wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Den virka fake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Hahahahaha...... Det sies at den er fake, ettersom begge skiene ligger på bakken rundt 1:05- Lol http://www.wimp.com/ostrichdrops/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 I got it for free.... haha "hent den innen kl 14 i morgen så er den din".... Er det mulig? Sier litt om mentaliteten her i Norge, har man en Jaguar stående og man er lei av den, da gir man den bort.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Han har nok penger for å si det sånn..Betalte 595000kr for den i 2001...kontant... og nå har han bestilt seg den nye XJ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Jeg vil nå mene at et årlig verditap på rundt 50000 kroner ganske enkelt er grusomt selv om man har mye penger. Nå vet ikke jeg hvordan bilens tilstand er eller hvor langt den har kjørt, men 70-80000 kroner er bilen ganske sikkert verdt når den kan kjøres. Du har iallefall vært heldig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Han har nok penger for å si det sånn..Betalte 595000kr for den i 2001...kontant... og nå har han bestilt seg den nye XJ... Kjekt å se at du kan ha litt flaks med biler også veier vel opp for en del punkteringer og ymse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Er nok verdt rundt 100k...Spesielt pga fargekomboen... Men regner med å selge den etterhvert for 79k.. Den er kjørbar og i god stand...Må på EU, men der var det kun feil på en skjøt i eksosen, og klosser bak... Bilen har kjørt 159k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Heldig der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Noen tips på hva slags mobil jeg bør kjøpe i kveld? Min Xperia V knuste i stad, og behovet for en telefon er stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Noen tips på hva slags mobil jeg bør kjøpe i kveld? Min Xperia V knuste i stad, og behovet for en telefon er stort.Xperia Z1? http://www.amobil.no/artikler/test-sony-xperia-z1/137511 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 iPhone Neida.. Er jo forholdsvis fornøyd med min, men har aldri telefonen i lomma lenger etter at jeg kjøpte den.. Det kan jo si noe om den.. Sony Xperia Z1 synes jeg ser spennende ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Er nok verdt rundt 100k...Spesielt pga fargekomboen... Men regner med å selge den etterhvert for 79k.. Den er kjørbar og i god stand...Må på EU, men der var det kun feil på en skjøt i eksosen, og klosser bak... Bilen har kjørt 159k... Med kun 159000 Km på klokken har jo bilen knapt kjørt 13000 Km pr. år. Det er ikke mye og bilen burde iallefall fremstå som ganske fin innvendig. Tenk på at den tidligere eieren har tapt nesten 4 kroner for hver bidige kilometer han har kjørt med bilen. I tillegg kommer alminnelige driftskostnader som drivstoff, service og dekk. Helt grusomt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Mtp fremkommelighet (klaring og 4x4 system), hvilken (vinter-/herje-)bil hadde dere valgt til ca 15k? Vet ikke opp eller ned på 4x4 vs 4x4 systemer. Hadde vært artig å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Subaru Justy Toyota Tercel synes jeg også kan virke artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Hadde en Legacy fra tidlig 90-tallet jeg. Da får du litt komfort også Men delene er vanvittig dyre til Subaru, BMW-nivå, så jeg håper ingenting ryker Kjemperå bil om vinteren, du kan bare fjerne snø fra rutene og kjøre rett ut av innsnødd parkeringsplass... Unstoppable, de juger ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg