kvammis Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Nja, det kommer vel helt an på situasjonen.. I "mitt" tilfelle var det tom rundkjøring (utenfor lagunen en sen kveld). Sladden ble rettet opp når en bil nærmet seg rundkjøringen (som da viste seg å være en politibil) Jeg synes ihvertfall det er litt strengt, men meg om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 For all del Det kan være strengt.. Men det er vel også strengt tatt mulig å lage dødsulykke ved å sladde i en rundkjøring om man setter det helt på spissen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 For all del Det kan være strengt.. Men det er vel også strengt tatt mulig å lage dødsulykke ved å sladde i en rundkjøring om man setter det helt på spissen. http://klipp.tvnorge.no/?id=A21982FE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 For all del Det kan være strengt.. Men det er vel også strengt tatt mulig å lage dødsulykke ved å sladde i en rundkjøring om man setter det helt på spissen. Alt er mulig om man setter det på spissen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 herregud for en syteunge! Haha Sikkert knalltøff når han drar 2førr'n sin brei rundt om, og grin som ei 2 år gammel jente når han blir tatt.... Gotta love it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Noen som har erfaring med denne typen A6? Kunne godt tenkt meg en slik som bruksbil. Vil helst ha 2.5tdi motoren med quattro (men det finnes jo ingen til salgs?!?!) Hvordan er firhjulstrekken? V6 motoren? Generell erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Noen som har erfaring med denne typen A6? Kunne godt tenkt meg en slik som bruksbil. Vil helst ha 2.5tdi motoren med quattro (men det finnes jo ingen til salgs?!?!) Hvordan er firhjulstrekken? V6 motoren? Generell erfaring? audi-a6-c4-8x18-et35-6299151586134281441.jpg Pene biler, hadde en dønnstrøken 1993 modell Audi 100 2,6. Originalt S4 Recaro skinninteriør og Bose stereo, savner faktisk den bilen 2,6 literen er overraskende kvikk takket være 235 nm, men den er forholdsvis tørst å kjøre med. Lydbildet er herlig igjen da MEN på kvalitet så må jeg si samtidskonkurrenten E34 er bedre, men 100en var livlig å fin å kjøre. A6 versjonen blei jo forbedret på mange områder selv om den i bunn og grunn er samme bilen med samme teknikken, dessverre er ikke modellene like gode på rust beskyttelse som Audi gjerne vil hevde. Sjekk framskjermer og nedre områder på dørene, er ruster de mye innenfra og ut. 2,5 TDI motoren kan også bruke en del olje og ryke svart, ikke noe sunt tegn. Dette er forøvrig den siste Audien med sikkelig god gammaldags Quattro med sperre, egen bryter i midkonsollen for denne. Etter disse så var det elektronisk firehjulstrekk som gjaldt for Audi, mange mener dette ikke var like bra og det er sikkert mange ulike meninger om akkurat dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Noen som har erfaring med denne typen A6? Kunne godt tenkt meg en slik som bruksbil. Vil helst ha 2.5tdi motoren med quattro (men det finnes jo ingen til salgs?!?!) Hvordan er firhjulstrekken? V6 motoren? Generell erfaring? audi-a6-c4-8x18-et35-6299151586134281441.jpg Er det sjeldne biler?? Jeg kjenner vel bare 1 som ahr en slik bil og han har akkurat som du sier, en A6 2,5tdi Quattro. 1996 tror jeg det er? Sport interiør og elektriske seter og noe greier. Men ganske shabby bil i mine øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Noen som har erfaring med denne typen A6? Kunne godt tenkt meg en slik som bruksbil. Vil helst ha 2.5tdi motoren med quattro (men det finnes jo ingen til salgs?!?!) Hvordan er firhjulstrekken? V6 motoren? Generell erfaring? audi-a6-c4-8x18-et35-6299151586134281441.jpg Har hørt ganske mye negativt om akkurat 2,5tdi, men er usikker om det gjelder denne versjonen, nye eller begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Har hørt ganske mye negativt om akkurat 2,5tdi, men er usikker om det gjelder denne versjonen, nye eller begge. Er mest den nyere V6 varianten det kan være lurt å styre unna, det er en skummel motor selv om den kan være gøyal i f eks A4 Holdt på å kjøpe en A4 2,5 TDI men slo tanken rask ifra meg etter å ha lest meg litt opp på motoren på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Jeg har vertfall lett lenge, men finner ikke en eneste 2.5tdi med Quattro! Om de er sjeldne eller ikke vet ikke jeg.. Hvordan er holdbarheten på bilene? V6 motoren? Kjørekomfort etc. Syns bilene er ganske fine, kunne godt tenkt meg en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Jeg har vertfall lett lenge, men finner ikke en eneste 2.5tdi med Quattro! Om de er sjeldne eller ikke vet ikke jeg.. Hvordan er holdbarheten på bilene? V6 motoren? Kjørekomfort etc. Syns bilene er ganske fine, kunne godt tenkt meg en slik Med godt stell så holder 2,6 og 2,8 literene lenge, dette er solide motorer med lavt effekt uttak. Like skuddsikre som M50/52 er de nok ikke, disse tåler også litt mer juling men med fornuftig bruk så holder V6erne til Audi mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Jeg har en sånn med fwd og 2.5tdi r5 som brukis. Har ikke mye pent å si om den annet enn at den bruker lite diesel. Med 335k på tellern så ryker den svart og bråker fælt, men den går hvertfall... Blir nok spiker av den i desember visst ingen vil ha billig audi rundt de tider hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Hmmm.. Kanskje det blir en slik hærjeBil i vinter da?! Har 2 kompiser med e34 ix og w124 4matic som jeg har ett håp om å parkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milfhuntern Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 S6+ er kul bil! ekte quattrobygget bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg