LoKi Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt 35mm pipe til skralle? De jeg har sjekka selger 34 og 36mm, men ikke 35mm Jeg sleit med å finne en kraftpipe, og stakk på en maskinforretning i Rosenholmveien i Oslo. Der hadde de ALT. (Var for å få av stikkakslingen, og den pipa måtte være både stor og sterk, og slikt har de ikke på Biltema) Viktig å poengtere at det er til ungen. Har gradvis over 2 siste åra mistet komplett lysta for tv, eneste gangene det blir brukt er når jeg ordner meg noe mat alene og trenger noe underholdning kjapt og galt type discovery. Synest det har blitt for tungtvindt rett og slett, både med tanke på at den bestemmer hva man skal se, når man skal se det og hvor mye reklame som skal spyes ut. Stikkord: PVR. Etter at jeg fikk PVR ble det plutselig greit å se på TV igjen. Ikke trenger å du å være til stede når programmet går, og ikke trenger du å se på reklamen. Er helt konge. ehm JAA!! Tror jeg hadde trillta for lenge siden om det var sånne sjapper her Spiste kongekrabbe og for et par uker siden, fy faen det er godt! Hummer anbefales også, det er akkurat så godt som prisen tilsier. Trøfler er dog oppskrytt. Hører stort sett på Radio Norge og P4 på jobb. Blir enormt mye radio i drosjen, iallefall side AUX-inngangen ble ødelagt Reklame, reklame, reklame. Det er det som er så sjef med skvett nye biler - da starter Spotify når du setter deg inn i bilen, over BT. Slipper ledninger og tull. Jeg vurderer å bytte ut E91'en bare for å få det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Jeg sleit med å finne en kraftpipe, og stakk på en maskinforretning i Rosenholmveien i Oslo. Der hadde de ALT. (Var for å få av stikkakslingen, og den pipa måtte være både stor og sterk, og slikt har de ikke på Biltema) Viktig å poengtere at det er til ungen. Stikkord: PVR. Etter at jeg fikk PVR ble det plutselig greit å se på TV igjen. Ikke trenger å du å være til stede når programmet går, og ikke trenger du å se på reklamen. Er helt konge. Hummer anbefales også, det er akkurat så godt som prisen tilsier. Trøfler er dog oppskrytt. Det er det som er så sjef med skvett nye biler - da starter Spotify når du setter deg inn i bilen, over BT. Slipper ledninger og tull. Jeg vurderer å bytte ut E91'en bare for å få det. Det klarer e46n min fra 98 hehe ikke helt original spiller i den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Tran-merce? http://www.tv2.no/underholdning/broom/mercedes-190-jan-emil-kjoerte-haugesundstavanger-paa-moellers-tran-4161531.html Nå har jeg kjeda meg på jobb siden 09 og brukt litt tid på å bla igjennom diverse artikler på broom... Må bare si at jeg er overrasket over hvor mange skrivefeil de tillater i artiklene sine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 En kollega av meg det der, litt spesiell fyr. Han har forøvrig denne også: thbrekke, wicky124 og evi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Den sangen er rå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Jepp. Oppfølgeren er på vei, men det har han sagt ganske lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Brian i Family Guy er død Er han død ?! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Jupp...døde i siste episode i Usa... Ble påkjørt av en bil og døde på operasjonsbordet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Wtf.... Så jævlig tamt.... Så en episode av CSI i natt der Horatio ble myrdet.... Dessverre så var det ikke sant.... S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Tran-merce? http://www.tv2.no/underholdning/broom/mercedes-190-jan-emil-kjoerte-haugesundstavanger-paa-moellers-tran-4161531.html Nå har jeg kjeda meg på jobb siden 09 og brukt litt tid på å bla igjennom diverse artikler på broom... Må bare si at jeg er overrasket over hvor mange skrivefeil de tillater i artiklene sine... Hvis du vil ha tidsfordriv så kan du også leste i kommentarfeltene i diverse artikler på Broom. Der har virkelig alle verdens idioter samlet seg Jepp. Oppfølgeren er på vei, men det har han sagt ganske lenge.. Synes nesten det der var litt harry jeg, bare litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Det er det jo også, men ingenting av dette er seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Jupp...døde i siste episode i Usa... Ble påkjørt av en bil og døde på operasjonsbordet... Noooooooooooooooooooo!! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 SPOILERALERT!! Kommer en ny bikkje tho, i samme ep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 SPOILERALERT!! Kommer en ny bikkje tho, i samme ep. Family guy hadde dalende interesse, og færre og færre seere... Seth (skapern) gjorde ett sjakktrekk der... ved å drepe Brian så fikk han enorm oppmerksomhet rundt serien, samt flere og flere vil følge med videre itilfelle Stewie klarer å vekke Brian til live igjen..og hvordan den nye hunden vil være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Wtf.... Så jævlig tamt.... Så en episode av CSI i natt der Horatio ble myrdet.... Dessverre så var det ikke sant.... Horatioa ja.... tv-verdens mest forhatte person... jeg hatern virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg