noekult Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 US of A så klart.[/quote Syns det hørtes smått ut til å være i USA og tenkte at det kaaaanskje kunne vært litt nærmere oss Skulle ønske jeg kunne blitt med på noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 15" på 5 serie!? Vinterhjul? Kjører på akkurat samme felger selv, på sommerdekk 225/60 15" Ja, når jeg tenker litt på det lurer jeg på om Felgene passer over 540 bremsene .. sent from my microwave using tapatalk Disse passer på 540I ja, ble levert med disse felgene som standard fra fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Er vel sånne treff i det meste av byer der nede vil jeg tro, er 1521 påmeldte på dette allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Kjører på akkurat samme felger selv, på sommerdekk 225/60 15" Disse passer på 540I ja, ble levert med disse felgene som standard fra fabrikk Hehe, hva syntes du om farge forslagene? I know i know du er orginal politzei, men om du hadde vært ulovlydig, hva ville du ha valgt? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Hehe, hva syntes du om farge forslagene? I know i know du er orginal politzei, men om du hadde vært ulovlydig, hva ville du ha valgt? sent from my microwave using tapatalk Jeg hadde helt klart tatt de originale, men synes de med gull eller gråe eiker også var tøft Passer kanskje bedre på din bil enn min "original wagen" som har de vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Vet ikke hvorvidt det stemmer, men gir hvert fall et håp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Den filmen som ligger på nettet der man ser hvor bilen brenner, var ganske ekkelt når man ser at det er en som sitter inni der og spreller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Blir sikkert mye bedre om alle snakker inngående om ekle detaljer. Spesielt skuffa at wicky ikke posta bildet han snakka om, etter å ha nevnt at noen har lite respekt for folk og så poster gif'en han mente viste lite respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Er nok ingenting av dritten på nett som er ekte, det kom mange gode kompiser av dem få sek etter at de krashet som politiet ag brannvesenet måtte slåss med for å få de vekk fra vraket/brannen. De sier noe heelt annet, samt at de hadde garantert drept folk som sto med kamera uten å gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Dette hadde vært en bra slutt på filmen... Var ikke mye de kunne redde... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=l4B44E6dkSU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Her skulle vel 316 vært? e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Dette hadde vært en bra slutt på filmen... Var ikke mye de kunne redde... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=l4B44E6dkSU Det der hadde altsaa vaert saa bra slutt paa den filmen at det kan ikke beskrives engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Har fått tak i PS4 jeg, wicky. Helt i ro og mak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Hørt via visse mediekanaler.. Mettemarit og Prins Haakon skiller seg.... Hun har visst vært utro..Media har fått munnkurv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Jeg har hørt det samme Wicky. Begynner å lure på om det er en stooor prank eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg