janerik171187 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Noen av dere som skal til svinesund / Nordby og handle litt til fryser'n i dag ? jeg og en kompis skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Noken som har lyst på ny vinterbil? http://bimmers.no/topic/773792-fin-og-str%C3%B8ken-bmw-e39-528ia-1999-selges-masse-utstyr/#entry2790267 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Er 530d spesielt? Lydbilde er spesielt fra en 520! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Ja. Litt mer peugeot boxer lyd. Altså diesel klakking. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=1bfTSupqSnM Female workout på gata Med lættis musikk til FredrikE24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Største tv-serieskuffelsen jeg fikk var da jeg for litt siden så ''Power Rangers'' hvor elendig det faktisk er. Med da jeg var et barn på 90 tallet så var Power rangers the shit! hahaha noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Russisk treningsvideo: http://www.youtube.com/watch?v=j7bzjAgqC4s rart å tenke på at for 70 år siden jobbet russiske kvinner seg skakke og skeive i kollektive jordbruk, mens nå står enkelte heller og løfter jernklumper oppp og ned... samfunnet har forandret seg noe jævli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Russisk treningsvideo: http://www.youtube.com/watch?v=j7bzjAgqC4s rart å tenke på at for 70 år siden jobbet russiske kvinner seg skakke og skeive i kollektive jordbruk, mens nå står enkelte heller og løfter jernklumper oppp og ned... samfunnet har forandret seg noe jævli. Dude, jeg ser ikke russere på video, kun tittelen er på russisk :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Min datter blir tattovert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Min datter blir tattovert... Så ordentlig fin ut! Fylle på farger osv senere? eller skal den forbli svart/hvit en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Skal nok bli fylt på med mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Skal nok bli fylt på med mere. Regnet med det Så veldig bra ut hvert fall, tok selv min første for et par ukers tid tilbake, og god følelse da hun ser seg selv i speilet de neste dagene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Min datter skal bli tattovør. Hun har akkurat fått seg lærlingeplass på ett studio. Det er hennes "læremester" som tar denne tattoveringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Min datter skal bli tattovør. Hun har akkurat fått seg lærlingeplass på ett studio. Det er hennes "læremester" som tar denne tattoveringen. Ahh, enda artigere da! Skal ha kreditt de som klarer og være det, og har de grafiske mulighetene til det ikke minst:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Hmm.. Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Fikk akkurat vite at bestevenninna til en x får juling hos samboeren, høvelig ofte. De har etpar unger og hun har ikke familie å henvende seg til. Vet godt hvem typen er og vi har endel felles kjente så har ikke lyst til å knekke fingre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg