Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Damn.. Når ble folk så frekke? Skulle jo avgårde å hente den billige Seaten imorgen. Avtalt at jeg tar den og alt.

Så sjekker jeg finn idag og den er satt som solgt. Sender melding og spørr om den er solgt. Får bare svar: Jepp.

Er det ikke normalt å si ifra at den er solgt? Jeg hadde jo sagt jeg sku ha den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn.. Når ble folk så frekke? Skulle jo avgårde å hente den billige Seaten imorgen. Avtalt at jeg tar den og alt.

Så sjekker jeg finn idag og den er satt som solgt. Sender melding og spørr om den er solgt. Får bare svar: Jepp.

Er det ikke normalt å si ifra at den er solgt? Jeg hadde jo sagt jeg sku ha den..

Det er vel et godt eksempel på dårlig folkeskikk spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i morgen så sitter den en bilselger og lurer på hvor han blir av, han som sa han skulle kjøpe bilen men som aldri dukket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...