Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Når girkassa havarerte på min A6 så fikk jeg dekket bytte av kasse og leiebil til en samlet kostnad av 82 000 kr uten å miste bonus. Egenandelen måtte betales men den dekket forhandleren jeg nettopp hadde kjøpt bilen av :)

Er veldig fornøyd med IF jeg, men jeg er stadig på utkikk etter bedre avtaler. Er litt dumt at man må vente helt til man er 24 år for å få redusert årspremien på bil når alle de andre har 23 år som grense...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige òg hadde 24. Men det går jo fint for vår del :D Haha

Angående E39, igjen!

Kom det komfort-seter til disse?

Inne på bruktsiden til koed, står det 4 kategorier: "standard skinn", "standard stoff", "sport skinn" og "sport stoff".

Men hvis jeg går inn på f.eks. "standard skinn", står det komfort på noen av dem. Men ser ikke hva som er forskjellen fra de andre standard-setene.

Men sportsstolene har betydelig større sideputer/ryggstøtte, som vanlig.

Hva anbefaler folket til en avslappende langtur, med originalt understell og på ballongdekk? Komfortstoler i E60 er jo helt konge, så om komfort til E39 stemmer, er det ikke så mye å lure på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[…]

Angående E39, igjen!

Kom det komfort-seter til disse?

[…]

Ja, man fikk komfortseter til E39. Utseendemessig er de relativt like standardsetene, men det som skiller dem er knekkbar øvre del av seteryggen og andre nakkestøtter. I tillegg er komfortsetene alltid elektriske og er utstyrt med korsryggstøtte (dette er en option på standardseter). De er ikke like komfortable som E60 som har knekkbar nakkestøtte, lårstøtte og justerbar sidestøtte, men det er alt i alt gode seter dette også. Det ultimate setet for E39 synes jeg imidlertid er konturseter fra E38. Disse er like komfortsetene, men har i tillegg "sportssete" sittebunn.

Komfortseter (E39/E38):

E39comseaters2.jpg

Standardseter (E39/E38):

0B4235BE-6216-4EB2-B88C-727C785FC674_10.

Konturseter (E38, men passer E39):

DSC02499-vi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier reglene om lys ved eu kontroll? Parklysene er fake-led drit på c-klassen og de blinker til tider... Dette fikk jeg 2er feil på...kan jeg bare koble dem ut og få 1er feil? Hva med kjørelys? Kan de bare koblet ut og få 1er feil?

Yo!

Det heter seg at alt  av fastmontert lys skal funke. Parklys er vel 2'er, dette gjelder både om de blinker og om de evt ikke lyser. Manglende kjørelys er også 2'er. Skiltlys derimot, der slipper du unna med en 1'er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan streamer man egentlig Spotify via bluetooth? Må man ha en egen app til dette, eller holder det med spotify (premium)? Haha.

Jeg har forøvrig Android (xperia Z1) om det har noe å si.

Du skrur på bluetooth og parer/kobler til enheten du ønsker å streame til, så spiller du av musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...