Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det skjer ingenting spennende i livet mitt, så jeg skjønner ikke hva jeg skal dele på Instagram eller Snapchat.

Men jeg har over 20.000 tweets da, og over 1400 norske følgere som er interessert i å høre på bullshitet mitt, så jeg har noe interessant å SI hvertfall.

Hva legger dere ut på Snapchat?

Edit: Tar tilbake kommentarene mine for litt siden om at jeg ikke likte C-klasse interiøret, her er flere bilder og jeg liker den store, cleane senterkonsollen :) http://www.dagbladet.no/2013/12/17/tema/motor/bil/aller/dinside/30881448/

Foretrekker fortsatt F30 dog, veldig kjekk bil det  :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ingenting spennende i livet mitt, så jeg skjønner ikke hva jeg skal dele på Instagram eller Snapchat.

Men jeg har over 20.000 tweets da, og over 1400 norske følgere som er interessert i å høre på bullshitet mitt, så jeg har noe interessant å SI hvertfall.

Hva legger dere ut på Snapchat?

Edit: Tar tilbake kommentarene mine for litt siden om at jeg ikke likte C-klasse interiøret, her er flere bilder og jeg liker den store, cleane senterkonsollen :)http://www.dagbladet.no/2013/12/17/tema/motor/bil/aller/dinside/30881448/

Foretrekker fortsatt F30 dog, veldig kjekk bil det :love:

Heheh, snapchat så er det bare mye vas(vertfall wicky124 :D) som blir tatt bilde av/filmet. Vedkommende du sender dette til har maks 10 sekunder som hun/han kan se det på :P

Twitter ja, nesten ingen som vil følge meg der :( hehe

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjellige priser på samme deler til BMW også. Husker ikke hvor. Men utvendig dørhåndtak på E38 var dyrere enn til E39. Men det er samme dele nr da.

Samme delenummer har alltid lik pris. Delenummer skiller ikke modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...