gallay Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Kopiere? CMD + C? Eneste forskjellen fra win er at du opererer mer med CMD enn CTRL? Haha Heh om alt var så enkelt. Nei, jeg fikk kopiert nødvendige filene, og prøvde å overføre de til harddisken, det der jeg ikke fikk det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Nei, fast senk... Senker 55/35, ser temmelig passelig ut i mine øyne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hvor kjøper folk Xenon pærer? Vil gjerne kjøpe D2S 6000k, men det virker som det er et hav av kopier der ute. Vil helst ha noen pærer som gir godt lys og ikke brenner reflektor / linser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hvor kjøper folk Xenon pærer? Vil gjerne kjøpe D2S 6000k, men det virker som det er et hav av kopier der ute. Vil helst ha noen pærer som gir godt lys og ikke brenner reflektor / linser. Jeg handla på Ebay engang, har funka fint 80kr for 2 inkl frakt blei det vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Nei, fast senk... Senker 55/35, ser temmelig passelig ut i mine øyne? Det der ser rimelig strøkent ut. Jeg har ingen erfaring med settet du snakker om, men på generell sammenligning har jeg prøvd billige senkefjører og dyre. Og herregud så mye bedre de dyre er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Denne kvasi-løsnignen Win8 med apper og møl tilpasset mobile enheter venner jeg meg ikke til. Har sverget til Android på mobil i mange år nå, etter en skjev start på smart-telefoner med Windows Mobile, som i beste fall kan sies å være noe som kommer ut av toern på en søppeldynge-måse. https://www.pokki.com/windows-8-start-menu kvasiløsningen på kvasiløsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Jeg handla på Ebay engang, har funka fint 80kr for 2 inkl frakt blei det vell Hvor lenge har du hatt disse pærene? Pga prisen antar jeg at dette var billig kina-greier. Hvordan er reflektoren osv i bilen din? Mange av disse skal være skadelig for lykten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Åssen er mulighetene for å jobb som lastebilsjåfør i f.eks anleggsbransjen? Har ikke førerkort for lastebil, men vurderer å ta det. Begynner å bli på tide for meg å finne på noe annet å gjøre, og har alltid hatt lyst til å gjøre noe sånt. Har noen noe erfaring med disse intensivkursa for førerkort som finnes rundtomkring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Hvor lenge har du hatt disse pærene? Pga prisen antar jeg at dette var billig kina-greier. Hvordan er reflektoren osv i bilen din? Mange av disse skal være skadelig for lykten. Har vell hatt pærene i ett par år nå, og reflektoren/linsa er like god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Hvor lenge har du hatt disse pærene? Pga prisen antar jeg at dette var billig kina-greier. Hvordan er reflektoren osv i bilen din? Mange av disse skal være skadelig for lykten. Jeg har også kjørt på Kinapærer i 3kvart år, ingen skade på mine lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Arti me sommerdekk idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Vinterdekka har vært på en stund her, ''better safe than sorry''. Men ser du liker å ''live on the wild side of life'' hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Hehe, e ikkje så lenge sia æ fikk vinterdekkan. Men de skal på idag, passelig lang nedoverbakke der æ bor... Hadde nerva istad når æ va å kjørte en runde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Hehe, forsvant grepet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Jepp, på tur mot ei svær murblokk.. Gla æ har abs Så d blei sneglefart og spaken i N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg