Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ett tips ville vel være å la bilen stå i ro og ikke bruke den. Vil tro at det blir minimal dekkslitasje da.

Hahahaha, beste forslaget jeg har hørt på lenge! :applause:

Jeg kan gå god for dette forslaget. "Bruker" dette nå, og jeg må si det har faktisk ikke blitt noe mer slitasje på innsiden! Så for de av dere som vil ha mindre slitasje på innsiden av dekka, bruk forslaget til fish :wink:

Edit:

Syk liten sak det der fredrik :shock:

Knut da..hva faen? :lol:

Skrevet
http://www.sb.no/nyheter/vestfolding-stakk-av-med-44-mill-pa-v75-1.6252461

Kommentar etter og ha vunnet 44millioner på v75:

kveld blir det en konjakk eller to på storvinneren, men noen helaften blir det ikke.

– Jeg er en vanlig arbeider som har sagt ja til å jobbe ekstra overtid i morgen, så jeg skal på jobb.

Hadde jeg seriøst vunnet så mye penger hadde jeg heller kjøpt opp firmaet jeg jobbet i og dratt på en fem ukers ferie til varmt strøk og reist ditt med eget privatfly full lastet med diverse grom biler og babes haha, 44millioner på konto iløpet av et knips er ikke dårlig ;)

Jeg tror du overvurderer verdien av 44 millioner..

Skrevet
http://www.sb.no/nyheter/vestfolding-stakk-av-med-44-mill-pa-v75-1.6252461

Kommentar etter og ha vunnet 44millioner på v75:

kveld blir det en konjakk eller to på storvinneren, men noen helaften blir det ikke.

– Jeg er en vanlig arbeider som har sagt ja til å jobbe ekstra overtid i morgen, så jeg skal på jobb.

Hadde jeg seriøst vunnet så mye penger hadde jeg heller kjøpt opp firmaet jeg jobbet i og dratt på en fem ukers ferie til varmt strøk og reist ditt med eget privatfly full lastet med diverse grom biler og babes haha, 44millioner på konto iløpet av et knips er ikke dårlig ;)

Jeg tror du overvurderer verdien av 44 millioner..

Akkurat det med eget privatfly til syden er jo litt morsomt. La oss si at Zibiri kjøper en Learjet 40, som er et relativt populært fly som privatjet, må han betale rundt 50 millioner kroner. Han kan sikkert kjøpe et som er pent brukt og dermed presse prisen ned i rundt 40 millioner kroner, men trolig ikke så veldig mye lavere iom. at Kina flommer over av mangemillionærer og milliardærer.

Det finnes selvfølgelig både eldre, enklere og billigere fly, men de er ikke like kule. Learjet 40 har plass til 7 passasjerer som kan fraktes maksimalt 2900 Km i rundt 850 Km/t. Dette burde holde til Kanariøyene nonstop ihvertfall på nogenlunde den samme tiden som et alminnelig rutefly. 44 millioner kroner er ikke mye hvis man skal leke i klassen til Røkke & Co.

s52f9s5djqcsi9p06zr9.jpg

Skrevet
Gammal go reklame ;) - sinking about!

Og denne er helt konge :P

Vi tar en til og vi...

Gamle men gode ;)

Morsomt, regner med du har fått med deg crystal beth i toeren?

Skrevet
Gammal go reklame ;) - sinking about!

Og denne er helt konge :P

Vi tar en til og vi...

Gamle men gode ;)

Morsomt, regner med du har fått med deg crystal beth i toeren?

Crystal beth? nope...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...