Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er jo på dette området en litt eldre BMW som regel er helt genial. Få biler gir mer kjøreglede (mest mulig effekt er isolert sett ikke viktig i relasjon til smiles per miles) for pengene enn en litt eldre 3-serie eller 1-serie. Mange velger jo også en eldre 5-serie av samme årsak selv om familien teller både fire og fem personer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46ene jeg har hatt med godepigg dekk har vært bra, om man gjør gjørs på og leke og skru av antispinn og skrens, så er det en helt annen bil. men jeg mener nesten at man MÅ ha piggdekk på de om det er mye is. den siste jeg hadde nå , med ca 170 hk diesel, ingen racer bil men dog turbotrykket kommer tidlig og begynner å spinne kjapt på is. er det snø så var det ingen problem men is under, med piggfri... ikje bjaaaaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo på dette området en litt eldre BMW som regel er helt genial. Få biler gir mer kjøreglede (mest mulig effekt er isolert sett ikke viktig i relasjon til smiles per miles) for pengene enn en litt eldre 3-serie eller 1-serie. Mange velger jo også en eldre 5-serie av samme årsak selv om familien teller både fire og fem personer... :)

Det er jeg faktisk helt enig med deg. Nesten uansett hvilket budsjett du har så er det mulig å finne en BMW som gir kjøreglede :) Har du 25 000 så kan du få en E36 323i, har du 60 000 kan du få E39 528i, har du 90 000 kan du får Z3 2,8i, for 160 000 kan du få E36 M3 (som vil få verdi stigning), for 280 000 E60 545I, for 370 000 får du E92 330I også går det videre og videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...