Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Får ikke skrudd av alt i Passaten heller, men i løssnø får jeg lekt meg.

Det er typisk på VAG det, er umulig å skru helt av. En kompis med A4 Allroad tok ut sikringen til ESPen, da kunne han leke seg breit. Var gøy helt til det skjedde noe tull med turboen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk meg en tur med snøfresen, går fort noen timer.. Hadde vært ålreit med sitteklepper og skjær merker jeg.. Problemet er å lagre den :P Freste en stripe inn til døra hos naboen også, bare for å være litt gem.

Dagens gode gjerning. En artig formulering også... år og dag siden jeg har hørt/lest ordet "gem". Det ble mye brukt før i tiden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk meg en tur med snøfresen, går fort noen timer.. Hadde vært ålreit med sitteklepper og skjær merker jeg.. Problemet er å lagre den :P Freste en stripe inn til døra hos naboen også, bare for å være litt gem.

går fort med klipper :P

ekke så dyrt heller :P

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45015336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens gode gjerning. En artig formulering også... år og dag siden jeg har hørt/lest ordet "gem". Det ble mye brukt før i tiden... :)

Jeg er litt "gammelmodig" av meg til tross for mine 22 år  :whistle: Da jeg gikk fra eksamenslokalet idag og gikk mot toget tok jeg meg selv i å ha armene på ryggen og plystre avgårde ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...