Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skal du ha slikt som privatperson er det Luna som gjelder. Ble rundt 450,- i nettkatalogen når jeg gjekk kjapt igjennom. Dem har ikke utsalg, men det er veldig mange mellomleverandører som skaffer varene dersom man gir dem delenummerene. Jeg bestiller fx fra min lokale maliabutikk med rundt 20% rabatt.

Tools er vel den største "forselgeren" til Luna. De har forandret endel på varene de siste årene, på godt og vondt. Bla ble et tidligere merke som het Ferax delvis slukt opp under merket Luna og der ble det med endel saker som ikke heelt holder håndtverkerkvalitet.

Men de er gode på garanti og reklamasjoner, iallefall som jeg kjenner de gjennom gammeljobben, så er helt klart trygt å handle ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tools er vel den største "forselgeren" til Luna. De har forandret endel på varene de siste årene, på godt og vondt. Bla ble et tidligere merke som het Ferax delvis slukt opp under merket Luna og der ble det med endel saker som ikke heelt holder håndtverkerkvalitet.

Men de er gode på garanti og reklamasjoner, iallefall som jeg kjenner de gjennom gammeljobben, så er helt klart trygt å handle ..

Jeg har stort sett bare handlet freser og bor hos de, de som har kvelda har kvelda på grunn av meg for å si det slik \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Dealextreme, selv om prosessen fra varen er betalt til den er pakket og sendt tar utrolig lang tid.. Bare ikke kjøp ting som plugges direkte i strømnettet derfra :)

Skal ikke være lett å finne den perfekte førstebil.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenske Jon Olsson kjørte Lambo med skiboks. og plutselig bagynte alle andre med det også :P

Visste ikke at han hadde copyright. Men jeg har veldig, veldig lyst til å bli rik sånn at jeg kan kjøpe en billigst mulig Gallardo og fucke driten ut av den på snø og grus.

(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg kjøpte Diablo som en av de første i Norge for endel år siden, fikk del levert i påska og klarte selvsagt ikke la være å bruke den siden man bodde i Oslo og det var lite vinter da. Så jeg er nok ganske tidlig på erfaringslista med å kjøre Lambo på vinterføre og har aldri vært mer forsiktig på gassen enn med den..  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...