Kvasi Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Hvorfor skulle de ikke gidde å samles? Er det noe jeg savner fra ungdomstiden er det at det alltid var folk i byen uansett når på døgnet man tok en tur traff man kjente som bare hang ut og prata svada/tok en runde osv.. Svada på internet kan ikke heelt måle seg må jeg si .. FredrikE24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Kjørte du ikke ifra dem med E34 din? bare lurer...ikke anmeld meg til moderatorene Nei, jeg kjøre E90en og har ikke behov for å kjøre ifra noen.... Råning er heller ikke min greie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Glad jeg vokste opp før personsøker, mobiltelefon og internett. Da brukte vi å samles på parkeringen utenfor de to gatekjøkkene i sentrum. Da var prating om alt mulig rart, så var det å kjøre rundt omkring. Som regel i sentrum, men noen "langturer" ble det også, med innlgte stopp/samling. Vanvittig sosialt og ikke minst at man ble kjent med masse nye mennesker. På den tiden var det bare amcar treff, fantes ikke BMWCCN eller VAC engang. Vi kjørte rundt i Opel, Datsun, Volvo, Ford og Mazda for det meste og bilene var fra -70 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Er forskjell på råning og å "streetmeet" Fredrik90... Minnes jeg rett så har du gang på gang skrytet her på forumet om alle bilene du har kjørt ifra etc...så jo...du har vel ett behov for å kjøre fra folk? Hva vet jeg.. torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Savner den tiden, stakk til Mandal sentrum Biler OVERALT!litt spinning, masse bilsnakk og alltid noe mat.tar jeg en tur til byen nå, ikke en eneste bil, tror den nye generasjonen sitter inne å skryter på internett.Og det er ille er ikke mer en 4-5 år siden vi holdt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Opplever samme greia selv. Bare for få år siden var folk ute å rulla til alle døgnets tider, man møtte nye fjes hele tida og vi hadde det veldig moro. Nå skjer det ikke en dritt, virker som alle er klistra til skjermen hjemme eller no, ser hvertfall ikke så mye til folk som man gjorde før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Jeg vil ha denne!!!!!!!! http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44808123 Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 De få gangene jeg er ute og kjører mot sentrum, så svinger jeg innom "stripa" for å se om det er noen kjente fjes jeg kan slå av en prat med, men nei. Der er det tomt for tiden gitt. Haha. Eller, det er noen der som regel til enhver tid, men det er vel de som akkurat har fått stylet opp bilen og fått lappen siste mnd.. Både trist og greit egentlig.Jeg savner tiden man kunne stå ute og snakke piss dagen lang på varme sommerkvelder. Ta en spontantur hit og dit, uten å tenke på hva klokka var på kvelden. Nå er det rutiner, rutiner og rutiner. Og noe spontant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Er forskjell på råning og å "streetmeet" Fredrik90... Minnes jeg rett så har du gang på gang skrytet her på forumet om alle bilene du har kjørt ifra etc...så jo...du har vel ett behov for å kjøre fra folk? Hva vet jeg.. For meg er det samme greia Noe kappkjøring har det jo blitt, noen ganger har jeg "vunnet" andre ganger har jeg "tapt". Men har de siste åra blitt så redd for lappen og livet at jeg foretrekker heller å ta det med ro, gidder liksom ikke å sette ting på spill Senest her om dagen hadde jeg en eller annen tulling som lå å pressa, blinka inn og slapp han forbi jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Ingen her som har vært der jeg bor da Der står det biler ute hele tiden, og bare og dra ut så finner du alltid noen og snakke med og finne på noe med.Til tider teller vi opp til 10-15 biler på en plass, samt at det er fler som da feks kjører eller driver med annet.Det som er artig med dette er at eldre folk, eller alt fra 50-100 klager mye at dagens ungdom aldri samles og snakker sammen slik som de gjorde. og at alle sitter inne ed datamaskinene sine og prater på facebook. Det de da ikke tenker på er at de klager dag inn og dag ut på oss som møtes, er sosiale og samles på den ene plassen vi har som er en stor plass utenfor den "main" streeten for at vi står der med bilene våre og forurenser og er ute til langt på natt. Så ironien lenge leve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Mye bedre om alle spilte fotball.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Mye bedre om alle spilte fotball.... Altså, vi prøve volleyball, noe som ble veldig populært her, og så godt som alle var med på dette Problemet da var at skolen som eier det her sa vi ikke fikk drive der etter klokken 20.00, og skulle komme med regler om hvem som skulle kunne bruke og tok inn nettet og ja. Da ble det slutt på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Jeg vil ha denne!!!!!!!! http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44808123 Kjøp. NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Fra trist til trist. Synes nesten vinterfelgene var finere på bilen enn sommerfelgene! På tide å gjøre noe til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Nedsig å ikke få tak i pulevennina etter en tur på byn ..... Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg