Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor kjøper folk Xenon pærer? Vil gjerne kjøpe D2S 6000k, men det virker som det er et hav av kopier der ute. Vil helst ha noen pærer som gir godt lys og ikke brenner reflektor / linser. 

Jeg handla på Ebay engang, har funka fint :P 80kr for 2 inkl frakt blei det vell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fast senk... Senker 55/35, ser temmelig passelig ut i mine øyne?

Det der ser rimelig strøkent ut.

Jeg har ingen erfaring med settet du snakker om, men på generell sammenligning har jeg prøvd billige senkefjører og dyre.

Og herregud så mye bedre de dyre er :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kvasi-løsnignen Win8 med apper og møl tilpasset mobile enheter venner jeg meg ikke til. Har sverget til Android på mobil i mange år nå, etter en skjev start på smart-telefoner med Windows Mobile, som i beste fall kan sies å være noe som kommer ut av toern på en søppeldynge-måse.

https://www.pokki.com/windows-8-start-menu 

kvasiløsningen på kvasiløsningen  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handla på Ebay engang, har funka fint :P 80kr for 2 inkl frakt blei det vell :)

Hvor lenge har du hatt disse pærene? Pga prisen antar jeg at dette var billig kina-greier. Hvordan er reflektoren osv i bilen din? Mange av disse skal være skadelig for lykten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er mulighetene for å jobb som lastebilsjåfør i f.eks anleggsbransjen?

Har ikke førerkort for lastebil, men vurderer å ta det. Begynner å bli på tide for meg å finne på noe annet å gjøre, og har alltid hatt lyst til å gjøre noe sånt.

Har noen noe erfaring med disse intensivkursa for førerkort som finnes rundtomkring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du hatt disse pærene? Pga prisen antar jeg at dette var billig kina-greier. Hvordan er reflektoren osv i bilen din? Mange av disse skal være skadelig for lykten.

Har vell hatt pærene i ett par år nå, og reflektoren/linsa er like god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjørt på Kinapærer i 3kvart år, ingen skade på mine lykter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...