Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn går det når en rekke overpriviligerte hvite amerikanske ungdommer finner ut at de visstnok er forferdelig undertrykt av staten. Jeg blir kvalm av slike folk. Få dere en skikkelig jobb og bidra til samfunnet på et fornuftig vis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge sylindrene ikke er blitt ovale enda, så er det vel en kurrant bil med godlyd, men har bilen oljeforbruk så bør man holde seg langt unna.

En bekjent fikk dette problemet, løsningen ble å kjøpe en helt ny shortblock fra Tyskland for ganske mange tusen og bygge ny motor..

Nå skal jeg gi meg med å spre negativitet rundt Audi, er bare det at jeg ikke liker Audi :gunfire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro denne er hysterisk morsom på vinterstid! 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45250856

Regn med ett hysterisk bensinforbruk også, samt høye verkstedsregninger :) Feit bil men som Audi sitt første forsøk i denne klassen så var det så som så med driftsikkerhet og holdbarhet på motor og drivlinje. Men likevel, synes det er en flott bil på flere måter :) Nei da har man det gøyere med 525IX eller 300E 4 Matic, selv om disse også er glad i bensin så har man større sjanse til å slippe unna drøye verksted regninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i det dere skriver, men for 48000,- så får man liksom det man betaler for. Tror det er hysterisk å høre brølet fra denne gjennom en tunnel, i det du kjører fra en 2008 modell what so ever familebil!  :headbang:  :headbang:  :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring om hva som er stivest av  " lilla " foringer fra powerflex eller svarte ?   svarte er beregna for bane ser jeg

Planen er og ha disse på en golf mk1 som skal brukes inni mellom :)

Svart er stivest. Som du sa selv, beregnet for bane. Jeg har lilla på min bil, stivt som bare det, det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv inntrykk av at drivlinjene til Audi fra denne epoken er bygget for svært store påkjenninger, det er bare denne 4.2 V8 Motoren jeg er noe skeptisk til. Er liksom drivlinja som ofte ikke røres, femmer motorene bare justeres opp og trimmes, så er det ut på parkeringsplassen og spinne piruetter.

http://www.youtube.com/watch?v=B2ckTGquE_w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...