Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt tre stk. Og noen 2002er, og det er garantert det morsomste jeg både har kjørt og eid. 2002 TII var eksotisk allerede i -89 og E30 325 hadde ikke sjangs i kryssene.. :)

Skrevet

Litt tunet og stylet 2002 er grisefett :) Sikkert bare råtne eksempler med utight karosseri igjen på markedet da...

Kunne glatt hatt en stor garasje stappet med snadder-BMWer. Mye bra fra denne produsenten!

Skrevet

Hehe, 2002 er nå forholdsvis dyre viss dei er i god stand! Men du får jo ikkje ein fine E30 under 100k idag...

Men nå har nå eg ein dyre E34 så er vel ikkje så mye bedre det heller  :stupid:

Skrevet

Joda, men trukke jeg har sett en 02 til nevneverdig over 70. Som er halvparten av mange E30er.. Henger ikke på greip overhodet..

Er markedkreftene som bestemmer pris og da er fremdeles både E30 og E34 tydeligvis dyre, og det er forsåvidt greit nok. Men kan ikke forstå hvorfor E21 ble utelatt..

Skrevet

godt jeg har 3 stk da :P

ingen strøkne dog hehe så ekke verdt så mye lell :P

Hva er forbruket på den E30 323 turboen din? :P

Skrevet

Kødder dere eller?  Makan til møkkafilm..

Nei jeg kødder overhode ikke...Men jeg skjønner jo at dere Amcar fans ikke liker filmer som handler om F1, der i gården er det jo Nascar for alle penga :P Begge deler er kult, men på hver sin måte ;)

Skrevet

Hva er forbruket på den E30 323 turboen din? :P

Tunet min 325 IX til ca 15,5 AFR i sug, men brukte allikevel ca 4000 pr mnd på bensin. Lekebil er høvelig dyrt ..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...