s14rob Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 slapp av haukfær,tar vare på dama di on vikjo 2morrow:P:Pgod jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 pleier folk å bytte kjølevæske eller bare etterfylle? Aner ikke når kjølevæska er bytta på e34'en min.. Burde byttes annenhvert år sies det nå. Da var klokken over tolv! God jul, bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Ifølge boka gjør min bil 0-100 på 6,6 sek. og den er drit kul. så det må ikke være under 5 sek. Jeg teststt selv med stoppeklokke på iphone. Mulig jeg ikke var helt nøyaktig på 100. men var ikke langt i fra hvertfal. Jeg brukte sånn Dyno Pocket + på IPhone til å teste E90en, beste resultatet havnet på 6,3 sekunder til 100. Testa også mellomakselerasjoner men de husker jeg ikke Hadde vært moro å testa 0-100 på 520en også, sikker fire dager eller noe sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 pleier folk å bytte kjølevæske eller bare etterfylle? Aner ikke når kjølevæska er bytta på e34'en min.. Du må ikke bytte, men det kommer an på hva frysepunktet er på den du har. Det bør være - 25/30 grader, er den gammel og dårlig kan den fryse på - 15. Får kjøpt sånne målere for eks på Biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Og i følge forumet her er motoren min selveste anticrist. Men det forandrer ikke på at jeg på det året jeg har eid bilen fremdeles ikke har blitt frakjørt, og den bruker 0,4 på langkjøring. Så jeg ser meg fornøyd. Altså, hva en random fyr på et forum mener må man ikke ta for mer enn akkurat det. En annen kars meninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Du må ikke bytte, men det kommer an på hva frysepunktet er på den du har. Det bør være - 25/30 grader, er den gammel og dårlig kan den fryse på - 15. Får kjøpt sånne målere for eks på Biltema. Dersom man ikke vet når den har vert bytta sist, så bytt. Kjølevæske er korrosjonsmotvirkendes, og ferskvare. Gammel kjølevæske gnager også sakte, men sikkert på toppakningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 De viser Gremlins på TV Norge!! Den filmen vokste jeg opp med og har ikke sett den på over 10 år Shiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet nå ble jeg glad S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Noen som vet prisen på foliering av Audi A6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 ja det var en spøk... Åssen folie kvalitet?farge? matt? blank? sparkle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 ja det var en spøk... Åssen folie kvalitet?farge? matt? blank? sparkle? må være matt svart, og god kvalitet, skal matche med breyton gts svarte felger med rød stripe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Sikkert 12-16000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Jeg brukte sånn Dyno Pocket + på IPhone til å teste E90en, beste resultatet havnet på 6,3 sekunder til 100. Testa også mellomakselerasjoner men de husker jeg ikke Hadde vært moro å testa 0-100 på 520en også, sikker fire dager eller noe sånn Hvor nøyaktig er denne måleren da? disse talla er jo på linje med 335d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Men nå har jo Fredrik guffa opp sin litt da så er nok ganske realistiske tall det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Ok. Viste ikke den var uorginal. Men da er jo en dyr 335d unødvendig Men lurer fortsatt på hvor nøyaktig den måleren er. hadde vært artig å testa 740`n med noe som var ganske nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg