må kjøre noe småtteri der.. Jeg spør Windows brukere som er litt glad i data om hva de synes om Vista, W7 og W8 utgivelsene, og de deler visst ikke samme syn som meg. 98 var forsåvidt dritt, 98SE var bra greier, og da visste man eksakt hva man drev med til enhver tid, dersom man kunne bruke det. XP ble mer brukervennlig, og det var fremdeles mulig å holde oversikt. Vista og W7 ble bare dritt, kreves tillatelser for å gjøre hver minste endring, også ble det så mye rart, som feks. "Nettverk og Delingssenter" jeg klarer omtrent ikke koble meg på internett med en W7 maskin.. Spør meg hvordan man setter statisk IP på en W7 maskin? Svaret er:"Hakke peiling". på 98SE og XP kan jeg gjøre dette i blinde.. Brukervennligheten gikk så kraftig ned at jeg ved kjøp av ny EDB maskin ønsket å prøve meg på MAC OSx og jeg angrer ikke akkurat... En kamerat ønsker å selge sin 530DAT E39 2000 modell. Mye utstyr, bilen er gubbekjørt og urørt! km.stand på ca. 275 000km. Selvfølgelig noen bruksskrammer Noen som kan være interessert?! Er ikke noe datanerd, dermed stortrives jeg med w8. Oppgraderte w7 på tilbud og lever videre med w8. Synes den er mer brukervennlig enn forgjengeren, også er det lettere å navigere seg, samt som å kjøre flere prosesser i bakgrunnen. Er ikke datanerd ei heller noob, ligger ca på midten og synes windows er mye enklere enn iOs. I iOs er det som å være i jungelen, prøvde å kopiere noen filer til en ekstern harddisk( jepp, den var kompatibel med iOs) men dæven hvor vanskelig det var. Til slutt ga jeg bare opp og lovet meg aldri å komme bort til Apple igjen. Synes det er mer enklere å lære seg Ubuntu enn iOs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Kopiere? CMD + C? Eneste forskjellen fra win er at du opererer mer med CMD enn CTRL? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Trykker du èn gang på Finder, så er du jo i mål, der ser du alle ROM og disker, samt mapper og diverse akkurat som på Windows utforsker. Så er det bare å kopiere i vei. OSx støtter FAT og NTFS i aller høyeste grad! Finder er genial, savner ikke Windows utforsker..... Spotlight(samme som Søk i Windows) er også helt rå.. Kan søke på hva som helst og filen man leter etter etc. kommer lynraskt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 H&R Sport Cup-kit til min E46, noe å satse på? Er lei av de stive, forferdelige coiloversene av dårlig kvalitet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Sport cup, er dette også coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg