Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

E38 må jeg og si. Makan til behagelig bil å kjøre. Nå får man ok 728'e til 30-40k og.

Kjøpte min for 29k. Storfornøyd jeg. Må dog bytte ene fjøra framme nå ser jeg. Knekt. Ikke en flekk rust på den. Men knekt det er den.

728 ekke så ille på forbruk heller. Ca literen. Dvs samme som Gamlebilen e30 320cab

At det er noe av det peneste som har rullet ut fra BMW fabrikken er jo og et pluss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstebilen var E36 328i. Etter et år kjøpte jeg også SL600en, men den fikk jeg ikke kjørt så ofte pga japseskilter.

Uansett var begge dårlige førstebiler. Hadde jeg sett noen (i dag) kjøre slik jeg kjørte dem, hadde jeg blitt sjokkert. Hehe.

E36 320i og E34 520i 24v, er mye tryggere for liv og lappen. :) Artig de også. Du rekker å trekke ut girene og nyte motorlyden, før du bryter fartsgrensen noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 som førstebil? Blir fort kjedelig med en så tung og stor bil til og begynne med, e36 er en fin start ;)

E36 som førstebil? Blir fort kjedelig med en liten lekebil til å begynne med..

Det kommer helt ann på hva du ser på som en god bil. En E38 handler om kjøreopplevelse og kjørekomfort ikke 0-100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komfort står høyt på 18-åringenes liste over viktige ting som bilen må ha.

Njaaa, de fleste 18-åringer har ikke erfaring med forskjellige biler, så de har lite erfaring med komfort.

De er heller opptatt av at bilen alltid skal fungere og at den skal se grei ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...