Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil nå mene at et årlig verditap på rundt 50000 kroner ganske enkelt er grusomt selv om man har mye penger. Nå vet ikke jeg hvordan bilens tilstand er eller hvor langt den har kjørt, men 70-80000 kroner er bilen ganske sikkert verdt når den kan kjøres. Du har iallefall vært heldig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok verdt rundt 100k...Spesielt pga fargekomboen... Men regner med å selge den etterhvert for 79k.. Den er kjørbar og i god stand...Må  på EU, men der var det kun feil på en skjøt i eksosen, og klosser bak... Bilen har kjørt 159k...

Med kun 159000 Km på klokken har jo bilen knapt kjørt 13000 Km pr. år. Det er ikke mye og bilen burde iallefall fremstå som ganske fin innvendig. Tenk på at den tidligere eieren har tapt nesten 4 kroner for hver bidige kilometer han har kjørt med bilen. I tillegg kommer alminnelige driftskostnader som drivstoff, service og dekk. Helt grusomt... :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en Legacy fra tidlig 90-tallet jeg. Da får du litt komfort også :) Men delene er vanvittig dyre til Subaru, BMW-nivå, så jeg håper ingenting ryker ;)

Kjemperå bil om vinteren, du kan bare fjerne snø fra rutene og kjøre rett ut av innsnødd parkeringsplass... Unstoppable, de juger ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...