wicky124 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 hmm...Sist det var luft i systemet så kom det varme når man hadde turtallet over 3000 ( på forrige jaggen) men denne blåser kun kaldt... var slit å kjøre hjem igår...har heldigvis oppvarmet frontrute så det holdt duggen borte... Men da skal jeg prøve å tømme og lufte...takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Hmmm, har ikke brukt bimmers.no på ca 2 år....Hva har skjedd her inne? En hel hau av reklame, og mye mindre aktivitet...eller? Please update me Det er lite aktivitet på morgen i helgene. Sikkert mange som ligger rett ut og er fyllesjuke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 haha ingen tvil om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 hmm...Sist det var luft i systemet så kom det varme når man hadde turtallet over 3000 ( på forrige jaggen) men denne blåser kun kaldt... var slit å kjøre hjem igår...har heldigvis oppvarmet frontrute så det holdt duggen borte... Men da skal jeg prøve å tømme og lufte...takk for tips Byttet kjølevæske og termostat på Merca mi igår.. Jeg har i alle år hatt for meg at det er fordi det er diesel at det har vært litt dårlig med varme innimellom. Altså litt labert med varme når det er kuldegrader, å sette varmen på maks gav helt akseptabelt med varme. Jeg byttet thermostat, tappet kjølesystemet og helte på vann.. Lufta og styra.. Det skal en god del lufting til før man får varme i varmeapparatet! Så etter å ha flusha gjennom en del ganger og fått på frostvæske og vann.. Fy faen Luftdysene ble helt bløte av varmen og det var som å sitte i en badstue.. Det var en sviende følelse i hele fjeset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Men du hadde jo iallefall noe varme i apparatet? Her blåser det iskaldt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Er det olje i kjølevæska kan varmeregisteret være tett.. Prøv å skyll gjennom noen ganger, varmen og vifta på maks når du lufter for å forsøke å få gjennom noe. Kan også være luft, så gjør det skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Men du hadde jo iallefall noe varme i apparatet? Her blåser det iskaldt... bytt termostat, jeg overdriver ikke når jeg sier at 9/10 ganger når man har trøbbel med varmeapperatet så er det termostaten. Denne koster 150 kroner å bytte selv, og er det første man skal bytte når man får trøbbel i det området. Er kjøleveska brun, så tyder det på rust (olje er lettere enn vann og legger seg på toppen). Bytt kjølevæske før den spiser opp toppakninga. Er væska gammel, har jeg null trua på at det er luft selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Kjølevæska er nok ganske gammel ja... fikk bekrefta fra sandberg auto at det ikke var noe galt med toppakning og motor etc... Da blir det skruings ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Det jeg mente er at når jeg lufta med ny kjølevæske brukte jeg nok et kvarter-20 minutter med lufting før varmeapparatet hadde lyst til å gi snev av varme.. Kom kanskje ikke så greit frem i lykkerusen om sauna-tilstander i Merc'n! En halvflaske koskenkorva og noen blaute håndklær til tørk inni bilen så er det en rullende sauna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Noen som vil skru for meg ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 kebab som betaling? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Dale er den styggeste plassen jeg har vært i hele Norge. Bygda ser ut som en typisk forlatt russisk industriby. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Plassen for bakere, elektrikere og klesdesignere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Legg ut bilder av Dale? Nei betaler kontant...kebab er ekstra bonus etter at man er ferdig med å skru! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Hei vurderer å prøve å laga meg en liten nettbutikk eller bruke facebook for det det er verdt og selge noen leds. Tenkte mest på å begynne med t10 hvite leds på 1w, dette er jo en typisk parklyspære. Hva ville dere gitt for noe sånt? Biltema tar 90kr til opplysning. Ville gitt 1-2$ for en t10 led. Med andre ord, det man betaler på ebay for å få den levert i postkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg