wicky124 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Vet om en slik GTV her i harstad som selges til 40-50k. 3.0 V6. Har selv sett på bilen, veldig fin! å? Kanskje jeg skulle titta på den før jeg dro hjem som fish nevnte... Farge og interiør? Må være sort med lyst skinn eller rød med sort skinn...hm hmh m... Men v6... der kan man klare seg med sølv bil og rosa skinn også 316: mini er frisørbil... alfa gtv er IKKE frisørbil...Om den er stygg?vel det er opp til deg å mene...som jeg skrev i innlegget mitt så er designet på den bilen meget omdiskutert... Og den mercedesen...nope...jeg skal ha 2dørs... en eldre s-klasse blir det samme som å kjøpe caddilac deville...man kan ikke bare ta den med på en kosetur uavhengig av været... Om jeg skal ha mercedes så kjøper jeg heller tilbake min gamle c123.... hmm...kanskje jeg burde gjøre det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 På grunn av hva da? Den tåler vel regnvær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 pga hva hva? Alfa er alfa.... ferdig snakka! Verre med rød passat... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Du kan ikke ta en kosetur uavhengig av været i Mercedes? Tror den er vanntett asså. Rød Passat er heldigvis ingen Alfa, takk og lov for det. Kvaliteten til Alfa er så som så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Å eie en gammel Alfa er vel en risikosport? haha Wicky: Kjøp tilbake "Wickyline" Den var fet med felger og den fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Har vært på italiensk dag på Våler flere ganger, og man må visst ha tålmodighet og spesiell interesse for å leve med en Alfa. Alt kan skje Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Er ikke noe mer risikosport å eie en alfa en noe annet. gode biler. De forskjellige utgavene har sine feil, men sammenligner du Alfa 156 mot E46 for eks. så kommer nok e46 dårligere ut med tanke på småfeil og dritt.motorene er gode, interiør er vanvittig stilfult og flott.Dårlige forstilling og et forferdelig design kommer man seg ikke unna Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Var å lånte en Alfa GTV V6 turbo på ensjø engang, og kan ikke huske å ha blitt så skuffet over en bil hverken før eller senere. Hadde en litt kvikk 944 på den tiden men hadde forventninger til Alfaen, men sånn ca alt ved den opplevdes som møkk.Dama reagerte på det fra passasjersetet også, den gikk dårlig og opplevdes som en kjip bil rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Hehe. Morsomt at du nevner det. Kan godt være det stemmer, men svigerslekten har tre 156 i forskjellige familier og svigermor har 166. Det er konstant dritt med dem. En har stått i ro i tre år, en er på veien igjen etter 3 år, den tredje er like mye av veien som på veien. 166 har gått som en klokke, men den har kronisk noe gale og det dukket opp 11 2'er feil mellom forrige EU kontroll og denne i vinter. Heldigvis mest foringer. Ellers var det rust på bremserør (skal ikke unnskylde E46 der heller), så var innfestninger i topp til bakdempere rustet i stykker, øvre bærearmer var boss, flere sensorer. Alt av plastdeler i fanger og motorrom knekker av seg selv, alt av gummi og belger er råtten og revnet over ALT. Virker som det er seriøst dårlige materialer ute og går og virker heller ikke som de er laget for dette klimaet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Erik89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Gratulerer med dagen, Erik89! Til deg som snappet opp denne http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45854977 ca minuttet før jeg fikk tak i selgeren: BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Gratulerer med 89 års dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Phantom vs E30. M|Fjeld og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 fredrik90: "Jeg kjørte opp en bakke.. så flere mercedeser og store audi quattroer slike...Men min e34 gikk rett opp bakken"... Slike innlegg florerer det av fra deg... Javel, du er glad i bilene dine...men måten du fremlegger det på er dessverre litt feil... Men jeg har intet mer å tilføye Vi er for voksne til å krangle om sånt! Du burde burde for voksen til å skive jug og fanteri... Jeg fortale at jeg var ute og testa de nye testvinnede vinterdekkene mine på min gamle E34 som ikke har vært så god vinterføre med de gamle dekka. Jeg satset opp noen bakker og så en Golf og en Vovlo V40 som måtte gi opp mens jeg kom opp, ikke noe om noen Audier med Quattro. Her hjemme i gata har vi noen Mercedeser som sliter litt de værste vinterdagene, da kjører jeg forbi med E90en, hvilke dekke disse bilene har vet jeg ikke men de sliter mer enn BMWen iallfall. Det er ikke måten jeg fremlegges det på som er feil men måten du oppfatter det når du fra før har piggend ute.... Nå kan vi si oss ferdige, når har jeg fått forklart fantehistoriene dine og du har fått frem hva du synes om meg og min måte å legge fram ting på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Å eie en gammel Alfa er vel en risikosport? haha Wicky: Kjøp tilbake "Wickyline" Den var fet med felger og den fronten! Hun het benzeline.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg