Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ting rundt i området er også ganske intresangt.

post-49693-0-09296900-1387109693_thumb.j

Foreksempel der alle kjøretøy ble plassert etter oppryddingen pga de var veldig radioaktive etter at de ble brukt i området.

post-49693-0-64902700-1387109748_thumb.j

post-49693-0-62644400-1387109760_thumb.j

eller antenna som står der. Duga-3 array (Russian Woodpecker)

Denne er/var det mye teorier om. folk mente dette var en værkontroll stasjon. Og noen mente det var en Maskin som hjernavaska folk

post-49693-0-60445500-1387109793_thumb.j

post-49693-0-11257500-1387109776_thumb.j

Her ser man også hvordan radioaktivt nedfall spredde seg de første 12 dagene etter ulykken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til en billig og halvgrei poleringsmaskin?

Sett på denne her, erfaringer?

http://www.bilxtra.no/hjem/bilutstyr_og_deler/bilpleie/polermaskin/polermaskin/

Kjøp en DA maskin, ser at endel krauss går for 999kr (500W) DA er den beste maskinen å begynne med , da den ikke er helt roterende men den osilerer også (dual action) Så veldig lite rom for å drite seg med lakken,gjøre et område for varmt og svi av lakken. "Baksiden" med DA maskin er at man må polerere lengere enn di roterende flex da den er mer forsiktig, men igjen, best om du er nybegynner =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kom flygende fra Bergen til Gardermoen i november så når vi begynte Innflygingen så ser vi ei jævlig lang stripe uten noe tre, noen som vet hvorfor det ikke er tre i den stripa? Var kanskje like bredt som en bilvei :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kom flygende fra Bergen til Gardermoen i november så når vi begynte Innflygingen så ser vi ei jævlig lang stripe uten noe tre, noen som vet hvorfor det ikke er tre i den stripa? Var kanskje like bredt som en bilvei :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Strøm eller tog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei tvungen til å kjøre min tantes 2013 modell Kia Cee'd i stad, flytti rakkern for noe kjipe greier. Kia har kommet seg veldig på design de siste årene, både utvendig og innvendig men ikke la dere lure. Helt grei å kjøre men med tanke på at dette var en ny bil så var det skuffende, bråkete dieselmotor, knirkete interiør og dårlig finish er mitt inntrykk.

En gammal BMW som f eks en E39 er bedre støyisolert og gir MYE bedre kvalitetsintrykk, men jeg skjønner at mange finner trygghet i 7 års garanti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...