gallay Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Noen med windows 8 som vet om det er mulig å sla av den perle funksjonen. Irriterans at den menyen på høyre sida kommer opp i utide. Meninga er vel at musepekeren skal aktivere den i ett av hjørnene, men syns den er udirekte og dukker opp stadig. bruker du touchpad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 bruker du touchpad? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Er en standard spiller, står i en 2004 modell e46, og etter en liten samtale med selgeren fant jeg ut at den må passe. Lurer bare på hvorfor den ikke går over på aux BMW 3-serie (E46) Business Radio (må ha software versjon nyere enn 8.1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Noen med windows 8 som vet om det er mulig å slå av den perle funksjonen. Irriterans at den menyen på høyre sida kommer opp i utide. Meninga er vel at musepekeren skal aktivere den i ett av hjørnene, men syns den er udirekte og dukker opp stadig. Ingen som vet om det går å deaktivere den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 wtf, syntes å ha lest et sted at det bare gjaldt forsikringer på bmw'er jeg?! Skal ikke klage over forsikringen jeg har på audaen nå, men dæven om jeg kunne fått det enda billigere med å bruke bmwccn rabbatt så kunne jeg sikkert spart meg en del penger :\ Jeg skal ikke garantere at han brukte den nå, jeg bare opna samtalen med at jeg var medlem i bmwccn og henviste til samarbeidsavtalen. Det var her snakk om den nevnte sykkelen og en Kia Sportage, begge kom mye bedre ut enn direkte på siden dems ivertfall. Jeg sjekka IF.no etterpå, og prisen jeg fikk var ett hakk nedenfor det på siden på bilen, og snart halv pris på sykkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Håskjold, hvordan er den huskyen din? Har litt lyst på supermotard, men har aldri kjørt supermotard over 125ccm. Hvordan fungerer det å kjøre litt lengre turer? Forbruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 SM trur eg er heilt fantastisk til norske forhold Trur eg skal ha meg motardhjul og større frambrems til XR650R'en til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Du sendte bilde® av da ? Sendte ikke bilder...sendte vidoer...med lydeffekter...Jeg lo som faen iallefall Noen som kan hjelpe meg her?! Fikk aux-kabelen fra ebay idag, monteringen er simpel( ifølge bruksanvisningen), men etter jeg satt inn kabelen og prøvde å trykke på Mode knappen fikk jeg ingenting. Altså Mode knappen skifter fra cd til radio, ingen reaksjon på aux-kabel. What to do? Du må inn i hjernen på bilen og kode inn AUX bruk... det koster vel noen kroner om du gjør det hos bavaria... Alt mulig, haha veit du likte alle videoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Håskjold, hvordan er den huskyen din? Har litt lyst på supermotard, men har aldri kjørt supermotard over 125ccm. Hvordan fungerer det å kjøre litt lengre turer? Forbruk? Det er den perfekte sykkelen for meg ivertfall, hatt den i snart to år og jeg stortrives fremdeles. Jeg regner den og bruker den mere som en morrosykkel, type til butikken, småhering/litt spenning i hverdagen. Forbruket er jeg ikke sikker på, men ikke skremmende (rundt literen tenker jeg ved variert kjøring). Problemet er at tanken er svært liten, så man må tenke seg litt om før man tar noen lengre ruter. Tipper rundt 8 liter, men man kan ikke fylle helt opp for da blir det fort griseri når man blir vektløs forran. Jeg har derimot aldri følt meg tryggere på noen sykkel, mye på grunn av sittestillingen. Med tanke på service tar jeg oljeskift 100/200 mil avhengig av bruk (ca 20 min) og ventilsjekk hver 2-3 oljeskift. (ca 1t sammen med oljeskift) Manualen tyder derimot at man skal bytte råde på 10000km foreksempel, så litt mas med slike sykkler er det jo . Anbefaler ivertfall å kjøpe en nyere motard, jeg har lest så uendelig mange historier om folk som skal spare penger på gammel sykkel og går på motorhavari. Har du ny sykkel har du også noe du ivertfall litt kontroll over hvordan det har vert brukt også. Alt i alt er jeg knallfornyød ivertfall, somme myser litt ved servicene men det er en del av gamet med ekte motard. Eneste sykkelen jeg kunne vurdert å bytte i ville vert en KTM/husqvarna motard med 300 2-takt, men det ville bare vert for å prøve, 4t er nok greiere til hverdags. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Sendte ikke bilder...sendte vidoer...med lydeffekter...Jeg lo som faen iallefall Du må inn i hjernen på bilen og kode inn AUX bruk... det koster vel noen kroner om du gjør det hos bavaria... veit du likte alle videoen Snappen din da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Hadde 7 liters tank på Yamaha WR426'n jeg hadde, kom meg vell 9 mil eller noe på det, ikke den beste tursykkelen med andre ord Men morro med motard! Fint når man bare skal ut å nyte fineværet. Får ekstremt god oversikt med oppreist sittestilling, og pga. lav vekt er de ofte svært lettkjørte. (Min var 128kg) Kjøpte en "sportstouring" nå i år, merke det har sine fordeler det også-- Tenker da spesielt på mye lengre serviceintervall, og at det er en bedre turkamerat dersom du skal lengre enn 3-4 mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 BMW 3-serie (E46) Business Radio (må ha software versjon nyere enn 8.1) Noen her inne som kan gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Snappen din da ? wickybalboa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Ingen e46 trenger koding eller software-oppdatering for å benytte aux (så lenge spilleren er fra en 2003-modell eller nyere). Jeg ville trippelsjekket kabelen, det er ofte at problemet ligger der. gallay reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Ingen e46 trenger koding eller software-oppdatering for å benytte aux (så lenge spilleren er fra en 2003-modell eller nyere). Jeg ville trippelsjekket kabelen, det er ofte at problemet ligger der. Takk for svaret, skal be selgeren å sende en ny kabel, da jeg har forsøkt å gjøre det på alle mulige måter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg