Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis man kjører en bil som har blitt stoppet i teknisk kontroll, å kjører inn å viser den etter fristen for visning har gått ut. Om de da finner ett eller annet å pirke på under kontrollen, klipper de skiltene der og da, eller får man kjøre hjem å utbedre feilene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har med et nettsted med billige vw deler? Faren trenger 4 nye støttdempere til en midlertidig bil som skal vrakes snart. Samt kan noen si meg hvilken betegnelse har en golf 1994 modell stasjonsvogn?

biltema.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg håper på! :) Eller.. Håper jo såklart den går gjennom da :P

Tror ikke det er noe, men man vet jo aldri med den etaten der..

Sant :P en kamerat måtte gjennom den biten 3 ganger, var alltid noe mer de pirket på :P og han fikk bare ny lapp med noe han måtte forbedre på. Felger, Senk, xenon, uorg lamper, soting osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er felger og eksos jeg fikk feil på når jeg ble stoppa. Jeg fiksa eksosen, å regna ut at rulleomkretsen var innenfor (står på 18", 17" originalt) så tenkte det var greit.

Fikk ikke kjøre inn i hallen engang, da han mente de stakk utenfor skjermkanten. Henta et kosteskaft som han la på så at den lå an på felgbeskyttelsen oppe og nede på dekket. Da var det er liiiiiten millimeter klaring mellom kosteskaftet og skjermkanten.

De felgene hadde heller ikke lovlig innpress. De er et35, og minste jeg kan ha er 37,5. De andre felgene jeg har har lovlig innpress, men bilen står sju stein når de er montert da de tar i bremsene.. Står på 5mm spacer der nå. Skal prøve, men regner med å bli sendt hjem igjen.. Går ikke det må jeg prøve med de felga jeg hadde første gangen jeg var inn, med litt smalere dekk. Et er fortsatt litt utenfor, men håper ikke de sjekker det..

Finner heller ingen som har "lånefelger" som passer, da bremsene bygger noe helt jævlig utover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...