Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke helt korekt. Det er ikke noe ekstrapåeng å tjene på å slå ned/ta livet av tilfeldige folk i gta. Jeg syn folk er raske med å mene gta er skyld i mye vold som skjer rundt i verden. Så fort noe "uvanlig vold" skjer. Så må de ha spillt gta.

Og uansett om folk har spillt gta eller andre skytespill. Så må man klare å skille mellom spill og virkelighet.

Og i norge er det ingen lov som forbyr noen å kjøpe gta. Norge har kun anbefalt grense på spill. Og ikke en lovpålagt aldersgrense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at arbeidsgiveren min kommer til å prakke på meg en Ford Mondeo firmabil selv om jeg egentlig ikke er så begeistret for det. Har alltid sett ned på alle disse grå og triste stasjonsvognene (Avensis/Mondeo/Astra o.l) med diesel, men plutselig møter jeg meg selv litt i døra :???:

Har ikke råd til 3 biler, så da må man nok omstrukturere litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke helt korekt. Det er ikke noe ekstrapåeng å tjene på å slå ned/ta livet av tilfeldige folk i gta. Jeg syn folk er raske med å mene gta er skyld i mye vold som skjer rundt i verden. Så fort noe "uvanlig vold" skjer. Så må de ha spillt gta.

Og uansett om folk har spillt gta eller andre skytespill. Så må man klare å skille mellom spill og virkelighet.

Og i norge er det ingen lov som forbyr noen å kjøpe gta. Norge har kun anbefalt grense på spill. Og ikke en lovpålagt aldersgrense.

Det er akkurat like teit som når TLC dokumentarer om seriemordere, massemordere osv skylder på f.eks. Marilyn Manson. Gjerningsmennene hadde jo en CD i en skuff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere oppdrag på Gta V og bare 65 %, hva gjør jeg nå? :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Følg denne veiledningen http://www.neoseeker.com/forums/55711/t1903839-100-completion-checklist/ for 100%

Bruk motorsykkel til stunt jumps og helikopter til space/letter parts (Tar laaang tid) Se video på youtube for lokasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at arbeidsgiveren min kommer til å prakke på meg en Ford Mondeo firmabil selv om jeg egentlig ikke er så begeistret for det. Har alltid sett ned på alle disse grå og triste stasjonsvognene (Avensis/Mondeo/Astra o.l) med diesel, men plutselig møter jeg meg selv litt i døra :???:

Har ikke råd til 3 biler, så da må man nok omstrukturere litt.

Sjefen din vil prakke på deg bil men du må betale for den, høres ut som en dårlig løsning. Da sier man bare neitakk, jeg har alt en bil som jeg betaler på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg skjønte vil arbeidsgiver legge på 9000kr på månedslønnen, også betaler jeg firmabilskatt av det, dvs ca 3000kr pr mnd.

Det er ingen begrensning på kjørelengde, så den kan brukes så mye man vil. Men er jo en ganske kjedelig bil, spesielt hvis det er 1.6-dieselen.

Hadde det vært en 3-serie eller C-klasse hadde det kanskje vært litt mer fordøyelig.

Sjefen ville ha enkelt og oversiktlig bilhold, og at jeg skulle innrulleres i systemet. Er nok ikke populært å stå på barrikadene og nekte. I såfall burde jeg nok kjøpe en stasjonsvogn uansett mtp plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...