gallay Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Det er bare å kopiere linken til youtube filmen og lime den inn i innlegget. Da vises det som et bilde automatisk. I innlegget mitt vises det kun selve linken altså jeg ser kun linken ikke bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Er det så kjipt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Herregud jeg hater statens vegvesen. Kjøpte meg jo som sagt en Opel for et par mnd tilbake for å ha en bil når BMW'en sto uten motor. Denne registrerte jeg så over på damen (hun overtok den) innen de 2 mnd det er gratis omreg. Brukte da en eierskifte-form fra jobben. Fikk idag brev i posten om at den var begjært avskiltet pga manglende del 2. Det er faen meg 2 mnd siden vi leverte inn, og først NÅ kommer brev om at noe er feil? Har ALLTID brukt eierskifte-formene fra jobben ved eierskifte, aldri ett problem. Ifølge REGNR til SVV så er den registrert på hun. Hva faen er problemet da? HATER STATENS VEGVESEN Og JA de vil nå ha omregistreringsavgift grunnet fristen var for 1 mnd siden.. (vi leverte inn for 2 mnd siden!!!!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Herregud jeg hater statens vegvesen. Kjøpte meg jo som sagt en Opel for et par mnd tilbake for å ha en bil når BMW'en sto uten motor. Denne registrerte jeg så over på damen (hun overtok den) innen de 2 mnd det er gratis omreg. Brukte da en eierskifte-form fra jobben. Fikk idag brev i posten om at den var begjært avskiltet pga manglende del 2. Det er faen meg 2 mnd siden vi leverte inn, og først NÅ kommer brev om at noe er feil? Har ALLTID brukt eierskifte-formene fra jobben ved eierskifte, aldri ett problem. Ifølge REGNR til SVV så er den registrert på hun. Hva faen er problemet da? HATER STATENS VEGVESEN Og JA de vil nå ha omregistreringsavgift grunnet fristen var for 1 mnd siden.. (vi leverte inn for 2 mnd siden!!!!!!!) Ring dem, de kan gjøre feil som alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Herregud jeg hater statens vegvesen. Kjøpte meg jo som sagt en Opel for et par mnd tilbake for å ha en bil når BMW'en sto uten motor. Denne registrerte jeg så over på damen (hun overtok den) innen de 2 mnd det er gratis omreg. Brukte da en eierskifte-form fra jobben. Fikk idag brev i posten om at den var begjært avskiltet pga manglende del 2. Det er faen meg 2 mnd siden vi leverte inn, og først NÅ kommer brev om at noe er feil? Har ALLTID brukt eierskifte-formene fra jobben ved eierskifte, aldri ett problem. Ifølge REGNR til SVV så er den registrert på hun. Hva faen er problemet da? HATER STATENS VEGVESEN Og JA de vil nå ha omregistreringsavgift grunnet fristen var for 1 mnd siden.. (vi leverte inn for 2 mnd siden!!!!!!!) Jaha?! Snakk med de da, si du har levert alt i tiden og du slipper mer mass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Har ringt de. Derfor jeg klager her inne "Det mangler Del 2, og dermed må denne inn. Det kommer omregistreringsavgift grunnet de 2 mnd er utgått".. SELVOM jeg leverte inn før tiden.. Gah.. Stikker ned til de på mandag med 20kg dynamitt. Lurer på om det går an å betale med ting av verdi? Feks enveis-billetter til Syria? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Så lite dynamitt? Må nok ha mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Du skriver "oss entusiaster". Du skriver jo rett ut at i3 ikke er for "oss entusiaster", men at de kommer til å selge i bøtter og spann og gi nye kunder som ikke er entusiast. "Du må ikke ta svaret mitt ut av sin sammenheng og vinkle det slik du ønsker å høre det...." Du ser sammenhengen her sant? Du er ganske rå på det å mene bastant noe, og når du får tilsvar er det meningsmotstanderene dine som tillegger meningene dine andre betydninger. Du kan godt påstå at folk