wicky124 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Altså, vil ikke dette kveste skjerm og felg? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Luftfjæring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Damn.. Når ble folk så frekke? Skulle jo avgårde å hente den billige Seaten imorgen. Avtalt at jeg tar den og alt. Så sjekker jeg finn idag og den er satt som solgt. Sender melding og spørr om den er solgt. Får bare svar: Jepp. Er det ikke normalt å si ifra at den er solgt? Jeg hadde jo sagt jeg sku ha den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 nordmenn as..huff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Damn.. Når ble folk så frekke? Skulle jo avgårde å hente den billige Seaten imorgen. Avtalt at jeg tar den og alt. Så sjekker jeg finn idag og den er satt som solgt. Sender melding og spørr om den er solgt. Får bare svar: Jepp. Er det ikke normalt å si ifra at den er solgt? Jeg hadde jo sagt jeg sku ha den.. Det er vel et godt eksempel på dårlig folkeskikk spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Jepp, jeg kjenner jeg blir skikkelig forbanna.. Hadde jeg visst at noen andre var interessert hadde jeg kommet på dagen. Men fikk beskjed at det passet best lørdag av hun. Latterlig.. Nå er det ny leteaksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Det er helg gutter Geir Anders, M|Fjeld, MeSs og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Det gjorde du bare for å få likes.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Haha det tenkte jeg faktisk ikke på engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Du vil bare ha flere likes enn meg du... #Like4Like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Det er helg gutter Easy, easy boy. Ikke alle har helg nå. Fri idag, men jobb i morgen ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Er det bare jeg som ser mer på ansiktet hennes enn puppene? Meget skjønn jente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Du er faktisk ikke den eneste Julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Pluss 1 julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Damn.. Når ble folk så frekke? Skulle jo avgårde å hente den billige Seaten imorgen. Avtalt at jeg tar den og alt. Så sjekker jeg finn idag og den er satt som solgt. Sender melding og spørr om den er solgt. Får bare svar: Jepp. Er det ikke normalt å si ifra at den er solgt? Jeg hadde jo sagt jeg sku ha den.. Og i morgen så sitter den en bilselger og lurer på hvor han blir av, han som sa han skulle kjøpe bilen men som aldri dukket opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Another day at the office... Har egentlig fri i dag, men tar noen timer for kollegaen min som skal ta opp båten sin og sette den på land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg