Haukefer Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Hehe Ja husker e60/61 fikk mye pes for utseendet ja.. Er vell vanesak. Jeg har egentlig alltid likt desse to modellene.. Bangle effekten ja, hehe, Kan vell stemme det.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Fredrik Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Jeg likte aldri E60/61 da den var på markedet, men jeg må innrømme at den har vokst på meg de siste par årene. Designet er ikke klassisk elegant, men på en eller annen måte har designet allikevel nok karakter til å ha en helt egen identitet. Ikke helt ulikt hvordan E31 er både elegant og ganske spesiell på samme tid. Det er lettere å trekke linjene fra E28 til E34 samt fra E39 til F10. E60 er på mange måter en fremmed fugl i dette selskapet. Det jeg imidlertid ville ha vært litt oppmerksom på når det gjelder E60/61 er fremtidig verditap. Med mindre et eller annet gjøres på avgiftssiden når det gjelder elektriske biler er det ingen tvil om at familiebiler med store dieselmotorer (store motorer generelt) står svært utsatt til når det gjelder fremtidig verditap. Når mange nok ønsker å selge disse bilene på samme tid faller prisen som en sten. Umiddelbart er dette interessant hvis man er i kjøpers marked, men når prisen fortsetter å falle er det ikke morsomt mer.
S.Hafsmo Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Tror du virkelig det er de store motorene som vil lide av el-bilens inntog? Skulle egentlig tro det var motsatt, i og med at en herre som i utgangspunktet velger en større maskin, bryr seg om at det faktisk er en større maskin som knatrer under panseret. Tesla vil muligens være et alternativ for mange av disse, men tvilsomt den gjennomsnittlige elbil. diohrvik og Haukefer reagerte på dette 2
Haukefer Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Ja e60/61 ble nettså en helt ny "rase". Mye mer linjer ifh til e39.. Ble jo forsåvidt det samme med e65 også, fikk vell ikke bare positive tilbakemeldinger på designet sitt.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
316 Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 E65 har jeg aldri tatt til meg... E61 er pene biler, E60 er litt gubbete igjen!
Haukefer Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Ja, for har vert salg frem til idag, da satt di opp prisene fra 16-17 til 32k. Regner vell nesten med di kommer på "salg" igjen om ikke så lenge.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Og der var Gs felgene på kampanje igjen... Ut helt året..... Lureri hele greia.... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
m-alpin Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Godt folk er forskjellige da,jeg synes e60/61 er absolutt de råeste. Må ha m-sport da,ellers ser de merkelige ut men det gjør igrunn de fleste bmw mener jeg. Forresten en fantastisk bil å kjøre,e39 når den ikke til knærne engang. e30_joakim reagerte på dette 1
Haukefer Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 32 000? Jesus, for en pris.Jepp, satt ned til 17k igjen nå Før pris står det fortsatt 32k. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
S.Hafsmo Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Er det flere enn meg som ikke får lov til å endre egne innlegg via Tapatalk?
torbfer Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Er det flere enn meg som ikke får lov til å endre egne innlegg via Tapatalk? Ja
Fredrik Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Tror du virkelig det er de store motorene som vil lide av el-bilens inntog? Skulle egentlig tro det var motsatt, i og med at en herre som i utgangspunktet velger en større maskin, bryr seg om at det faktisk er en større maskin som knatrer under panseret. Tesla vil muligens være et alternativ for mange av disse, men tvilsomt den gjennomsnittlige elbil. Ja... jeg tror helt sikkert at det er alminnelige biler med stor motor som vil lide av el-bilenes inntog. Dette handler ikke om interesse for bil og motor, men derimot om økonomi og spesielt kostnaden som verditapet representerer. Biler med mindre motorer har et langt mindre verditap og når også driftskostnadene mer eller mindre er på det samme nivået som el-biler vil de små bilene for mange økonomisk være et reelt alternativ til el-bilene. Større biler med stor motor vil bli alt for dyre for folk flest... iallefall til daglig transport. Det er denne utviklingen vi ser på kontinentet og den blir forsterket av ulike avgifter som f.eks de danske eieravgiftene som klart favoriserer mindre biler med små motorer (dvs. kjører langt på en liter drivstoff og har et lavt CO2 utslipp). Din BMW koster f.eks i årlig eieravgift 8200 kroner og det er før du har kjørt så mye som en meter. Har du derimot en Golf 1,4 TSI slipper du med 580 kroner i årlig eieravgift. Elektriske biler har ingen årlig eieravgift. 8200 kroner hjelper godt når den nye Model S´en skal lånefinansieres og i tillegg kommer kostnadene som en eldre bil alltid har.
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Jepp, satt ned til 17k igjen nå Før pris står det fortsatt 32k. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk syntes virkelig synd på de som kjøpte de felga utenom kampanje perioden.
Haukefer Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 syntes virkelig synd på de som kjøpte de felga utenom kampanje perioden.var bare ett par dager uten kampanje, håper for kundenes del at ingen kjøpte dem da Fikk ikke redigert innleggene før via Tapatalk men plutselig gikk det vist. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Anbefalte innlegg