Gjest Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Ta en kikk på peilepinna? har ikke mulighet før om kvelden, sitter fast på jobb men håper det er noe galt med sensoren fordi jeg liker virkelig bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Noen som vet om det går an å skrubbe av "lakken" på interiør listene på e46. De er halv faller, så tenkte å bruke svart fargen som ligger fint i bakgrunnen Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 har ikke mulighet før om kvelden, sitter fast på jobb men håper det er noe galt med sensoren fordi jeg liker virkelig bilen. ta en kikk på bunnpanna, den tåler lite og er laget aluminium. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Tror det blir dårlig stemning om jeg sovner iallefall, jobber som bilselger, og sitter midt i salgshallen Haha, de tror jeg hadde blitt dårlig business! Er ikkje så farlig å søvne når man er sjef tydeligvis haha.. Haha, må være bra trøtt da ja, Wicky! Her smeller kaffekoppen litt hardt i borde om jeg sovner i lunsjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 ta en kikk på bunnpanna, den tåler lite og er laget aluminium. er ikke så bilkyndig, må nok til møller, hvis det er bunnpanna kommer det til å koste mye? har tenkt å kjøpe 20 tommers felger og chippe den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 er ikke så bilkyndig, må nok til møller, hvis det er bunnpanna kommer det til å koste mye? har tenkt å kjøpe 20 tommers felger og chippe den. bunnpanna koster rundt 1400,- men det er en jævlig jobb å skifte, og verkstedene tar seg betalt for dette, så deler og jobb vil komme på rundt 10k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 bunnpanna koster rundt 1400,- men det er en jævlig jobb å skifte, og verkstedene tar seg betalt for dette, så deler og jobb vil komme på rundt 10k. er du seriøs? 10 lakener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Hvis du blir sjokkert av den prisen, tror jeg ikke du skal be Møller gjøre noe for deg xD Edit: Har faktisk plukket opp en haiker utenfor Møller. Han sa det ble så dyrt at han ikke tok seg råd til taxi. Mann i 40-årene, velstelt og i dress. Tok det en smule komisk, men sikkert ikke langt fra sannheten heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 er du seriøs? 10 lakener? Hvis du blir sjokkert av den prisen, tror jeg ikke du skal be Møller gjøre noe for deg xD tror ikke møller vil være dyrest på dette, de er vel vant til å jobbe med vag. du må ta ned travers og løfte motoren osv. for å demontere bunnpanna. https://www.google.no/search?q=how+to+change+oil+pan+audi+1.8t&oq=how+to+change+oil+pan+audi+1.8t&aqs=chrome..69i57.13359j0j4&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Har byttet 4 ganger tror jeg på en kompis sin 1,8t passat (coilovers helt i bunn)Ikke ikke så gale jobb men tar litt tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Noen som kan si meg hvorfor man sveiser diffen ? (ser flere annonser nevner det, som om det skulle være positivt) Men med engang jeg hørtes det ut som noe negativt go som en jalla løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Fordi de ikke har penger til noe annet... For å sladde med begge hjulene, får da drift på begge hjulene uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Noen som kan si meg hvorfor man sveiser diffen ? (ser flere annonser nevner det, som om det skulle være positivt) Men med engang jeg hørtes det ut som noe negativt go som en jalla løsning Er ei jallaløsning som i 90% tilsier at bilen virkelig har fått kjørt seg. For min del betyr det automatisk neste annonse ivertfall. En slik bil er heller ikke stort brukende til hverdags, siden begge hjula går like raskt rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg