Thewiz Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Takk, da skal jeg prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Antispinn? Hva er det? Sent from my Ifaun using Tapatalk Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Får ikke skrudd av alt i Passaten heller, men i løssnø får jeg lekt meg. Det er typisk på VAG det, er umulig å skru helt av. En kompis med A4 Allroad tok ut sikringen til ESPen, da kunne han leke seg breit. Var gøy helt til det skjedde noe tull med turboen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Peiling på vær og føreforhold på denne turen? Skal over på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Er nok ganske mye dritt på den strekninga..regn snø og kuldegrader = kaos... En bil fra oss er på vei over dit idag...og han er vel ikkeno særlig glad for den turen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Hvor lønner det seg å kjøre? Filefjell, Hardangervidda? Hvor kjører han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 utrolig at noe så enkelt som en plentraktor med snøskjær kan være så morro, måka tilogmed halve veien utafor her for morro skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Gikk meg en tur med snøfresen, går fort noen timer.. Hadde vært ålreit med sitteklepper og skjær merker jeg.. Problemet er å lagre den Freste en stripe inn til døra hos naboen også, bare for å være litt gem. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Gikk meg en tur med snøfresen, går fort noen timer.. Hadde vært ålreit med sitteklepper og skjær merker jeg.. Problemet er å lagre den Freste en stripe inn til døra hos naboen også, bare for å være litt gem. Dagens gode gjerning. En artig formulering også... år og dag siden jeg har hørt/lest ordet "gem". Det ble mye brukt før i tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Gikk meg en tur med snøfresen, går fort noen timer.. Hadde vært ålreit med sitteklepper og skjær merker jeg.. Problemet er å lagre den Freste en stripe inn til døra hos naboen også, bare for å være litt gem. går fort med klipper ekke så dyrt heller http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45015336 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Hvor lønner det seg å kjøre? Filefjell, Hardangervidda? Hvor kjører han? I disse tider kan det forandre seg fort hvor det er greit å kjøre.. Hadde fulgt med her: http://www.vegvesen.no/Trafikkinformasjon/Reiseinformasjon/Trafikkmeldinger?rapportid=604&type=utvalgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Trudde virkelig TDSn skulle starte idag (-27) når det gikk så fint igår (-24) Nei slangevarmer skal det invisteres i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Dagens gode gjerning. En artig formulering også... år og dag siden jeg har hørt/lest ordet "gem". Det ble mye brukt før i tiden... Jeg er litt "gammelmodig" av meg til tross for mine 22 år Da jeg gikk fra eksamenslokalet idag og gikk mot toget tok jeg meg selv i å ha armene på ryggen og plystre avgårde Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Pardon my stupidity.. Men fått en slik jack til miniusb kabel. Hvorfor kan jeg ikke spille av musikk på den utgangen på tlf? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Jack til mini-usb?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg