Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Rolex er som kjent kvalitet uten sidestykke så at den har holdt i 26 år er intet mysterium.

Hmmm... normalt hører man at Rolex bare er oppskrytt, men jeg har hatt min på hånden kontinuerlig i 26 år. Det er såpass at jeg føler meg naken uten akkurat den klokken på hånden... selv om jeg naturligvis også er litt lei av den. 8400 kroner kostet den ny i 1985... det er 0,85 kroner dagen (ikke inflasjonsjustert)... ikke dårlig for en klokke av dette kaliberet... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter fredrik! jeg kan nå skaffe deg NIxon 51-30 all black med hvite tall til en veldig gunstig pris om du er intressert :) pm!

Takk, men Rolexen fungerer jo stadig 100% som den skal. Om 4 år fyller den 30 år... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, SSR Formula Star Mesh 16"... Samme som på denne, bare jeg har 4x100 og ikke 17":

E30 og kryssekerfelger er iallefall aldri helt feil. Jeg liker personlig litt mindre kanter på felgene, men i denne sammenhengen er dette en bagatell. Disse originale felgene er etter min mening skikkelig fine på E30.

nqyn185vswn2225dj6eo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, SSR Formula Star Mesh 16"... Samme som på denne, bare jeg har 4x100 og ikke 17":

E30 og kryssekerfelger er iallefall aldri helt feil. Jeg liker personlig litt mindre kanter på felgene, men i denne sammenhengen er dette en bagatell. Disse originale felgene er etter min mening skikkelig fine på E30.

Er generelt aldri feil spør du meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolex er som kjent kvalitet uten sidestykke så at den har holdt i 26 år er intet mysterium.

Hmmm... normalt hører man at Rolex bare er oppskrytt, men jeg har hatt min på hånden kontinuerlig i 26 år. Det er såpass at jeg føler meg naken uten akkurat den klokken på hånden... selv om jeg naturligvis også er litt lei av den. 8400 kroner kostet den ny i 1985... det er 0,85 kroner dagen (ikke inflasjonsjustert)... ikke dårlig for en klokke av dette kaliberet... 8)

Har du hatt din Rolex på service? Det sies at ideelt sett bør man ha det ca hvert 7. år. Har hatt min nå i 10 år, men ikke på service. Kun til kalibrering en gang da den gikk litt for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...