Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Gode gamle blå? Den i bakgrunnen? Den er min den :D

Du tenker kanskje på sjuern? Er vel et prosjekt det?

Siden du har kjøpt enda en 124 tenkte jeg på. Skal du ha 2 ? Tenkte kanskje noe skulle skje med den blå 124. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg beklage. Må ha blandet brukere litt her nå ! 

Har lyst på en 124 jeg også, har litt andre prioriteringer til våren / sommeren så tenkte å handle meg 124 til en rimelig pris. Tenker S124 helst med 3 literen. Om det er diesel / bensin spiller ikke så mye rolle. Vil også ha automat. Hva må man ut med for et holdbart eksemplar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en grei 124 til 15 000kr om man liker å skru og drive løpende vedlikehold, evt. kjøre, bruke opp og kaste.

Kan ikke si det har vært gratis å kjøre de 40 000km jeg har kjørt Mercedesen, men ikke så altfor ille. Har vært ting som var blitt oversett som jeg måtte ta meg av, noen hjullagre som har gått i tur og orden etc. om 16 000km har den runden 500 000km :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har adaptive lys, hvor mye setter dere pris på det? Merker at det er "deilig" nå som det begynner å bli mørkt ute, men jeg gleder meg utrolig til det ligger ordentlig med snø på veien så jeg får prøvd ordentlig... Fint med bixenon og det, hvert fall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke er NHL kamp på TV i natt (?) Tror det går mot en natt på sofaen, babyen vår har sovet alt for mye i kveld og er nå lys våken og må sikkert ta plassen min i sengen i natt for å få ro på seg :P!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt å bytte til diff med sperre på E34en også, men er så vanskelig å finne til 520 og iallfall til Automat :( Men Hakkapelitta R2 gjør nok jobben sin enn så lenge ;)

Hvis du vil ha en E34 med mer framkommelighet, plass og kraft kan du jo ringe BMW og spørre om du kan kjøpe ut denne bilen her fra lageret deres. Den ble vurdert som såpass spesiell at de droppet serieproduksjon....530iX Enduro touring med 246hk og et tvilsomt design:

http://www.motor-klassik.de/szene/unikat-bmw-530ix-enduro-touring-der-funsport-touring-2778575.html

Gromme seter og pen farge dog!

post-47117-0-33665700-1384727257_thumb.j

post-47117-0-22204100-1384727282_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er keen på å bli med til Nitro Circus Live @ Telenor Arena 21. november!?

Jeg MÅÅÅÅÅ

Herregud

Er ikke det utsolgt a?

da var man brått 26år  :happybday:  da, tia flyr :P ikke lenge igjen til 30 nå hehe :P

gjøre noe ut av livet sitt snart vell :P

grattis med dagen! Selv blitt 31....det er faktisk deprimerende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...