316 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Fredrik: Gjøres på autorisert verksted så det må man jo tro. Kvasi: Bilen ble shinet før vinteren og er rimelig blank. Så det går vel fint ! De må jo lakkere etter lakkode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Takk for fine tips til klokker. Noen som har funnet et sted å kjøpe den Nixon-klokken i svart/brun med gule detaljer? Var kjempefin.. Finner sort og gull men ikke den siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Lag deg en postboks på jetcarrier.com - søk etter klokke på Amazon.com og send til jetcarrier boksen. Enkelt og halv pris nesten i forhold til norske butikker. De sender til Norge hver fredag med fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Takk for tipset.. Absolutt ikke dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Et kjapt spørsmål til spillegutta her inne. Junior ønsker seg TV på rommet i julepresang, men jeg tenker at man får mer for pengene hvis man heller kjøper en stor monitor (skjerm) som har et par HDMI innganger. På den måten kan han koble på Playstation og Apple TV og/eller bare bruke skjermen sammen med laptoppen. Er dette en god idé eller blir det bare tullball med f.eks Playstation og bildekvaliteten?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Selv handlet jeg http://www.nixon.com/no/en/mens/watches/the-48-20-chrono-A486.html?sku=A486502-00 falt på gunmetal fargen da jeg skal bruke denne til daglig. Den er jo rimelig stor så gull hadde nok blitt litt for mye.. Ikke fått den enda tho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Et kjapt spørsmål til spillegutta her inne. Junior ønsker seg TV på rommet i julepresang, men jeg tenker at man får mer for pengene hvis man heller kjøper en stor monitor (skjerm) som har et par HDMI innganger. På den måten kan han koble på Playstation og Apple TV og/eller bare bruke skjermen sammen med laptoppen. Er dette en god idé eller blir det bare tullball med f.eks Playstation og bildekvaliteten?... Hvis han skal spille, burde han få LED. rundt 30-32" passer helt ypperlig. Monitor med flere HDMI passer ypperlig, ja! De er gjerne mer egnet til spilling mtp Hz og Ms. Alfa og omega for en gamer. Spiller han med Ultra innstillinger, vil han gjerne ha Hz osv som matcher Frames Per Second/FPS Edit: Du kan egentlig bare spørre dem om de har en FullHD LED monitor med flere HDMI utganger, lav responstid og som takler 120FPS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Hvis han skal spille, burde han få LED. rundt 30-32" passer helt ypperlig. Monitor med flere HDMI passer ypperlig, ja! De er gjerne mer egnet til spilling mtp Hz og Ms. Alfa og omega for en gamer. Spiller han med Ultra innstillinger, vil han gjerne ha Hz osv som matcher Frames Per Second/FPS Edit: Du kan egentlig bare spørre dem om de har en FullHD LED monitor med flere HDMI utganger, lav responstid og som takler 120FPS. Takker. Han spiller mest via Playstation 3 (Skylanders/GT5 etc.), men også Minecraft på nettet. Han er bare 10 så foreløpig krever han ikke spitzenklasse kvalitet (heldigvis)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Fikk Appletv til bursdagen her en dag, genial liten sak faktisk Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Da var man ferdig med 3 av 4 eksamener. Siste eksamen nå på mandag i matte, så er 1.semestert av økonomiutdanninga over, og en velfortjent ferie skal nytes! Klarer snart ikke å vente mer..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Da var man ferdig med 3 av 4 eksamener. Siste eksamen nå på mandag i matte, så er 1.semestert av økonomiutdanninga over, og en velfortjent ferie skal nytes! Klarer snart ikke å vente mer..! aHar hatt 6 uker med perm, har 6 uker igjen:) topp det:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Fredrik: Å. Han er såå ung. Så for meg en 19 åring på gutterommet. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Nixon er fine bruks klokker ja, har par selv. f3f94bd7-1bf6-4cb0-a428-a55d7121dbfe.png Men en Panerai hadde vært kult å få tak i, er litt lei Omega klokka Den skinnreima har jeg lyst på...kan den kjøpes løst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Får håpe de klarer å unngå det, hvis ikke lakkerer de tilstøtende flater og det blir jo da nødvendigvis framdør, så kanskje hele ene siden blir lakkert... Husk å melde ifra om denne skaden når du selger bilen...ellers blir du stempla som svindler her på bimmers.... Kjennern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Et kjapt spørsmål til spillegutta her inne. Junior ønsker seg TV på rommet i julepresang, men jeg tenker at man får mer for pengene hvis man heller kjøper en stor monitor (skjerm) som har et par HDMI innganger. På den måten kan han koble på Playstation og Apple TV og/eller bare bruke skjermen sammen med laptoppen. Er dette en god idé eller blir det bare tullball med f.eks Playstation og bildekvaliteten?... Koster ikke en monitor mer enn en tv da? Får samme funksjonalitet på en tv som en monitor, så fremt tv'n har vga inngang. Jeg ville gått for en tv med 2-3 hdmi innganger og 1 vga inngang, innbiller meg at det er rimeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg