Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

er det bare meg eller er bilmarkedet helt dødt for tia

har en ganske bra e30 cab med lavkm for salg til 25k,

til den prisen hadde jeg igrunn regna med raskt salg, men har vært veldig liten interesse for den, vet det er litt feil tid på året, men på våren får jeg sikkert solgt den for 35-40 uten problemer, så ville tro 25 var lavt nok for å få litt interesse

får parkere den for i vinter evnt da og selge den til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg har en w211, den er senket 40/40, men når vi satt i bilen igår(4stk) subbet den noe j****. Blir det bedre hvis han satser 40/30?, da jeg personlig syntes 40/40 senket rompen alt for mye :)

Feil innpress på felger /  for brede dekk? Hva slags e klasse er det? classic / elegance / avantgarde? Luftfjæring? Subber foran eller bak? Og i skjermkant eller inn mot dempern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil innpress på felger /  for brede dekk? Hva slags e klasse er det? classic / elegance / avantgarde? Luftfjæring? Subber foran eller bak? Og i skjermkant eller inn mot dempern?

Er vel en e200cdi classic, med et eller annet coilovers-sett. Sett den bare en gang :) Subber bak i skjermkant såvidt jeg har forstått. 

Btw: jeg tror ikke det er feil innpress på felgene, men skal sjekke det opp med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29130759 Here you go, alt annet enn brabus er tull!

Hvor er elegansen i den brødboksen der, grim bil som ikke er i nærheten av elegansen og linjene til C126.

Nei da heller takke meg til E39 M5, den er lekker, kjører bra og går som bare rakkern 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en e200cdi classic, med et eller annet coilovers-sett. Sett den bare en gang :) Subber bak i skjermkant såvidt jeg har forstått. 

Btw: jeg tror ikke det er feil innpress på felgene, men skal sjekke det opp med han.

Om det er coiler så har han bare senka den for mye på feil felger/dekkbredde.. Min subber så vidt bak med 275/30-19 dekk... Men hjalp å heve den 0.5mm for å bli kvitt subbinga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er coiler så har han bare senka den for mye på feil felger/dekkbredde.. Min subber så vidt bak med 275/30-19 dekk... Men hjalp å heve den 0.5mm for å bli kvitt subbinga...

Jo, det var det samme jeg tenkte. Sa ifra at han burde få hevet den, synes 40/30 blir bedre på den enn 40/40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...