flykter til bimmeren for å slippe å få motargumenter av deg når de kanskje påstår noe de ikke har dekning for å si, men det er jævlig tungt å diskutere med deg når dine meninger er flyktige som en fjert sluppet i en vindtunnel. Om noen arresterer deg i noe, er det bare tatt ut av sin sammenheng. Men eg e glad i deg uansett Fredrik Tror du BMW hadde de største entusiastene i tankene når de laget I3, nei det hadde de nok ikke men de hadde kanskje i tanken å lage en bil som entusiastene kan ha i tillegg til M5en de har fra før i garasjen. Du nevnte for meg ting som lavt tyngdepunkt osv også fikk mitt ærlige svar på det, jeg ser ikke på I3 som en entusiastbil på lik linje med M3. Det tror jeg svært få gjør "Oss entusiaster" er riktignok ett vidt begrep men hvis du leser litt rundt her inne så vil du se at I3 har fått veldig blandet mottagelse, noen likern mens andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Så lite dynamitt? Må nok ha mer Holder vel til å ommøblere litt der inne hos de? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Har du levert inn del 2 eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Holder vel til å ommøblere litt der inne hos de? hehe ommøblere burde holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Har du levert inn del 2 eller ikke? Nei, men eierskifte-formen som vi bruker her på jobben. Fra statens vegvesen selv. Denne var visst ikke god nok lenger, men det har de ikke fortalt meg. Nå 2 mnd senere får jeg info om dette, og da er jo så klart tiden utgått. Hadde de sagt ifra med en gang hadde jeg jo selvsagt funnet fram del 2. GAH... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Fredrik90: Jeg regner meg selv for å være entustiast, og jeg synes at i3 absolutt er en interessant bil. Dette er ikke for å være drittsekk eller for å gå på tokt, før du beskylder meg for det. Det er ikke lurt eller akseptert å ta på seg rollen som talerør for en meget stor gruppe der ikke nødvendigvis alle deler dine subjektive synspunkt. Dette har jeg selv fått kritikk for på et tidspunkt og jeg tror ikke jeg har gjort det siden. Spesielt lite lurt kan det sies å være på et nettbasert samfunn der antagelig 99% av de aktive brukerne er det man kan kalle bmw-entusiaster. gallay, noekult og SofaKingFresh reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Fredrik90: Jeg regner meg selv for å være entustiast, og jeg synes at i3 absolutt er en interessant bil. Dette er ikke for å være drittsekk eller for å gå på tokt, før du beskylder meg for det. Det er ikke lurt eller akseptert å ta på seg rollen som talerør for en meget stor gruppe der ikke nødvendigvis alle deler dine subjektive synspunkt. Dette har jeg selv fått kritikk for på et tidspunkt og jeg tror ikke jeg har gjort det siden. Spesielt lite lurt kan det sies å være på et nettbasert samfunn der antagelig 99% av de aktive brukerne er det man kan kalle bmw-entusiaster. Jeg på tar meg da ikke rollen som talsmann for en gruppe, hvor har jeg gjort dette? Greit nok så var begrepet "oss entusiaster" litt feilslått, men jeg skrev faktisk at det er delte meninger om I3. De eneste subjektive meningene jeg har kommet med er mine egene personlige meninger, hvilket jeg ikke har lagt skjul på at de er. Når dette er sagt så leser jeg veldig mye rundt forbi og det er ikke til å stikke under en stol at flere av BMW sine valg den siste tiden har vært upopulære hos "oss entusiaster". Jeg sier ikke alle men noen.... Nok en gang, ikke gjør dette så vanskelig å forstå da gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Du vet det kan ha vært en V6er med 145 hester eller en 5,0 liters V8er med 180 hester Hvordan klarer dem å lage en 5 liters V8 med bare 180hk..? SofaKingFresh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg