316 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Har du spist på Pizzabua på Grorud? Eller gjorde du deg bare vrang på facebook? I såfall, hva mener du er feil med den? Lett den beste pizza jeg har spist i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Er felre treff for å minnes/hedre Paul Walker i helga, og er allerede påmeldt ca 670 på et som er på ei bilsjappe. Så de har vært grei å lagt ut oversikt over parkering osv på hjemmesiden deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Har spist den på grorud ja..., og den ække no god dessverre...forskjellig smak vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Det florerer forresten flere bilder av paul Walker etter ulykken...fra sykehuset...med delt ansikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Hvor? Har ikke sett, og er heller ikke sikker på om jeg faktisk vil se det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Hvor i helvette kan du se dette?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Hvor finner man alt? Just google it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Sorry spamming gutta! Trenger hjelp med fargevalg til lakk/plastidip! kunne tenke meg grått eller sort senter, eller helt hvit felg, men slenger inn noen andre forslag også Skal på min e34 altså. sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Tviler på det er ekte.. Politiet sa tidlig at de det kom Til å ta lang tid å identifisere og den eneste muligheten var gjennom tenner eller medisinsk røntgen! Ufattelig dårlig gjort av de som ligger ut slikt med hensyn til pårørende :/ (Bullshit eller ekte, smakløst uansett) evi og Kvasi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Spørs bil og farge de skal på og tommer på felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Spørs bil og farge de skal på og tommer på felga 15" og skal på e34 touringen min som er av fargen oxford grün metallic: sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 15" på 5 serie!? Vinterhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 15" på 5 serie!? Vinterhjul?Ja, når jeg tenker litt på det lurer jeg på om Felgene passer over 540 bremsene .. sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Er felre treff for å minnes/hedre Paul Walker i helga, og er allerede påmeldt ca 670 på et som er på ei bilsjappe. Så de har vært grei å lagt ut oversikt over parkering osv på hjemmesiden deres Eh, hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Eh, hvor? US of A så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg