Mattae Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 tidlige e46 har også mekanisk gasswire, min 328i feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milfhuntern Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Jasså? Interessant. Husker det har vært mye kritikk mot Throttle delay i bl.a E46 330i osv... vi snakker typ opptil 0.5-1 sekund fra gass til respons... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 tidlige e46 har også mekanisk gasswire, min 328i feks. Har du ikke ASC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Har du ikke ASC? Jeg har e39 med wire og ASC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Har du ikke ASC? jo, men alle e46 med m52 og de gamle 316 med 1.9l motor osv er gassvaier. får jo e36 og med ASC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Jeg trodde da det var koblet inn en elektrisk ASC enhet mellom Gasswire og Gass-spjeld, slik at det er wire - men i praksis elstyrt gass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milfhuntern Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Var det jeg også trodde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Hvis man kjører en bil som har blitt stoppet i teknisk kontroll, å kjører inn å viser den etter fristen for visning har gått ut. Om de da finner ett eller annet å pirke på under kontrollen, klipper de skiltene der og da, eller får man kjøre hjem å utbedre feilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Noen som har med et nettsted med billige vw deler? Faren trenger 4 nye støttdempere til en midlertidig bil som skal vrakes snart. Samt kan noen si meg hvilken betegnelse har en golf 1994 modell stasjonsvogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 TROR du får en ny lapp, og må vise bilen innen den nye fristen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Det jeg håper på! Eller.. Håper jo såklart den går gjennom da Tror ikke det er noe, men man vet jo aldri med den etaten der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Noen som har med et nettsted med billige vw deler? Faren trenger 4 nye støttdempere til en midlertidig bil som skal vrakes snart. Samt kan noen si meg hvilken betegnelse har en golf 1994 modell stasjonsvogn? biltema.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 evt. en skrapforhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Det jeg håper på! Eller.. Håper jo såklart den går gjennom da Tror ikke det er noe, men man vet jo aldri med den etaten der.. Sant en kamerat måtte gjennom den biten 3 ganger, var alltid noe mer de pirket på og han fikk bare ny lapp med noe han måtte forbedre på. Felger, Senk, xenon, uorg lamper, soting osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Er felger og eksos jeg fikk feil på når jeg ble stoppa. Jeg fiksa eksosen, å regna ut at rulleomkretsen var innenfor (står på 18", 17" originalt) så tenkte det var greit. Fikk ikke kjøre inn i hallen engang, da han mente de stakk utenfor skjermkanten. Henta et kosteskaft som han la på så at den lå an på felgbeskyttelsen oppe og nede på dekket. Da var det er liiiiiten millimeter klaring mellom kosteskaftet og skjermkanten. De felgene hadde heller ikke lovlig innpress. De er et35, og minste jeg kan ha er 37,5. De andre felgene jeg har har lovlig innpress, men bilen står sju stein når de er montert da de tar i bremsene.. Står på 5mm spacer der nå. Skal prøve, men regner med å bli sendt hjem igjen.. Går ikke det må jeg prøve med de felga jeg hadde første gangen jeg var inn, med litt smalere dekk. Et er fortsatt litt utenfor, men håper ikke de sjekker det.. Finner heller ingen som har "lånefelger" som passer, da bremsene bygger noe helt jævlig utover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg