awt Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Vil mye heller anbefale deg noe innen brønnservice, boring hadde jeg ikke tatt på med en lang, lang pinne engang. Forøvrig litt morsomt å se voksne "tøffe" mannfolk fulle i tatoveringer og slikt gå rundt å vaske, det ser man ikke overalt. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Tenkte egentlig på dekksarbeider, som tar imot last osv når båtene kommer, vedlikehold etc Kunne godt tenkt meg å tatt g5 krankurs og men er vist eit helsikken å få 150 faddertimer i krana Endelig er hjemreise dagen her!! Ska bli godt å komme hjem nå ja Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Hepp! Hvis det er noen som trenger å frakte noe som får plass i bagasjen på en E90 fra stavanger -> arendal i løpet av uken/begynnelse av helgen så skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Hørte med IF forsikring rundt bmwccn sin samarbeidsavtale, må si dem ordna meg overaskendes bra. Husqvarnaen gjekk fra 11k til rundt 6k, så fikk egentlig forsikra vinterbilen gratis siden summen for både bil og sykkel, ble den samme som bare sykkel i det gamle selskapet (gjensidige) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Hør med Vardia også, de var en god del lavere enn If gjennom BMWCCN for min del. Gikk ned rundt 4500 i forhold til Unison. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Hør med Vardia også, de var en god del lavere enn If gjennom BMWCCN for min del. Gikk ned rundt 4500 i forhold til Unison. Liker veldig godt at selskapet jeg bruker har eget kontor i nærheten, synest det er betryggende å kunne ta kontakt ansikt til ansikt dersom det skulle oppstå en situasjon. Det er vell alltids som nevnt ett billigere selskap, men 6k fullkasko på en husqvarna smr510 2010 mod når man er 21 år tror jeg få kan slå. 3/5 av selskapene jeg var i kontakt med når jeg kjøpte den ville jo ikke forsikre den engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Håper folk hadde det moro med snappene mine i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Håper folk hadde det moro med snappene mine i dag Du sendte bilde® av da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Noen som kan hjelpe meg her?! Fikk aux-kabelen fra ebay idag, monteringen er simpel( ifølge bruksanvisningen), men etter jeg satt inn kabelen og prøvde å trykke på Mode knappen fikk jeg ingenting. Altså Mode knappen skifter fra cd til radio, ingen reaksjon på aux-kabel. What to do? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 mort og fish reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Noen som kan hjelpe meg her?! Fikk aux-kabelen fra ebay idag, monteringen er simpel( ifølge bruksanvisningen), men etter jeg satt inn kabelen og prøvde å trykke på Mode knappen fikk jeg ingenting. Altså Mode knappen skifter fra cd til radio, ingen reaksjon på aux-kabel. What to do? Kabelen passer kanskje ikke til din årsmodell? Litt info, som hvilken bil, spiller, aux kabel osv er alltids kjekt å ha på slike spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Kabelen passer kanskje ikke til din årsmodell? Litt info, som hvilken bil, spiller, aux kabel osv er alltids kjekt å ha på slike spørsmål Er en standard spiller, står i en 2004 modell e46, og etter en liten samtale med selgeren fant jeg ut at den må passe. Lurer bare på hvorfor den ikke går over på aux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Liker veldig godt at selskapet jeg bruker har eget kontor i nærheten, synest det er betryggende å kunne ta kontakt ansikt til ansikt dersom det skulle oppstå en situasjon. Det er vell alltids som nevnt ett billigere selskap, men 6k fullkasko på en husqvarna smr510 2010 mod når man er 21 år tror jeg få kan slå. 3/5 av selskapene jeg var i kontakt med når jeg kjøpte den ville jo ikke forsikre den engang wtf, syntes å ha lest et sted at det bare gjaldt forsikringer på bmw'er jeg?! Skal ikke klage over forsikringen jeg har på audaen nå, men dæven om jeg kunne fått det enda billigere med å bruke bmwccn rabbatt så kunne jeg sikkert spart meg en del penger :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Du sendte bilde® av da ? Alt mulig, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Noen med windows 8 som vet om det er mulig å slå av den perle funksjonen. Irriterans at den menyen på høyre sida kommer opp i utide. Meninga er vel at musepekeren skal aktivere den i ett av hjørnene, men syns den er udirekte og dukker opp stadig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg