gallay Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Hørte akkurat nå at de hadde filmet 3 uker av Fast & Furious 7, bare... Han som kjørte bilen var ikke en amatør, han var en kjent profesjonell fører, så her gikk det sykt unna siden han mistet kontrollen... Paul Walker etterlater seg en datter på 15 år, som nylig flyttet til California for å være nærmere faren. Helt trist. Får ta en FF maraton neste helg for fyren. RIP. Filmen er alerede i Post Production, så meste parten er allerede gjort unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Skal ikke stå lenge i den røyken der før du faller om.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Litt røyk/brannskader må man da kunne ofre i et forsøk på å redde et menneskeliv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Filmen er alerede i Post Production, så meste parten er allerede gjort unna Da har jeg hørt feil, fint at du retter det! Enda mer boner materiale OMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 I USA er det ikke mye folk gjør for å redde liv. Vi hadde nettopp førstehjelps kurs på jobb. Der fikk vi jo lære noe nytt siden siset. Det kommer jo alltid nye ting som skal være bedre enn de gammle når det kommer til førstehjelp. Der lærte vi også at i USA er det nesten ingen som lenger bruker mun til mun eller hjerte og lunger kompresjoner. Om man skulle overføre en sykdom til den skadde eller brekke ribbein på de. Så er det stor fare for og bli saksøkt. Så det er faktisk ikke så rart at folk ikke gjør mer i slike tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Det er bare helt på trynet. USA har gått så forferdelig ned i dritten etter at alle begynte å saksøke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Leste et sted at filmen av den brennende bilen ikke er av samme bil. Dog vet jeg ikke om det stemmer. RIP Paul Walker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 "If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul WalkerR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Til de som lurer hvorfor ikke de i bilen ble dratt ut ? Man kan jo høre i videoen at det sier et lite poff, Evt at de som har kommet seg dit er så i sjokk av hva de ser at hjernen dems kobler ut litt.. Men ja jeg er enig og de spørr seg sikkert selv mange ganger idag hva de kunne ha gjort.. Men får bare håpe at krasjet var så brutalt og kraftig at de døde før de merket noe eller før brannen utløste seg.. men tenk også på de som var med i filmene og har liksom vært med Paul Walker fra film nr 1 som feks Vin Diesel osv.. Det er sikkert helt jævelig også for familien.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Utifra bildene av vraket antar jeg at begge to døde momentant. Er jo ingenting igjen av bilen annet enn fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Da har jeg hørt feil, fint at du retter det! Har mine tvil om at den er i post når det begynnte å filme i september, men er vel ikke umulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 De døde momentant, noe annet er totalt usannsynlig. Sjåføren så de ikke en gang, bare passasjeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Får jeg lov til å si at jeg ikke synes det er så forbanna trist at Paul Walker nå går i grava? Han kjørte seg ihjel helt på egenhånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Nåja, han var passasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Får jeg lov til å si at jeg ikke synes det er så forbanna trist at Paul Walker nå går i grava? Han kjørte seg ihjel helt på egenhånd.. Helt på egenhånd når han var passasjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Får jeg lov til å si at jeg ikke synes det er så forbanna trist at Paul Walker nå går i grava? Han kjørte seg ihjel helt på egenhånd.. Han kjørte jo ikke selv da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg